TERMÍN POBYTU: 28.05.2025
PRIDANÉ: 27.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Do hotela sme dorazili o 7:00 dňa 16.05.2025. Ochranka zastavila naše auto, spýtala sa na naše mená, skontrolovala, či existuje záznam a oznámila nám: "NÁJAZD JE DNES O 14:00, NEMÔŽEME VÁS UBYTOVAŤ V HOTELI, ZAVOLAL SOM NÁŠMU MANAŽÉROVI, NÁŠ SPRÁVCA IM POVEDAL, ABY SA PRECHÁDALI A VRÁTILI SA O 12:00." Áno, to nie je vtip, povedal: "NECHAJTE ICH KRÁSŤ DO 12"! Potom sme povedali, že chceme hovoriť s manažérom, hovorili sme po telefóne a s GRACE tohto manažéra, ktorého meno sme sa dozvedeli, bolo Murat, sme mohli počkať v hale až do nášho času registrácie. S touto milosťou nám táto osoba menom Murat tiež nariadila, aby sme opustili halu a nepotulovali sa po ostatných častiach hotela až do nášho času registrácie!!! Tento edikt sme neposlúchli a išli sme do reštaurácie a naraňajkovali sme sa. Vďaka bohu, že nám neprikázali dať im 10 tyčiniek za každé sústo, ktoré zjeme! S týmto konceptom dovolenkujeme už roky, no s takouto situáciou sme sa stretli prvýkrát. Dokonca aj ten, kto je v tomto sektore nováčik, vie, že hostia, ktorí prídu do hotela ráno v deň registrácie, dostanú náramok a registrácia na izbu bude vykonaná najneskôr o 14:00 v závislosti od dostupnosti. Naša dovolenka sa začala veľmi nepríjemne, ako hrubými a zhovievavými rečami ochrankára pri vchode v to ráno, tak aj nepríjemným, neskúseným a „urobil som to, hotovo“ pána Murata, ktorý nie je vidieť ani v spodnej časti sektora. Keď sme v to ráno vysvetlili situáciu recepčným (ktoré boli veľmi milé), boli veľmi prekvapení a ZAVOLALA NÁM OCHRANA, A POVEDALI SME IM, ŽE MÁME REGISTRÁCIU A ABY ICH PUSTILI. Vyjadrili svoje prekvapenie a nasadili nám náramky so slovami "AKO MOHOL NIEČO TAKÉ UROBIŤ?" Okolo poludnia za nami prišiel manažér Front Office pán Saim a ospravedlnil sa za chybu a hrubosť, ku ktorej došlo ráno, a vyjadril svoj smútok a úprimné rozpaky. Jeho tón bol mimoriadne zdvorilý a jeho prístup bol taký, ako sa očakávalo od profesionálov v tomto sektore. Potom sme sa usadili v našej izbe. Ako niekto, kto bol v tomto hoteli na dovolenke už dvakrát; Ak odhliadneme od nepríjemností, ktoré sme zažili, odporučil by som hotel? Áno, chcel by som. Ak však nechcete zažiť nepríjemnosti, aké sme zažili my, navrhujem, aby ste sa v hoteli prihlásili v dňoch, keď ľudia, ktorých som spomínal vyššie, nemajú voľno. Pretože sa tu nestretnete s inou nepríjemnosťou, neskúsenosťou či hrubosťou, ktorá vám naruší morálku...
Život je napriek všetkému; Dovolenka bola pekná aj napriek pánovi Muratovi...
Pekné sviatky všetkým...
Prečítať celú recenziu »