TERMÍNY 1. MÁJ – 5. 5. 2025
V PRVOM PRÍPADE, V DÔSLEDKU KOMENTÁROV, KTORÉ NEMÁM, NEMÁM ŽIADNE PRIPOMIENKY K TOMTO HOTELU. VŠETKO, ČO OSOBNE ZAŽIJEM, PÍŠEM BEZ PREHĽADÁVANIA. CHCEM, ABY STE TO VEDLI NAJPRV. KEĎŽE SA UBYTUJEM V REGIÓNE ALANYA-ANTALYA PODĽA POTREBY, POZNÁM VEĽA INÝCH HOTELOV AKO TEN NOVOTVORENÝ A BÝVAL som V NICH AJ PREDtým.
V prvom rade začnem vstupom, hanebným privítaním, hrubým privítaním malých detí, ktoré dali na recepciu, ich chladnými pohybmi a správaním, a potom som s nepríjemným pocitom odišiel z izby, ale musel som začať povinnú dovolenku a pokračovať, keďže sa nevrátili peniaze, niektorí priatelia, ktorí varia, nedávajú pozor, keď sú zákazníci a hovoria medzi sebou nahlas a obscénne, nie je to vôbec pekné. Jedlo je extrémne bez chuti, ako napríklad urobiť vyprážané kura bez chuti? AJ MAČKA AKO MÔŽU ĽUDIA JESŤ, KEĎ NEJEDÚ KURA? JE TO TAKÁ SKVELÁ SITUÁCIA. JE TÚNA DRUHOV JEDLA, ALE UŽ 4 DNI SOM NEVIDEL ŽIADNE JEDLO, KTORÉ CHUTÍ. VÄČŠINA SYROV BOLA ZASTARANÁ, TIEŽ TANIERE VEĽMI ZNEČISTENÉ, ČAŠNÍCI SA ZAUJÍMALI LEN O ZAHRANIČNÝCH HOSTÍ A ČAKALI DO SKONČENIA STRAVOVANIA, ABY SI V JEDÁLNI POŽIADALI TURECKÝCH HOSTÍ, ČO SI VYPIŤ. NEMOŽE BYŤ VIAC NEZÁVISLEJ... A NEVHODNÁ SITUÁCIA, AKO ČAŠNÍK, KTORÝ SA MA OSOBNE PÝTA "PANE, AKO MÁTE DOVOLENKU?" NA JEDÁLENSKEJ PODLAHE. ÚRADNÍK HOTELA, AJ VLASTNÍK, BY MAL OKAMŽITE UROBIŤ KROK O MORÁLKE. KEĎ SOM CHCEL ZAVOLAŤ TELEFÓN V IZBE DO LOBBY, TELEFÓN ZVONIL, ALE NEBOL ŽIADNY ZVUK, myslím, je to samostatná hanba, že je pokazený. Jeden človek v baroch sa snaží postarať o toľko zákazníkov. Kým letná sezóna sa už rozbehla, nápor postarať sa o toľkých zákazníkov pri tak malom počte personálu je zrejmý v podniku, kde je tak málo personálu, že tam nie je vôbec. Je hanbou a chybou, že hotel berie kopu peňazí, no stále prevádzkuje svoj biznis s takým malým počtom zamestnancov. Niektorí zo zamestnancov sa rozprávali so zákazníkmi (to znamená pre mňa osobne: „Čo môžem dať bratovi?“) a hrubo sa smiali. Umývadlo vo vedľajšej miestnosti bolo veľmi špinavé. TO, ŽE MI TO TAK JASNE PRICHÁDZA, KEĎ ZAPNÚ VODU, UZNAČUJE AKÚ ZLE ZVUKOVÚ IZOLÚCIU MÁ IZBA, TOTO JE ĎALŠIA HUNBA. MÁM ŠIROKÉ ŽIVOTNÉ PROSTREDIE A ZVYČAJNE ODPORÚČAM MIESTA, NA KTORÉ IDEM, AK SÚ DOBRÉ. ALE TAKÉTO AMATÉRSKE A AMATÉRSKE SA K HOTELU TAKTO NEPRÍSTUPUJE. VRÁTIM SA NIEKDY A ODPORÚČAM TO? JE TO HOTEL S NULOVOU DISCIPLÍNOU. NAPRIEK TOMU, ŽE CHODÍM DO MNOHÝCH HOTELOV, JE TO PRVÝ KRÁT SOM STRETNUTÝ S MIESTOM S TAKÝM NEDOSTATKOM DISCIPLÍNY. OSTATNÉ JE VŠETKO HANBA. DVAJA DOBRÉ V HOTELI SITUÁCIA JE ŽE PERSONÁL HOTELA NEHÁNA MAČKY ZVNÚTRA A ŽE JE PRED MOROM. JE TO MIESTO S TAKÝM KRÁSNYM VÝHĽADOM. PREVÁDZKU A MANAŽÉROV HOTELA JE POTREBNÉ SÚRNE OTÝKAŤ A DOKONCA JE POTREBNÉ POUČIŤ PERSONÁL O MORÁLNOM SPRÁVANIA A AKO SPRÁVNE HOVORIŤ A VEDIEŤ KURZY. VŠETKY ZLÉ SITUÁCIE TREBA NAPRAVIŤ, INAK TO BUDE PRÍLIŠ DLHO.
Prečítať celú recenziu »