Do hotela som išiel trochu s obavou, nakoľko som pred odletom čítal recenzie, ktoré boli dosť kritické. Moja skúsenosť je nasledovná: Transfer z letiska trval cez dve hodiny, nakoľko si šofér autobusu urobil po 40 minút jazdy prestávku 20 minút v nejakej dedinke. Naspäť bol transfer rýchly, niečo cez hodinu. Hotel je pekný, adekvátny 4 hviezdičkám. Areál hotela bol obrovský, veľmi pekne udržiavaný. Pláž a more krásne, my sme boli s 1,5 ročným dieťaťom a nerobila nám problém ani po pár metroch hlbšia voda, nakoľko sme ho mali pri kúpaní na rukách, pláž drsnejší piesok - pekná. Pre trochu staršie deti to môže byť problém. Bazén veľký, nakoľko sme boli v septembri, kúpali sme sa v ňom skoro sami. Bol naozaj pekný. Hotel, areál a personál bol na 100%. Veľmi dobrá voľba od manažmentu, že zamestnal slovenské čašníčky. Problém je v však s animačním programom, nakoľko bol iba v taliančine a francúzštine. Naozaj nechápem manažment, keďže bolo v hoteli naozaj veľa Slovákov, po Talianoch asi najviac, prečo nemali animátora aj Slováka, keď dokázali dať čašníkov /keď už angličtinu nepoužívajú/. Bola to dosť hanba pri tej početnosti Slovákov. Najväčšie sklamanie bola strava. Úplne sa zhodujem s ďalšími komentármi na tejto stránke. Raňajky veľmi slabé, stále ten istý jeden druh salámu, praženica robená nie z vajec, ale zo sušeného prípravku. Obed lepší, večere tiež. Odporúčam využívať pri obedoch a večeriach aj druhú reštauráciu pri bazéne, kde si treba rezervovať stôl dopredu. Môžete si ho rezervovať každý deň, nie je to limitované. Tu je výber menší, ale strava oveľa kvalitnejšia. Na výber vždy ryby, mäso aj morské príšery. Ako predjedlo prošúta, šunky aj dobré dezerty. A teraz najväčšie sklamanie dovolenky je cestovná kancelária. Pobyt predáva ako all inclusive, čo nie je pravda! To, že nedostaneme tvrdý alkohol ako iní hostia, to som čakal, ale: Po príchode dostanete hnedý náramok, čo predstavuje tie najmenšie služby! Chcete zmrzlinu, tak ako hostia okolo, smola, nemáte červenú ani žltú farbu náramku. Idete si objednať nápoj do baru na pláži - smola, ten si môžu dať iba hostia s červeným a žltým náramkom. Keď idete cez túto ck, musíte z pláže utekať ďaleko k hotelovému bazénu do baru, kde vám načapujú do plastových pohárov. Sklenené nie sú pre vás. Chcel som si dať minerálnu vodu posledný večer, barman sa pýta či do skla, ja áno. Pozrie na náramok a mám vodu v plaste! Za cenu vyššiu ako 2000 Eur pre dve osoby a dieťa do dvoch rokov som sa cítil vďaka ck ako hosť poslednej kategórie a v budúcnosti už s touto cestovnou kanceláriou nechcem mať nič spoločné, kto ma oklame raz, tak je to naposledy. Prečo pobyt neuvádzajú ako all inclusive light? Keď nevedia anglicky, majú si dať slovíčko all inclusive do prekladača a ten im preloží, že to znamená všetko v cene, čo v tomto prípade nie je! Ak si nevážite peniaze, kľudne vyskúšajte uvedenú ck. Ja som za častokrát nižšiu cenu zvyknutý na iné služby. Je to divné aj od hotela, že takto selektuje hostí a keď má bar na pláži a hosť má all inclusive, ale hnedý náramok tak mu odmietnu dať drink a musí ísť do baru toho istého hotela kusisko preč! Celkovo bol pobyt pekný, pozitíva prevyšovali negatíva. Do daného hotela by som však už viac nešiel, možno za inú cenu a určite cez inú CK. Aktuálna cena nezodpovedá službám.
Prečítať celú recenziu »