Hotel sme si rezervovali ako rodina kvôli aquaparku, množstvu bazénov a detským aktivitám. Momentálne sme stále tu a sme trochu sklamaní. Hotel bol zrekonštruovaný v roku 2024, ale stále je potrebné na ňom niečo vylepšiť. Jedlo je trochu monotónne; konajú sa tematické večery (v reštaurácii), ale bohužiaľ sa kvôli spôsobu, akým je bufet nastavený, trochu strácajú súvisiace špeciality. Po príchode sa vás opýtajú na akékoľvek alergie, čo je dôležité pre ľudí so život ohrozujúcimi stavmi, a tie budú tiež zaznamenané. Bohužiaľ, otvorená bola iba jedna reštaurácia + tá na pláži s rezerváciami a viacchodovým menu pre tých, ktorí si to radi obľúbili. Zamestnanci, no... sú takí, ktorých si ich práca stále užíva, ktorí sa veľmi snažia, a iní, ku ktorým sa, prosím, nepribližujte, ako je to v dnešnej dobe, žiaľ, všade. Na recepcii sú manažér reštaurácie, šéfkuchár omelety a šéfkuchár baru pri bazéne veľmi nápomocní a ústretoví. Ale hŕstka zamestnancov nemôže robiť všetko, ak ostatní nie sú takí nadšení. Kúpele sú dobré. Animátori v detskom klube sú všetci prítulní a plnia všetky detské želania 💞. Rovnako ako všetci ostatní, aj oni sú tu celý deň, robia veci všade a VŽDY majú úsmev na tvári!! To by malo zatiaľ stačiť ako hodnotenie, rád zodpoviem akékoľvek vaše otázky, napr. Vedenie hotela sa podrobnejšie venuje všetkému, možno aj zamestnancom, ktorí naozaj pracovali ako o život. tak získajte pochvalu alebo viac! Z hotela na pláž len asi 8 minút, dobré s deťmi. Okolie hotela ponúka množstvo aktivít. Do Grécka/Kavrosu chodíme už 24 rokov a veľa sme toho videli a zažili. Krásna krajina Kréta, ostrov snov, Kavros, náš druhý domov ❤️!!
*DOPLNOK*25.05: Po mojej recenzii ma manažér hotela požiadal o osobné stretnutie a spoločne sme prebrali niekoľko vecí. Rozhovor bol veľmi príjemný, otvorený a úprimný! Pri spätnom pohľade musím povedať, že ako hosť často beriete veci príliš vážne. Áno, presne tak, prídete na dovolenku a od 5 ⭐ a 💶🫰🏻 očakávate veľa. Ja sám, z odvetvia stravovania a maloobchodu, som často bral do úvahy iba jednu stránku veci. Čo sa týka jedla, d. Manažér má pravdu, ako v každom cateringovom podniku, potrebujete určitý základ, ktorý potom laik vníma ako monotónny. Ale najmä rodičia vedia, aké ťažké je deťom vždy ponúknuť to správne, takže ste radi, keď tam každý deň niečo je (základné). Druhou je, že sezóna sa začína a veľa vecí je nových: procesy, predpisy, personál a oveľa viac...
Všetci zamestnanci v tomto hoteli vynakladajú maximálne úsilie, aby splnili všetky želania hostí; Mnoho zamestnancov hovorí po nemecky☝🏻, čo nie je vždy bežné. V pozadí prebieha veľa plánovania a realizácie, čo si hosť ani nevšimne. Máme d. Posledné dni našej dovolenky sme si naozaj užili a ako vždy, odchádzali sme s ťažkým srdcom. Ale k milému pozvánke, ktorú som dostal z rozhovoru, sa ešte vrátime a veľmi sa tešíme na náš ďalší pobyt v tomto krásnom rodinnom hoteli.
Dovtedy prajeme všetko najlepšie celému tímu v rezorte Georgioupolis a všetkým hosťom krásny čas 🫶🏻