TERMÍN POBYTU: 30.06.2025
PRIDANÉ: 27.06.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Buongiorno, dobré ráno 😎
S manželom sme zostali v hoteli Savoy v roku 2016 a mysleli sme si, že sa vrátime v roku 2025. Po prudkom zvýšení cien sme si mysleli, že niektoré veci budú zrekonštruované a klientela bude iná, ale boli sme veľmi sklamaní. Zarezervovali sme si vo februári týždeň v júni a bolo nám povedané, že sme si nikdy nerezervovali. 🤦♀️🤷♀️ Na recepcii sme stáli asi dve hodiny, kým sa to celé nevyjasnilo, pretože to pokazili. Dobrá vec, že sme mali so sebou potvrdenie rezervácie. Potom nám povedali, že nedostaneme izbu, ktorú sme si rezervovali, ale porovnateľnú. Boli sme v miestnosti a mysleli sme si, že zostarli. Takže za peniaze, ktoré sme zaplatili, sme očakávali inú, zrekonštruovanú izbu. Sprcha bola plesnivá, presakovala a veľmi silno zapáchala odtokmi. Sme naozaj veľmi mrzutí. A keď sme sa sťažovali na recepcii, ponúkli nám kompenzáciu ako celodenný lístok do kúpeľov. Ako kompenzáciu by sme očakávali niečo iné. Takže tento údajne "5-hviezdičkový" hotel nás už neuvidí. Služba, jedlo a bufet boli v poriadku, ale všetko ostatné bolo zakázané. Cítili sme sa okradnutí. Mohol by som o tom napísať román, ale nechajme to tak. Som veľmi sklamaný z hotela, ktorý má 5 hviezdičiek. maximálne 3 hviezdičky. Je to len zlomok toho, čo ukazujú obrázky...
Prečítať celú recenziu »