Rodos Palace recenzie
Odporúčanie 35 %
Poloha 78 %
Šport a zábava 48 %
Izby 62 %
Strava 62 %
Personál 67 %
Kornelia Okoniewska
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel v žiadnom prípade neodráža to, čo zobrazuje na svojej webovej stránke. Izby, ktoré sme dostali, vyzerali úplne inak ako na fotografiách – boli staré, opotrebované a zďaleka nie čisté. Na webovej stránke boli len fotografie údajne zrekonštruovanej časti hotela, ktorá v praxi buď prakticky neexistuje, alebo je to úplný výmysel.
Veľkým problémom bolo aj jedlo. Raz sme v reštaurácii stretli zhnité uhorky. Okrem toho nás hotelový personál zavádzal – jedného dňa nám povedali, že konkrétna reštaurácia je zahrnutá do nášho all inclusive balíka, no na druhý deň ju vyhodil iný zamestnanec.
Hotel sa k hosťom správa nerovnomerne. Keď prišla skupinka na akciu, reštaurácia Galerie Café bola pre nás – „bežných“ hostí zatvorená. Reálne zostala len jedna reštaurácia, do ktorej sa nemohli zmestiť všetci. Výsledok? Obrovské rady a dlhé čakanie na stôl, ktoré sú v hoteli, ktorý si hovorí 5-hviezdičkový hotel, úplne neprijateľné.
Stručne povedané: hotel funguje podľa vlastných pravidiel, nie v najlepšom záujme svojich hostí. Toto je jeden z najhorších hotelových zážitkov, aké sme kedy mali, a rozhodne neodporúčame Rodos Palace nikomu, kto očakáva skutočný päťhviezdičkový štandard.
Alice
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prišli sme dnes ako rodina a sme sklamaní; hotel nie je ani zďaleka 5-hviezdičkový. Berieme si rôzne dovolenky a očakávame, za čo platíme. Samozrejme, v 1-hviezdičkovom kempingu je to iné ako v 5-hviezdičkovom hoteli.
Najprv sme sa prihlásili. Zamestnanec vyzeral byť naštvaný; nenadviazala očný kontakt a takmer nič nepovedala. Kvôli nechtom nám nemohla zdvihnúť občianske preukazy. Potom použila našu kreditnú kartu, aby jej pomohla, hrala sa s ňou, kým ich nemohla chytiť (obával som sa, že sa kreditná karta zlomí). Potom nám povedala, aby sme sa vrátili von. Spýtali sme sa, kde je izba, a ona ukázala na vchod a mlčanlivo zopakovala, že máme počkať vonku. Mali sme rezervovanú izbu v hlavnom hoteli.
Chvíľu sme stáli vonku a potom sme sa vrátili dovnútra, aby sme sa opýtali ostatných zamestnancov hotela, kde je naša izba. Tiež najskôr netušili, ale potom nám ukázali, ktorým smerom máme ísť von. Ukázalo sa, že nám nebola pridelená hotelová izba, ktorú sme si rezervovali, ale apartmán vo vedľajšej budove. To je v poriadku, ale mohol si niečo povedať.
Večera bola bohatá a dobrá a personál bol veľmi priateľský. Inak to bola atmosféra vlakovej stanice a na stôl ste museli čakať v rade.
Zarezervovali sme si polpenziu. Po večeri sme sa chceli poobzerať po okolí, kde by sme si dali drink a či tam nie je nejaký zábavný program. Sledovali sme hudbu a vošli do dómu. Tam nás nasledoval zamestnanec a pýtal sa, čo hľadáme. Nakoniec povedala, že je to len pre all inclusive a musíme odísť. Takúto liečbu sme ešte nikde inde nezažili. Vďaka tomu sa cítite úplne mimo.
J A
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dúfali sme, že si v hoteli Rhodes Palace užijeme relaxačný pobyt, ale bohužiaľ, naše očakávania od 5-hviezdičkového hotela sa nenaplnili.
Izba a čistota:
Naša izba potrebovala rekonštrukciu. Nábytok sa zdal starý a opotrebovaný a vaňa bola poškodená. Nedostatočná čistota bola obzvlášť sklamaním. Posteľná bielizeň zrejme nebola vymenená, ale len poskladaná – problém, ktorý pretrvával niekoľko dní aj po tom, čo moja malá dcéra namočila plachtu. Umývadlo bolo tiež upchaté. Okrem toho boli ceny v minibare smiešne vysoké (napr. 4,50 € za nápoj, ktorý v supermarkete stojí iba 0,60 €).
Stravovanie:
Raňajky boli veľmi preplnené a hlučné. Bufet bol v poriadku, ale taniere boli často lepkavé. Večera bola obzvlášť sklamaním. Hoci sme si rezervovali all inclusive, ani kvapka vody nebola zahrnutá. Personál sa okamžite opýtal na číslo našej izby, aj keď sme si nechceli nič objednať.
Vybavenie a služby:
Priestory bazéna sa zdali byť neupratané, najmä detský bazén. Fajčenie v detskej časti bolo rušivé. Lehátka pri bazéne boli všetky obsadené pred 7:00, čo sťažovalo ich používanie. Služby boli sklamaním. Hotel sa zdal byť nezaujatý hľadaním riešenia pre našu zmeškanú večeru v deň príchodu, čo je bežné v iných 5-hviezdičkových hoteloch. Dohody s vedením neboli dodržané.
Vhodnosť pre rodiny a atmosféra:
Ako rodina s malým dieťaťom sme sa večer necítili príjemne. Bolo tam veľa hostí, ktorí pili priveľa alkoholu a boli preto hluční. Atmosféra sa nezdala byť vhodná pre luxusný hotel. Chýbala jej noblesa a čistota, ktorú by človek očakával od 5-hviezdičkového hotela.
Dodatočné náklady:
Nakoniec sme museli zaplatiť neočakávaný daňový poplatok 15 € na deň, čo malo za následok ďalších 150 € za náš 10-dňový pobyt. To tiež pokazilo celkový dojem.
Záver:
Myslíme si, že tento hotel nespĺňa štandardy 5-hviezdičkového hotela. Nedostatky v izbách, zlé služby, špinavé zariadenia a nepríjemná atmosféra nám bránia v tom, aby sme hotel odporučili.
Shanki
Zdroj:
Google - automatický preklad

S kamarátkou sme milovali objavovanie nových miest. Medzi našimi vysnívanými cieľmi bolo Grécko, návšteva 5-hviezdičkového hotela a užívanie si jedinečných zážitkov. Hotel bol krásny a dobre udržiavaný. Najlepšie, čo by som chcela vyzdvihnúť, je vynikajúci personál. S kamarátkou sme boli ohromení jednou zo zamestnancov, Greeshmou Sabu, z oddelenia pre vzťahy s hosťami. Vždy, keď sme mali nejaké otázky, obe sme sa na ňu obrátili a ona nám pomohla s najlepším možným riešením. Je veľmi profesionálna, priateľská, dokonale rozumie hotelu a okolitým miestam a vždy sa snaží splniť želania každého hosťa.
Izby sú priestranné a hotel ponúka všetky služby, na ktoré si len spomeniete.
Hotel je pulzujúci, plný života, rozmanitosti a kultúrnych výmen, miesto, kde sa ľudia môžu stretávať a spoločne si užívať.
Obe určite odporúčame každému, aby sem prišli a strávili čas s priateľmi a rodinou.
גיא שני
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zvyčajne nezverejňujem recenzie, ale tentoraz som prekonal sám seba, pretože nechcem, aby ostatní boli zranení a sklamaní na dovolenke. Takže toto je starý hotel, zlá údržba na vysokej úrovni, špinavý, izby sa nachádzajú na úbočí hory, je veľmi ťažké sa dostať pešo, personál nie je zdvorilý
Boli sme 3 pary s detmi, strava strasna, nie je o com hovorit, kazdy den taka chudoba, to iste, nepozva, vyzera zle, skratka za vase peniaze ziadna hodnota, personal nie je slusny a drzy
A som si istý, že sa ozvú a napíšu mi, mrzí nás to, pokúsime sa to napraviť
mary marasci
Zdroj:
Google - automatický preklad

Počas dvoch hlavných augustových týždňov (od 9. do 23.) sme boli ubytovaní v hoteli Rodos Palace.
Prvý dojem nebol pozitívny. Najškaredšia budova v okolí. Recepčný personál bol celkom prívetivý. Izba bola veľmi stará a na prvom poschodí (a našťastie, povedal by som, pretože výťahy boli nočnou morou. Bolo to pre nás veľmi pohodlné, keďže sme mali dieťa a kočík, ale väčšinou sme chodili po schodoch).
Izba mala výhľad na more (aspoň toľko), ale inak bola izba 3-hviezdičková. Mali sme dokonca rozbitú lampu. Našťastie sme odišli ráno a vrátili sa neskoro popoludní, takže sme tam nestrávili veľa času. Upratovanie za dva týždne NEEXISTOVALO. Iba ustlali posteľ (ale nikdy nevymenili posteľnú bielizeň). Za služby si určite zaslúži 5 hviezdičiek, ale z toho, čo sme videli, bola tam hotelová časť a rezidenčná časť. Ale hotelová časť, kde sme boli my, si 5 hviezdičiek absolútne nezaslúžila.
Mali sme možnosť all inclusive. Musím povedať, že jedlo bolo celkom dobré, všetko bolo vždy teplé a aj keď ste prišli pol hodiny pred zatvorením, vaše tácky boli plné (nikdy nenechali tácky ani len z polovice prázdne). Bol tam veľký výber, a to ako na raňajky, obed, tak aj na večeru.
K bazénu sme išli iba prvý deň, pretože potom sme išli autom.
Lehátka boli zle udržiavané a vždy bolo tam veľa ľudí.
Dorazili sme na pláž pred hotel.
Moja rada je určite si prenajať auto a ísť inde.
Pláž bola špinavá, takmer ako piesok, a predovšetkým bolo more vždy veľmi rozbúrené (typické pre túto časť pobrežia).
Oblasť je plná hotelov a nie je tam veľa iného... pár malých obchodov, lekáreň a supermarkety.
איריס Iris קאופמן Caufman
Zdroj:
Google - automatický preklad

Príliš veľký hotel, hlučný v jedálni a preplnený. Dobré pre ľudí s deťmi, pretože je tu veľa bazénov a šmýkačiek.
Jedlo je rozmanité a vôbec nie zlé a izby sú pohodlné.
Colin Clark
Zdroj:
Google - automatický preklad

Škoda, že výťahy hrali hore! Inak veľmi pekný hotel. Personál užitočný a informatívny. Ľahký výlet do starého mesta Rhodos.
שושנה דהן
Zdroj:
Google - automatický preklad

Starý hotel, páchnuci mesiac, koberec v hale je celý mastný a izba je ešte horšia. Požiadali sme o izbu pre troch dospelých. Dostali sme izbu pre pár s rozkladacou posteľou a povedali, že je to pre troch. Aj keď sme kričali a chodili a rozprávali, nič nepomáhalo. Trval som na tom, že je to izba pre troch. Všetko bolo drahé. Postoj na pulte služieb zákazníkom bol na povrchu. Hneď ako sme povedali, že sme Židia, neboli ochotní sa s nami rozprávať. Všetko bolo neúctivé. Jedlo tiež nebolo niečo, čo by som nevedel. Ale izby nám povedali, aby sme pridali jednu Arkiu menom Heli. Pracovala. Povedal som: "Upgraduj, pridaj viac peňazí, dá ťa do novej budovy na siedme poschodie. Všetko je klamstvo. Nemôžem tomu uveriť. Dostali sme prvé poschodie v starej budove. Smrdí. Nie je s kým hovoriť. Sadli sme si, aby sme sa na mňa pripravili z Arkie. Nechcela sa so mnou rozprávať. Zavesila na nás. Heli. Nerobili sme to cez zástupcu. Niečo sľúbi a dostaneš niečo iné A aj keď prídeš do zahraničia, už ti neodpovedá a nerozpráva sa s vami a tento kabát sme zaplatili 7 000 šekelov a nič sme nedostali Uteráky sme sa museli pýtať od večera, keď sme prišli až do poobede, čo sme sa už nevrátili, že som sa už nevrátil. chlapci boli milí a ústretoví, ale všetci sú to zadkové tváre ja taxikári sú vždy nahnevaní odporní Skrátka žiadna sranda plytvanie peniazmi tak si zapamätajte meno Heli z Markie neverte jej prečo nemáte adresu oh a ešte jedna vec sme spomenuli let oblohou lebo sme chceli izraelskú spoločnosť ale v zhone nám poslali aj zahraničné lietadlá kam sa nezúčastňujú tieto lietadlá z Izraela netrhajú bolo to naozaj ťažké neznesiteľné, celá táto spoločnosť hľadá lepšie hotely inokedy, ak chcete byť na Rodose cez inú spoločnosť, nie cez oblohu
Πλατή Πελαγία
Zdroj:
Google - automatický preklad

Luxus sa stretáva s technológiou…
Med Zahawi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Jedlo a zákaznícky servis vôbec nič dobré
Maria Je
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dávam dlhý komentár, pretože tak ako u našich krajanov sú ľudia, ktorí sa budú vždy sťažovať. Dávam však 5. Hotel čistý *starší (čo je v popise) udržiavaný, pravidelne uprataný (skoršie názory boli s poznámkami - nemali sme čo vytknúť). Jedlo chutné, veľký výber. Žiadne črevné problémy. Na začiatku sa personál pri objednávke pýta na číslo izby. Overujú "Všetko". Dobré nápoje zo značkových alkoholov. Bazény čisté, lehátka k dispozícii, osušky pri bazéne vydané na zálohu, detský bazén so šmýkačkou (pekná vec), hneď vedľa bar s waflemi, zmrzlinou, nápojmi. Veľa animácií, zumba, aqua aerobik, animácie pre deti, pre dospelých. Vstupenky do ala carte reštaurácie - skvelé (neodporúčame však orientálnu kuchyňu - to potrebuje zlepšenie). Oplatí sa opýtať personálu, ak je niečo nejasné, vysvetlí, pomôže.
Ljudmila Olimpieva
Zdroj:
Google - automatický preklad

V tomto hoteli sme boli ubytovaní od 12. do 19. júna 2025. Tento hotel si nezaslúži 5 hviezdičiek. Boli sme rodina dvoch dospelých a 12-ročného dieťaťa. Pri registrácii sme museli zaplatiť príplatok 105 € za nejaké poplatky.
Naša izba bola na 10. poschodí. Samotná izba bola v poriadku, ALE boli sme prekvapení, keď sme zistili, že dvere do kúpeľne a toalety boli zo skla – všetko bolo viditeľné, čo bolo mimoriadne nepríjemné. Upratovanie bolo zlé – balkón mal celý týždeň piesok a nikto ho neupratoval.
Izba mala kávovar s kapsulami a minibar. Pri registrácii a odhlásení si nezabudnite urobiť fotografie. V deň odchodu sme si všimli, že chýbajú dve kávové kapsuly, aj keď sme kávovar ani minibar nepoužívali. Nahlásili sme to upratovačke a našťastie nám kapsuly vymenili.
Mali sme raňajky a večeru v cene. Personál na recepcii a v reštaurácii nebol vôbec priateľský – žiadne úsmevy, vždy sme vyzerali, akoby sme im niečo dlžili. Jedlo bolo stále rovnaké a vždy studené. Raňajková káva bola najhoršia káva, akú som kedy jedol. Ani nechutila ako káva – skôr ako zafarbená voda.
Na večeru neboli nápoje zahrnuté – ani voda.
Hotel má tri výťahy, ale fungovali iba dva. Pri toľkých hosťoch sme museli zakaždým dlho čakať a často sme z 10. poschodia schádzali po schodoch.
Herná miestnosť s biliardovým stolom zapáchala vlhkosťou alebo dokonca plesňou. Vonkajšie bazény boli studené a ležadlá boli všetky „rezervované“ s uterákmi o 5. alebo 6. hodine ráno – pravdepodobne chyba hostí, nie hotela, ale aj tak frustrujúce. Krytý bazén bol tiež studený a špinavý. Každý večer sa pri vnútornom bazéne konali akcie a ozvučenie bolo také zlé, že sme museli zakaždým po 10 minútach odísť.
Mali sme neskorý let a potrebovali sme sa odhlásiť o 17:00, takže dva dni pred odletom sme išli na recepciu opýtať sa na neskorý odchod a povedali sme, že sme ochotní zaplatiť. Povedali nám, aby sme sa vrátili o 9:00 v deň odchodu.
Prišli sme o 8:45 pred raňajkami – povedali nám, aby sme sa vrátili po 21:00. Prišli sme znova – povedali, aby sme sa vrátili neskôr. Keď išiel môj manžel tretíkrát, povedali, aby sme znova počkali na manažéra. Nerozumiem, ako môže byť veľký hotel tak zle zorganizovaný. Nakoniec nám o 22:30 povedali, že nie sú k dispozícii žiadne voľné izby a musíme sa odhlásiť. Pol dopoludnia sme stratili čakaním na jednoduchú odpoveď.
Museli sme sa rýchlo zbaliť a opustiť izbu. Je zaujímavé, že oficiálny čas odhlásenia je podľa rezervácie 12:00, ale povedali nám, aby sme odišli do 23:00.
Opýtali sme sa, či si môžeme nechať batožinu a zostať v hoteli do večera. Povedali, že áno a že sa môžeme osprchovať pri krytom bazéne dole. A potom sa začala hrôza.
Vďaka Bohu, že sme išli skoro. V sprchovacej časti pri krytom bazéne boli tri alebo štyri sprchy v pánskej a ženskej časti. V pánskej časti nefungovala ani jedna sprcha. V ženskej časti fungovala iba jedna. Nemala dvere, takže som musela stáť na stráži, kým sa sprchovalo moje dieťa, potom môj manžel a nakoniec ja.
V údajne päťhviezdičkovom hoteli fungovala iba jedna sprcha – žiadne mydlo, žiadny šampón, nič – plus zápach kanalizácie a plesne na lavičke. Je šťastie, že sa v rovnakom čase nikto iný neprišiel sprchovať.
Tento hotel si určite nezaslúži päť hviezdičiek. Súrne potrebuje rekonštrukciu. V najlepšom prípade by mal dostať dve hviezdičky – a ani vtedy si nie som istá, prečo.
Toto bolo prvýkrát v Grécku, čo som pocítila takúto neúctu a nedostatok pohostinnosti. Rodos naozaj milujem, ale všetko dobré bolo mimo tohto hotela.
Lilia Panteli
Zdroj:
Google - automatický preklad

Neprijateľné pre hotel tejto kategórie
Fungoval iba jeden výťah, aby obslúžil všetkých zákazníkov (hotel mal plnú kapacitu). Bývali sme na 17. poschodí a nepríjemnosti boli naozaj neuveriteľné.
Nediskutujeme o bezpečnostných otázkach, dúfam, že sa nestane žiadna nehoda.
Správanie recepčného personálu je tiež neprijateľné.
Glub Muda
Zdroj:
Google - automatický preklad

S partnerom sme strávili týždeň v paláci Rodos od 1. júna do 8. júna. Samotný hotel je nádherný a veľký, s niekoľkými miestami na sedenie vo vnútri aj na terase. Naša izba bola na 10. poschodí a mali sme krásny výhľad na bazén. Na 17 poschodí však boli tri výťahy, funkčné boli len dva. Čakanie bolo niekedy neznesiteľné, čo vzhľadom na počet izieb v hoteli vôbec nevyhovovalo.
Reštaurácia bola veľmi veľká, jedlo bolo pestré, s množstvom možností pre predjedlá, hlavné jedlo, dezert a obed. Personál bol veľmi priateľský a ochotný, stoly však boli príliš blízko pri sebe; boli sme na sebe, takže žiadne súkromie nebolo. Reštaurácia teda pôsobila dojmom jedálne, čo je na 5-hviezdičkový hotel sklamaním. Ďalším negatívnym bodom boli ležadlá pri bazéne. Od 5:00 ráno ľudia vstávali, aby si zarezervovali lehátka, takže cez deň nebolo možné nájsť ležadlo. Inak bol hotel veľmi dobre umiestnený; mohli sme ísť autobusom na Rhodos a boli sme naozaj blízko ku všetkému. Výťah je hlučný, takže ho v noci nahlas počuť, rovnako ako ľudí v susedných izbách. Napriek všetkému sme mali skvelý týždeň a sme spokojní s našou dovolenkou.
Paweł Kaczor
Zdroj:
Google - automatický preklad

Všetko bolo v najlepšom poriadku. Čisté izby upratované každý deň, chutné jedlo, skvelé bazény pre deti. Jedným slovom vydarený výlet.
Nikolaus Scheid
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zákazníci RSD by si mali byť vedomí: Hotel nie je nový, ale ak vezmeme do úvahy úsilie, ktoré ide do pozadia, každý môže byť s luxusom viac než spokojný!
Anastasia Schrejder
Zdroj:
Google - automatický preklad

O hoteli:
Jedlo bolo zlé. Káva bola vodnatá a bez chuti. Priestor reštaurácie bol príliš hlasný a chaotický.
Hotel bol jednoducho príliš preplnený turistami; bolo príliš preplnené.
Izby boli dobré, ale nič zvláštne.
Stručne povedané: Hotel si vôbec nezaslúži svojich 5 hviezdičiek! ! ! Vôbec to nestálo za vysokú zaplatenú cenu.
O GOOD TIME ENTERTAINMENT:
Prišiel som do tohto hotela ako športový zabávač pre organizáciu zabávačov: GOOD TIME ENTERTAINMENT. Táto organizácia je hrozná!!! Všetkých na to vážne upozorňujem. Na internete nemôžete nájsť žiadne recenzie, preto ich zverejňujem sem, keďže prevádzkovateľ tohto hotela túto organizáciu zjavne podporuje.
Keď som prišiel, ukázali mi moju izbu (ktorá bola v budove hotela, ale nebola to hotelová izba): Hneď na najvyššom poschodí (17. poschodie a potom ďalšie schodisko) bolo všetko špinavé, spustnuté, stiesnené a strašidelné! Pre zabávačov bolo niekoľko malých miestností. V mojej izbe nebolo umývadlo použiteľné; voda by neodtiekla. Boli tam rúry a strašidelné dvere, o ktorých ste nevedeli, kam vedú. Celá atmosféra bola strašidelná. Neexistovali ani únikové cesty, čo znamená, že v prípade požiaru by ste boli v zlej situácii.
Takže absolútne hrozné životné podmienky: žiadna hygiena, žiadne súkromie a žiadna bezpečnosť.
Čo bolo tiež zaujímavé, ako som neskôr zistil, o tomto mieste nevedeli ani upratovačky, ani recepčné. Ani nevedeli, že existuje...
Nechcel som tam stráviť ani jednu noc a povedal som o probléme svojmu „nadriadenému“. Nedostal som žiadnu pomoc.
Čo som urobil:
Zarezervoval som si hotelovú izbu (ako hotelový hosť) v tomto hoteli. Bolo neskoro v noci, takže už bola tma a ja som sa bál ísť hore po batožinu sám v tejto miestnosti. Keď som sa spýtal recepčného, či ma môže odprevadiť, pretože som sa bál, nepomohol mi, aj keď videl, že plačem...
Nakoniec mi pomohli dve veľmi milé upratovačky a odprevadili ma hore. Obaja zostali v šoku, keď to miesto uvideli.
V každom prípade som sa pohol ďalej a na druhý deň letel domov. Môj „vedúci“ a „manažér“ zábavného tímu ma už nikdy nekontaktovali; nepýtali sa na mňa a bolo im jedno, že som preč.
Skutočnosť, že tento hotel podporuje takú zlú organizáciu, hovorí podľa môjho názoru o hoteli veľa.
Preto by som chcel všetkých upozorniť na tento hotel, ale ešte viac na túto organizáciu – Good Time Entertainment.
Thalia Hatzidavitidou
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dávam 3 hviezdičky personálu, ktorý bol napriek zjavnej neskúsenosti (v niektorých prípadoch) veľmi milý a ochotný!
V hoteli bolo všade cítiť vlhkosť, upratovačky, ktoré chodili každý deň, neupratali obrovský hmyz s plnou krvou v kúpeľni, čo bolo zrejmé, zabudli špongiu a handričku, ktorú upratali, a na druhý deň ich ani nezobrali, nejaký pán zrazu o desiatej ráno s VLASTNÝM KĽÚČOM vošiel dnu, pravdepodobne vtrhol bez toho, aby sa spýtal, či niečo nechýba v bare, ale čo je najdôležitejšie... Hľadal som čistý tanier, aby som sa obslúžil, možno som si vzal 6 tanierov, aby som našiel čistý. Všade na ňom boli nalepené vajíčka, džemy atď.
Trisha Nadia P Jay
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nedáva 5-hviezdičkový hotel - možno 3/4 na jeden tlak.
Hotel je teda vhodný skôr na konferencie a akcie ako na all inclusive hostí. S hosťami konferencie sa zaobchádza inak ako s „hosťami all inclusive“ – nemusia stáť v rade na večere, raňajky atď.
Najprv, keď sme prišli a videl som svoju hotelovú izbu, bol som veľmi rozrušený a sklamaný.
Obrázky danej izby neboli nikde inzerované - spodné poschodia hotela sú veľmi zastarané a izby nie sú pekné. Staromódny nábytok, klimatizácia, ktorá nefunguje, izby zapáchajú plesňou, pleseň na strope kúpeľne, svetlá a elektrické zásuvky nefungujú. Po sťažnosti cez Love Holidays bola AC a niekoľko ďalších problémov opravených a ja som sa rozhodol, že nedovolím, aby mi to zničilo dovolenku.
Hovoril som s recepciou, ktorá povedala, že ak chcem krajšiu izbu, musím zaplatiť 70 eur navyše za noc (v čase rezervácie cez milostné prázdniny bol upgrade iba 140 libier navyše, takže je potrebné zvážiť pred rezerváciou tu)
Je to obrovský hotel - 17 poschodí a iba 3 (niekedy 2) fungujúce výťahy, vďaka čomu je veľmi nepríjemné dostať sa výťahom v čase raňajok na večeru alebo odhlásenia.
Hotel nie je zlý, je tu len veľa priestoru na vylepšenia, ktoré dúfam, že sa skôr či neskôr zrealizujú.
Výhody:
- Jedlo bolo dobré (najmä večere) - každý večer je to iné, morské plody, grécke jedlo, talianske mexické jedlo atď.
- Koktaily sú dobré (ale niektoré nie sú zahrnuté v balíku all inclusive)
- Pasáž bola naša obľúbená časť - je tam bar s biliardom, kde môžete sledovať živé športové prenosy atď. Barmani sú milí :)
- Lehátka sú veľmi pohodlné (niektoré sú rozbité, takže buďte opatrní)
- Skvelá poloha - veľmi v centre Starého Mesta Rhodos, s neďalekou stanicou taxíkov, autobusovou zastávkou atď.
- Vnútorný bazén v Dome je pekný (bazén je vyhrievaný a ležadlá sú veľmi pohodlné)
nevýhody:
- Štandardné izby sú STRAŠNÉ - veľmi zastarané, kúpeľňa mala pleseň na strope, miestnosť páchla plesnivou, klimatizácia nefunguje
- výťahy - nestačia na obsluhu všetkých hostí, očakávajte rady!
- fronty na raňajky / večere - aj keď je tam veľmi rušno, pohybuje sa rýchlo.
- po 10:00 je ťažké získať ležadlá pri hlavnom bazéne
- niektorí zamestnanci v hlavnej reštaurácii neboli milí a ignorovali nás
- musíte platiť za veci z mini baru vo vašej izbe, čo je trochu bizarné (pre all inclusive hotel)
- voda v bazéne MRAZÍ!!
- v čase registrácie musíte zaplatiť daň vo výške 15 EUR za deň (platíte za 5-hviezdičkový hotel, ale hotel v skutočnosti dáva 3/4 hviezdičkové vibrácie)
- pláž je vzdialená 2 minúty chôdze a je to tam pekné - musíte tam však zaplatiť za ležadlá.
Moja rada by bola pokúsiť sa upgradovať svoju izbu v čase rezervácie - nevyberajte si štandardnú možnosť, pretože budete sklamaní.