Pavlína Horská
TERMÍN POBYTU: 01.09.2017
PRIDANÉ: 14.09.2017
PREČÍTANÉ: 1947-krát
Na letisku sme zažili šok, keď sme zistili, že sa tam nenachádza stánok našej ck, po polhodine behania sme poprosili stánok druhej ck o pomoc a tí nám zistili, že sa máme hlásiť v stánku úplne inej ck, tak toto sme nemohli vedieť, nikto nás o tom neinformoval. Na hotel sme išli mikrobusom, ktorý nás mrazil klímou vyše hodiny. Na recepcii nás vybavili bez podania pre nás potrebných informácií, následne na druhý deň ani delegátka nemala záujem nám oznámiť potrebné informácie, vyhovárala sa na hotel, tak sme strácali čas a nervy, podstatné bolo v ck zaplatiť vysokú cenu za pobyt, ktorý sa ULTRA ALL INCLUSIVE nepodobal ani zďaleka. Zahraničné cestovky poskytovali svojim klientom lístky, na ktorých boli uvedené všetky informácie na bezproblémové fungovanie na hoteli, naša delegátka sa iba pousmiala, keď sme si dovolili povedať, že snáď aj oni mohli niečo podobné pre nás zabezpečiť. Na chodbách boli špinavé koberce, samý fľak, post. prádlo nám bolo vymenené po ôsmich dňoch na základe našej sťažnosti, do chladničky nebola pravidelne ani len voda doložená, mydlo a šampón dávala chyžná podľa nálady, žiadna denná pravidelnosť. Na pláži bol problém s ležadlami, pretože bola veľmi malá na množstvo ľudí z hotela. Strava na pláži hotová katastrofa, taký výber sme nezažili v žiadnom hoteli. Cesta z hotela na pláž bola na zabitie, rozbitý betón, samá jama. Neochota celého personálu hotela pramenila asi z toho, že všade nás upozorňovali papierikmi - Tip Box, kde čakali eurá aj za úsmev. V bare nám nápoje nalievali do papierových pohárov, pritom Rusom a Nemcom do skla. Kultúrny program - nestál za povšimnutie. Hlavná jedáleň mala dobrú úroveň. Nikdy viac nechceme o tomto hoteli počuť a tiež o ck.
Prečítať celú recenziu »