Môj partner a ja sme tu zostali v júli a práve sme strávili ďalších desať nocí na Rodose v inom hoteli. V júli sme mali pekný pobyt v štúdiách Coliseum, ale bolo tam niekoľko bodov, ktoré boli mierne sklamaním. V júli bolo denné počasie okolo 35°C, preto bola klimatizácia nevyhnutnosťou. Toto už zjavne napadlo majiteľa, ktorý si za 2-týždňovú klimatizáciu účtoval 200 eur. Zaplatili sme to, pretože to nebolo možné, ale samotná klimatizačná jednotka bola naozaj zlá. Vôbec to nefungovalo dobre, takže zaspať bolo stále ťažké. Keď sme prišli, naša izba nebola vyčistená. Jedna posteľ mala plachtu, druhá mala len poťah matraca, neboli tam žiadne plachty na spanie. Na podlahe boli umelé mihalnice od predchádzajúceho obyvateľa, v umývadle boli použité hrnce a neboli tam žiadne uteráky. Upratovačka prišla na druhý deň ráno a vyzerala byť celkom rozrušená, že to neurobila, takže si nemyslím, že to bola jej chyba, zdalo sa, že len nevedela, čo treba urobiť. Mali sme incident, keď sme si objednali gyros na večeru, ale obaja sme vegetariáni. Spýtali sme sa, či by sme mohli mať gyros iba s halloumi, s ktorým sa čašník zdal byť v poriadku. Treba poznamenať, že ponúkali bravčové aj kuracie gyros, z ktorých ani jeden nebol ponúkaný, keď sme si objednali, ale naše gyrosy prišli s kuracím mäsom. Spätne oceňujem, že gyros je definovaný ako pitta s mäsom, ale cítili sme špecifikovali sme, že chceme iba halloumi, a nepýtali sme sa, aké mäso v ňom chceme, ani sme sa nepýtali na konkrétne mäso, takže čašník predpokladal, že chceme kura a priniesli ho s kuracím mäsom. Príliš som sa ospravedlňoval za nedorozumenie, neznášam sa sťažovať a keby som zjedol mäso, dal by som si ho, ale ako hovorím, sme vegetariáni, ale zdvorilo som požiadal o gyrosy bez mäsa, na ktoré bol personál kuchyne viditeľne zranený. hore, napriek tomu, že to nie je naša chyba. Potom nás majiteľ prehovoril ako neposlušné deti a povedal: „Nabudúce si budete musieť objednať halloumi kebab“, ako keby v kebaboch nebolo charakteristické mäso? Počas tohto rozhovoru majiteľ bez toho, aby čokoľvek povedal, položil na stôl aj podložky pod poháre a dosť pasívne agresívne na ne položil naše nápoje, akoby nás odhováral, že sme to ešte neurobili, napriek tomu, že naše nápoje na stôl položil iný obsluhujúci personál. bez tácky, opäť nie vlastnou vinou. Zistili sme, že je to naozaj neslušné a ako keby sme boli disciplinovaní? Ďalším veľkým problémom, ktorý sme mali so štúdiom, bolo, že komplex navštevoval muž, ktorý tam nezostal. Volal sa Andrej, ak si dobre pamätám. Tento muž mal vo zvyku obťažovať prevažne všetky mladé ženy v rezorte. Konkrétne sa ma spýtal, čo by sa stalo, keby mi potiahol šnúrku bikín, a spýtal sa môjho priateľa, či by mu nevadilo povedať niečo o „[jeho] priateľke“ odpovedal som na to dosť zdráhavo a povedal som, že by to mal byť môj súhlas, že áno. zvažoval moje nepohodlie, nie mojich priateľov. Sťažoval som sa jednému z personálu na tohto muža, ale nič sa nestalo. Predpokladal som, že to bolo spôsobené tým, koľko piva kupoval a že si cenili svoj zisk nad spokojnosťou zákazníkov. Podobne v rezorte, v ktorom sme práve bývali v Kremasti, tu býva ďalší nevhodný muž. Zamestnanci nás však pred tým mužom varovali a hovorili s ním, čo bolo také osviežujúce vidieť po našich skúsenostiach v štúdiách Coliseum. Poviem, že samotné miesto bolo pekné, keď bola naša izba vyčistená a riadne vybavená. Upratovačka však bola naozaj milá dáma a radi sme sa s ňou rozprávali. Očakáva sa od vás, že si kúpite vlastný toaletný papier, ktorý som nikdy nepoznal z predchádzajúcich hotelov, hotel, v ktorom sme práve bývali v Kremasti, to poskytol aj napriek tomu, že je oveľa lacnejším rezortom, a po poplatku za klimatizáciu, ktorý sme zaplatili v studios coliseum , to bolo viac soli na našu ranu. Nezostali by sme tu znova.