CK Tip Travel

Infolinka: 0337970955

IČO: 36250791
IBAN: SK8275000000004020699689

Adresa CK Tip Travel (centrála)
Teplická 74
Piešťany 92101
Slovensko

Cestovná kancelária Tip Travel patrí k najväčším CK na Slovensku. Organizuje letecké, autobusové zájazdy a aj zájazdy vlastnou dopravou do Talianska, Chorvátska, Albánska a Bulharska. Klientov zaujme široká ponuka hotelov v Turecku, na gréckych ostrovoch Kréta, Rhodos, Kos, Korfu a Zakynthos. Ako jedny z mála ponúkajú zájazdy na talianske ostrovy Sicília a Sardínia, do slnečnej Kalábrie, španielskej Andalúzie a na ostrov Malorka. Okrem iného aj zájazdy na severný CyprusMaltu a do Spojených Arabských Emirátov.

Dôležité odkazy

9. Trnava
  10. Trenčín

Zľavy a služby CK Tip Travel

CK ponúka zľavy za skorý nákup, rôzne jednorazové bonus, deti zdarma. Pri kúpe zájazdu do 31/1 garantuje CK bezplatnú výmenu ubytovacieho zariadenia v rámci destinácie, zľavy na parkovanie.

Zájazdy od CK Tip Travel

Kedy najskôr môžete odcestovať
Kedy najneskôr sa potrebujete vrátiť

Izba č. 1 - dospelé osoby

Zadajte vek detí

Izba č. 1 - počet detí do 16r.

Prosím zvoľte požadovanú minimálnu kategóriu hotela:

Vyberte preferovaný spôsob dopravy

Grécko - Korintský záliv -

100% Jana

26.11.2018

Hotel je priamo v stredisku Vrachati, kde sú aj nákupné možnosti. Super je, že popri centrálnej ulici, ktorá sa tiahne naprieč letoviskom, vedie zeleňou zatienená pešia promenáda, takže sme sa ani popoludní neupiekli. :-) Pláž v stredisku (cca 80 m od hotela dole jednou uličkou), je piesočnato-kamienková. Časť, ktorá je vyhradená pre hotel Alkyon, má nové ležadlá, slnečníky a tiež posedenie pri menšom plážovom bare, ktorý je v cene. Vstup do vody je pozvoľný, po 2 m už je čistý piesok. Celý rezort dýcha kľudom, relaxom, je v krásnej rozľahlej pestovanej záhrade, ktorá vyúsťuje pri veľkom bazéne s pool barom, vírivkou a detskou časťou, dostatok ležadiel a slnečníkov. Stravovanie je na vysokej úrovni, jedlá sú vynikajúco ochutené, s dostatočným výberom, nápoje sú servírované. Hotel je navštevovaný najmä francúzskou klientelou, čomu sú prispôsobené najmä raňajky, ale samozrejme sme si vybrali aj my. Hotel 1 x týždenne poriada aj barbecue večer pri relax poole. Izby sú priestranné, čisté a vkusne zariadené. Všade sú výťahy... Vrelo odporúčam všetkým!!!!

Hotel Nicotera Beach recenzie

Hotel Nicotera Beach

Taliansko - Kalábria - Nicotera

55% Zuzana

19.10.2018

Hotel má reálne maximálne 2 hviezdičky a najviac ho vystihuje v každom smere kvantita na úkor kvality. V prvom rade chcem upozorniť na to, aby ste sa nenechali zmiasť celkom dobrým hodnotením hotela či na bookingu, alebo na tripadvisore. Práve túto chybu sme spravili my a na základe priemeru sme mali pocit, že hotel bude fajn a tie negatívne recenzie sú určite prehnané. Opak bol však pravdou. Treba si totiž všímať, že väčšinu dobrých hodnotení má tento hotel práve od Talianov, ktorí sú zvyknutí na iné štandardy a asi už vedia, že 4 hviezdičkový hotel v Taliansku je ako 2 max 3 hviezdičkový hotel niekde inde. No jednoducho naozaj pri tomto hoteli sú bližšie k pravde negatívne ako tie pozitívne, žiaľ. Ubytovanie. Hotel sme si vyberali na základe dobrého hodnotenia a keďže ide o 4 hviezdičkový hotel, čakali sme skutočne omnoho viac. Hneď po príchode sme mali problém s izbou – nábytok, ako tu už niekto uviedol, má asi 30 rokov - jednoducho starý a nemoderný. To by som však ako tak zniesla, no izba bola ako taká kutica – žiadne prirodzené svetlo a všade bolo cítiť potuchlinu. To, čo nás však skoro zabilo, bola všadeprítomná pleseň! Áno, v 4 hviezdičkovom hoteli sme mali pleseň nielen v kúpeľni, ale aj v spálni. Čo sa týka čistoty, tak hneď ako sme na izbu prišli, tak sme našli chlpy/vlasy na posteli a tiež na záchode. Delegátka nám povedala, že sa im to stáva často, že sa ľudia sťažujú na izbu a že aj samé delegátky mali plesnivú izbu. Pleseň je zdravotne škodlivá a to, že majú viac takýchto plesnivých izieb, ma doslova ohromilo. My sme si našťastie inú izbu vydobyli, ktorá bola svetlejšia a bez plesne. Tiež mala v lepšom stave kúpeľňu, no žiaľ, interiér bol na úkor exteriéru - výhľad sme totiž mali na preplnené parkovisko a priestor, kde mal hotel asi všetky odpadkové koše. Jednoducho na tom veľkom balkóne ste nechceli tráviť čas (to je však naša smola, izieb je tam veľa a ktorú dostanete, proste neviete). Strava bola podpriemerná. Osobne som nemala pocit, že bol výber nejaký malý, avšak jedlo bolo nekvalitné. Na prvý pohľad bolo vidno, že väčšina zeleniny bola z polotovaru. Cestoviny boli dosť slabé na to, že je to Taliansko. Stravovanie bolo ultra all inclusive, ale ja som mala pocit, že skôr máme light all inclusive, nakoľko snacky boli tak biedne, že by som to ani nerátala za jedlo. Už som zažila v 4 hviezdičkovom hoteli snacky a boli v štýle, že ste si mohli vybrať jedlá ako sendvič, mini pizza, hranolky a pod. a všetko spravili čerstvé (cca 6 jedál na výber). Tu sme dostali doobeda sladké pečivo, čo ostalo z raňajok (dva druhy, s džemom a s čokoládou) a poobede bolo niečo ako koláčová pizza podobná focacciu – zoschnutá a nechutná (buď s cesnakom, alebo s paradajkovým pretlakom). Tento snack bol rovnaký každý deň po celý náš pobyt (čiže asi každý deň celú sezónu). Žiadne normálne, plnohodnotné jedlo. Takisto aj raňajky boli celý pobyt úplne rovnaké. Čo musím vyzdvihnúť je asi výber ovocia – ovocie bolo každý deň, asi 3 druhy vždy. Ak ste náhodou vegetarián alebo nebodaj vegán absolútne neodporúčam. Studené bufety nemali žiadne označenie ani názov jedál, takže ste netušili, čo v jedle môžete nájsť. Pri hlavných (teplých) jedlách bol názov jedla, ktorý Vám však nemusel nič hovoriť, keďže išlo napr. o tradičné talianske jedlo – ak som sa snažila vyzistiť napr., či sa v jedle nachádza mäso alebo ryba, nedalo sa. Asi 99% personálu nerozumelo ani medzinárodným slovám ako je „fish“ alebo „meat“. Neviem, či je tak zložité a namáhavé urobiť pár označení ako vegetarian / gluten free a pod. Komunikovať s personálom bolo teda naozaj problematické či už v kuchyni, alebo mimo nej. Výnimkou boli asi len plavčíci. Keď už som pri jazykovej bariére, tak treba upozorniť na to, že hotel má zahraničných zákazníkov úplne na háku. Všade po hoteli boli rôzne tabule s rozpisom alebo nejakými informáciami a zo všetkých tých tabúľ som našla možno 2, ktoré boli preložené aj do angličtiny. Jednoducho hotel je vyslovene talianskym hotelom, kde je väčšina turistov Talianov. A aby som nezabudla, v jedálni bolo milión ľudí a obrovský ruch, proste romantická večera nehrozí. Cítila som sa tam ako v školskej jedálni. Hrozné niečo. Program vyzeral celkom rôznorodo a myslím, že sa niečo dialo takmer každý deň. Žiaľ, aj tu šlo zase raz o kvantitu na úkor kvality. My Slováci sme mali pocit, že skôr ide o paródiu. Každý večer vystupovala spevácka skupina – chlap a dievča, ktorí však spievali možno tak dobre ako každý jeden priemerný človek v tom hoteli. Bolo to celkom smiešne. V hoteli bolo asi 60% starých ľudí a 30% ľudí tvorili rodiny s deťmi, 10% ľudí bolo mladých. Ešte pripomeniem, že 90% programu bolo po taliansky a teda sme nerozumeli takmer nič. Areál hotela bol celkom pekne upravený, v tomto smere nemám čo vytknúť. Poloha hotela bola však dosť o ničom, nakoľko najbližšie mestečko bolo 40 minút pešo, kde však nebolo takmer nič. Trošku väčšie mestečko bolo asi hodinku a pol chôdzou od hotela. Takže večerné prechádzky po mestečku neboli veľmi možné. Čo ma však celkom nahnevalo bolo to, že o 21:00 nás vyhodili z pláže. Nevysvetlili nám to – iba proste plavčík povedal, že má také nariadenie i keď sám tomu veľmi nerozumie. Plast, plast a plast. Neviem, či som vo svojom živote zažila neekologickejší hotel ako tento. Ako by sa vám páčil drink Sex on the beach v mini plastovom poháriku? A čo by ste povedali na čapované pivo v plastovom dvojdecovom poháriku? Alebo Prosecco, tiež v plaste. Dokonca aj kávu dávali v bare iba do plastu. Veľmi často sa stávalo, že do plastu ste si museli dať nápoj aj na večeru alebo na raňajky, keď sa sklenené poháre vychytali. Toto bol pre mňa šok – ako si mám užiť večer drink, keď ho dostanem do plastového poháru? A ako zaujímavosť – keď som chcela byť eko a vypýtala som si drink do toho istého pohára, tak to barmani odmietli. A verte tomu, že keď neviete po taliansky a oni ani prd po anglicky, tak sa s nimi jednoducho dohodnúť neviete. Bolo vidno, že nalievať hosťom opakovane do toho istého pohára majú zakázané. Beach bar. Ste zvyknutí, že v all inclusive máte v plážovom bare na výber všetky možné alko aj nealko nápoje? V tomto hoteli to tak nie je. V plážovom bare dostanete iba čistú vodu – výsmech pre hostí. Hluk. Hotel má kapacitu cca 800 hostí, takže ak hľadáte oddychovú dovolenku a myslíte si, že večer si v pokoji posedíte pri bazéne, tak na to hneď zabudnite. Hlavne na večer je v okolí bazéna, teda na mieste, kde sa všetko deje, milión ľudí a veľa ruchu.

Champion Holiday Village recenzie

Champion Holiday Village

Turecko - Kemer - Beldibi

85% Vlasta

07.09.2018

Krásne prostredie, plné zelene, pekne udržiavaný areál, moja poklona, ako si ctia staré stromy, ktoré kľudne prechádzajú cez otvory balkónov. Izby pekné, trochu viazla výmena uterákov na izbe a aj upratovanie slabšie. Vzhľadom na denné zavlažovanie sme boli prekvapení prítomnosťou komárov. Strava bohatá, pestrá, neviem, čo by sa ešte dalo vymyslieť. V ponuke sa striedalo veľa rôzneho ovocia, melóny a dyne boli denne ako aj zmrzlina. Vzhľadom k tomu, že animácie nevyhľadávame, tie neviem posúdiť. Večerný program však bol zaujímavý a pestrý, dvakrát bola živá hudba a latinskoamerické tance, takže sme si dobre zatancovali. Bar pri mori fungoval vynikajúco, čašníci okamžite čistili, zbierali, donášali, boli milí, ochotní, odviedli poctivú prácu. Preto sme na obed zostávali v tomto bare. Počiatočné sklamanie z pláže a mora plného veľkých kameňov veľmi rýchlo vystriedala radosť z vedľajšej pláže, vchod z druhého móla, ktorý nám poradila delegátka, lebo sme si mohli vychutnať more na boso po jemnom piesku. A more nesklamalo, čisté a teplé, s pohľadom na pohorie Taurusu. Úžasné. Perfektný oddych, kto hľadá tichšiu oblasť. Medzi návštevníkmi bolo veľa Slovákov, Čechov, Poliakov, Rusov. Delegátka milá, ochotná. Transfer na hotel bezchybný, všetko zabezpečené. Treba sa však pripraviť na skutočnosť, že od piatej ráno sa čaká na ubytovanie do 14:00. výnimočne skôr, preto plavky treba pribaliť do príručnej batožiny. Dosť to ruší prvý dojem, keďže nevyspatý človek je dosť kritický. Raz do týždňa je bazár v Kemeri a raz v Goynuku, autobusy sú bezproblémové. Ale dovolenka výborná na oddych.

M-1 recenzie

M-1

Bulharsko - Čierne more - juh - Primorsko

55% adela

19.08.2018

Hotel by som odporúčala iba maximálne nenáročným klientom a to z viacerých dôvodov. V prvom rade by som spomenula bazén, ktorý bol veľkosťou naozaj smiešny, čo by v podstate až tak nevadilo. Absentovali však pri ňom ležadlá, takže na nejaké príjemné opaľovanie pri bazéne zabudnite. Ak by ste tam chceli ísť večer, len tak si posedieť, môžete sa tešiť na spoločnosť asi dvadsiatich domácich Bulharov, ktorí si tam veselo jedia večeru. Zrejme by ste si navzájom len kazili atmosféru. Izby neboli zlé, síce tmavé vzhľadom na to, že sa nachádzate pri mori a očakávate ľahkú architektúru. Účel spĺňajú, každý deň izbu nájdete pekne upratanú, takže veľké plus. Na tej našej však nefungoval televízor. Nevadilo by nám to, ale z princípu sme to ohlásili. Povedali, že v ten deň ho opravia. Stalo sa tak až o tri dni. Na izbách wifi nie je, aj keď sa píše rok 2018. Trochu smutné, hlavne preto, že ešte aj na tejto stránke tvrdia, že wifi je v celom hoteli. Je len na recepcii a ešte aj na tú ma odmietalo pripojiť. Najhoršia časť je však jednoznačne priam morbídna a podivne zapáchajúca recepcia spojená s jedálňou. Ak čakáte decentný poľovnícky štýl, čakáte márne. Z každej strany totiž na váš číha niečo mŕtve. Spolu som napočítala deväť škaredých diviačích hláv, jedného jeleňa (nielen parohy, celá hlava, netreba troškáriť). Ak sa nechcete pozerať pri raňajkách na tie hlavy, môžete pootočiť hlavu a nájdete diviačiu kožu (aj s hlavou, ako inak) a nejaké ťažko identifikovateľné zviera. A ak by vám aj tento pohľad prišiel nevábny a chceli by ste predsa niečo iné, na ďalšej stene sú povešané kože ďalších zvierat. Jesť v takejto miestnosti mi bolo naozaj proti srsti a to sa vôbec nepovažujem za veľkého ochrancu zvierat a už vôbec nie vegetariána. Samotné raňajky boli každý deň úplne identické a pomerne dobré. Po pár dňoch som si už však nevedela vybrať a šla jesť radšej von do blízkej palacinkárne (vrelo, naozaj vrelo odporúčam). Personál bol jedným slovom neochotný, nemám čo viac dodať. Len v skratke dodám, že mestečko bolo živé, pekné a plné možností vyžitia. Pláže pomerne čisté, vlny veľké, more občas plné rias. Reštaurácií so skvelým jedlom a výbornými cenami je v okolí habadej, nebudete sklamaní ani hladní. Primorsko však určite stačí vidieť raz a tento hotel najlepšie nikdy. Okolie bolo plné vábnejšie vyzerajúcich hotelov a penziónov.