TERMÍN POBYTU: 27.05.2025
PRIDANÉ: 13.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Jedna hviezdička pre hotel, ktorý má mať päť...
Som mimoriadne sklamaný kvalitou služieb a čistotou tohto zariadenia, ktoré si v žiadnom prípade nezaslúži svojich 5 hviezdičiek. Po príchode sme si všimli očividný nedostatok hygieny: izby boli čiastočne upratané, pod posteľami sa hromadila špina a posteľná bielizeň bola veľmi zlej kvality. Čo sa týka stravovania, stoly sú často zle prestreté, prestieranie sa nikdy nečistí a dvere reštaurácie sú v žalostnom stave.
Obslužnému personálu ako celku vážne chýba profesionalita a zákaznícky servis. Našťastie sa o nás počas celého pobytu staral server, ktorý si bol vedomý našej nespokojnosti. Veľké poďakovanie patrí aj Khaledovi v bazéne, ktorý ako jeden z mála preukázal skutočný zmysel pre službu.
Chcel by som zdôrazniť, že manažér bol veľmi nápomocný pri probléme s rezerváciou, uvítacie gesto, ale to nestačí na kompenzáciu celkového stavu hotela, ktorý je veľmi vzdialený štandardom 5-hviezdičkového zariadenia.
Keď veľmi často cestujem, už chápem, prečo Tunisko stráca svoju špičkovú klientelu: sklamané služby, zanedbaná čistota... Skutočné sklamanie
Prečítať celú recenziu »