CK Fifo

Infolinka: 0337740071, +421 337740072

IČO: 31443770
IBAN: SK9811000000002628231006

Adresa CK Fifo (centrála)
Teplická 43
Piešťany 92116
Slovensko

26 ročné skúsenosti sú zárukou Vašej spokojnej dovolenky!

Hlavným mottom CK FIFO je "Úcta k človeku", a to predovšetkým úcta k našim klientom, obchodným partnerom, ale aj dodávateľom služieb.

• snažíme sa vytvárať len kvalitné produkty
  • prinášame vám objektívne informácie o zájazde a nesľubujeme vám niečo, čo nie je možné splniť
  • poskytujeme vám kompletný servis a sme pripravení ochotne zodpovedať všetky vaše otázky, či už osobne na pobočkách alebo po telefóne, či cez internet
  • vážime si našich verných klientov a poskytujeme im jedinečné výhody
  • vyberáme pre vás odborne a ľudsky zdatných sprievodcov a delegátov, ktorí prechádzajú náročným školením

Dôležité odkazy

Zájazdy od CK Fifo

Kedy najskôr môžete odcestovať
Kedy najneskôr sa potrebujete vrátiť

Izba č. 1 - dospelé osoby

Zadajte vek detí

Izba č. 1 - počet detí do 16r.

Prosím zvoľte požadovanú minimálnu kategóriu hotela:

Vyberte preferovaný spôsob dopravy

Grécko - Kréta - Anissaras

0% Igor B.

04.09.2019

Veľmi dobrý dojem z dovolenky v tomto hoteli a včerajšie rozhodnutie, že sem s rodinou prídeme aj na budúci rok, pokazil dnešný hororový zážitok o 4:00. Po krásnom bouzouki večere sme sa zbalili, aby sme ráno v kľude odišli domov. V noci som mal nepokojný spánok a zazdalo sa mi, že niekto je na terase. Nezazdalo. Bola tam tmavá postava v šiltovke. Začal som kričať, aby so zobudil manželku a dcéru a vystrašil neznámeho. Súčasne som vybehol k terase. Zarazilo ma, že záves je odhrnutý a dvere otvorené. Osobne som ich večer zavrel a zaistil a zatiahol záves. Postava medzitým pomaly cúvla a odišla smerom pred hotel. Za stĺpom ju istila druhá postava. Bola ešte tma. Utekal som na recepciu, ale kým recepčný privolal strážnika, prešlo možno aj 10 minút. Potom ma presviedčali o tom, že to boli opití turisti, ktorí sa chceli dostať na svoju izbu. Nie, boli to chladnokrvní zlodeji. Nezutekali zbesilo. Veľmi ma zarazil postup hotela, neprivolali ani políciu. Ešte teraz mi po chrbte naskakujú zimomriavky. Našťastie, už som s rodinou doma v bezpečí.

Princess Golden Beach recenzie

Princess Golden Beach

Grécko - Thassos - Chrissi Ammoudia

90% Martina

21.08.2019

Krásny ostrov, príjemný hotel s dobrými službami, upratovanie izieb denne, azúrové more, krásna pláž s pozvoľným vstupom, nafukovačky, lopty pri bazéne, tiež trampolína, malé ihrisko, posilňovňa a dobrá strava aj služby pri bazéne, personál fajn, obsluha v reštaurácii výborná, delegát Miloš H. najsamlepší, odporúčame rodinám, ktoré nevyhľadávajú priveľký ruch.

Blue Pearl recenzie

Blue Pearl

Bulharsko - Slnečné pobrežie - Slnečné pobrežie

66% Jozef

22.07.2019

Hotel je nový, poloha veľmi dobrá, pláž je na kontakt s hotelom. Izby sú veľké a sú aj izby apartmánové pre rodiny s deťmi. Bazén je len symbolický, ale je to OK, lebo more to vynahradí. Prístelky v dvoch apartmánoch sú totálne rozbité, zrejme slúžili ako trampolíny a neopravili ich počas pobytu. Vnútorná architektúra hotela je nepraktická až čudesná. Vstupná hala rozbitá stĺpmi a členením, vstup do jedinej reštaurácie okolo zapáchajúcich záchodov. Na izbe je toaleta s dverami presne oproti posteli, balkónik je len symbolický, bez možnosti posedu, skôr je to kútik pre fajčiarov. V celom areáli je grátis WIFI.

Princess Golden Beach recenzie

Princess Golden Beach

Grécko - Thassos - Chrissi Ammoudia

96% Martina

04.07.2019

Krásny hotel, krásne prostredie, dennodenne udržiavané okolie hotela. Výborná strava, milý personál, čisté izby, každý deň upratané. Veľmi dobre sme sa tam cítili. Hotel vhodný aj pre rodiny s deťmi, malé ihrisko, trampolína, preliezačky, animátor. Ubytovaní sme boli ihneď po príchode do hotela. Vzdialenosť od mora cca 100 m. Aj keď my sme chodili trocha ďalej na inú pláž, tá mohla byť cca 300 m. Chcem ešte vyzdvihnúť perfektného delegáta CK - milý, ústretový, ochotný, poradil, jedným slovo paráda.