TERMÍN POBYTU: 13.10.2025
PRIDANÉ: 08.10.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Naša tretia cesta sem za 25 rokov.
Zatiaľ čo krásny malý hotel a celkovo personál a vybavenie sú skvelé.
Nejaká nesprávna komunikácia na tejto ceste medzi zamestnancami z barov a tými na recepcii viedla k dodatočným poplatkom počas nášho pobytu, o ktorých sme neboli informovaní.
Večerné jedlo môžete zameniť za obed, ktorý nám povedali pri registrácii, ak chceme ísť večer von.
Plážový bar, v ktorom sme obedovali dvakrát, povedal, že to bolo správne, maximálne 19 eur za kus. Na recepcii pri odhlásení nám však bolo povedané, že sme to s nimi každý deň nepotvrdili výmenou za poukážku, že za tieto jedlá budeme musieť zaplatiť navyše.
Na jeho počesť sa mladý recepčný pokúsil o ich odstránenie, ale nahnevaná recepčná bola veľmi hlasná o tom, že to bola naša chyba a museli sme zaplatiť.
V hoteli je polpenzia, jedli sme v hoteli iba 2 krát večer, zvyšok v Lindos Village. Keď sme jedli v hotelovej reštaurácii, jedlo bolo rozumné, ale studené. Túto bežnú spätnú väzbu sme našli medzi hosťami.
Toto sú jediné 2 problémy, ktoré sme mali počas nášho pobytu, myslím, že nabudúce je na výber veľa hotelov. Trochu kúzla Lindos Mare sa pre mňa teraz stratilo.
Prečítať celú recenziu »