Cyprus Cyprus
CyprusSeverný CyprusFamagusta CyprusSeverný CyprusFamagusta

Grand Sapphire City recenzie 

26 °C
37 °C
2:50 h
cca 1:00 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Grand Sapphire City recenzie
Poloha 83 %
Šport a zábava 83 %
Izby 67 %
Strava 67 %
Personál 83 %
Eric Morel
Publikované 25.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Steny našej izby a kúpeľne, keď sme prišli, boli v miestnosti plné hmyzu, naše okno bolo zablokované, nebolo možné otvoriť vzduch na našu žiadosť, nechceli zmeniť našu izbu
Yaprak Doğaner
Publikované 25.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Raňajky boli dobré. Poloha bola centrálna. Parkovisko bolo malé, ale postačujúce. Servis a personál boli veľmi dobré. Masážne služby boli dobré.
Muhammet Oruç
Publikované 21.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme ubytovaní v 3-miestnych izbách medzi 08.06.2025-13.06.2025. Pri hľadaní na internete som narazil na kontaktné číslo a urobil som rezerváciu cez WhatsApp. Komunikácia, ústretová obsluha personálu je vo všeobecnosti dobrá, izby sú čisté a priestranné, kúpeľňa a WC veľmi čisté a pekné, izba bola uprataná a posteľná bielizeň bola každý deň vymenená, raňajky sú tiež vynikajúce, existuje veľa druhov, prišli sme na dovolenku a boli sme s ňou veľmi spokojní, cena bola tiež veľmi prijateľná v porovnaní s inými hotelmi, môžete prísť a ubytovať sa s kľudom, chceli by sme sa poďakovať Grand family Hotel Sapphire City.
E. Elbe E.
Publikované 18.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Ak ste aj tak cez deň vonku, je to skvelý hotel. K dispozícii sú masáže, sauna, bazén a posilňovňa. Bufet je slušný, ale len dva kávovary pre 120-150 hostí sú trochu málo. Šálky, poháre a čajové lyžičky by ste si museli pýtať častejšie, pretože sa rýchlo vypredali. Izby sú veľmi priestranné a čisté. (Nechcem sa vyjadrovať k nedostatku nemeckých televíznych programov, boli sme na dovolenke na Cypre, nie pozerať televíziu.)
ceyhan aydın
Publikované 15.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Cenový výkon je veľmi dobrý. Personál je pozorný a zdvorilý. Raňajky a večere sú dobré. Miesto, kde by som chcel zostať znova.
TUBA ORAN
Publikované 03.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme veľmi spokojní s čistotou, krásou izieb, jedlom a pozornosťou personálu. Najlepší hotel na pobyt v Gazimagose. Uprednostnili sme to na služobnú cestu. Boli sme veľmi spokojní, odporúčam.
Efe Mert
Publikované 03.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Päť hviezdičiek dávam za čistotu izieb, ústretovosť zamestnancov a služby, ktoré poskytujú.
A S
Publikované 01.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Po prvé, bol som skeptický, pokiaľ ide o množstvo „5-hviezdičkových recenzií“, takže keď som sa vrátil, aby som to skontroloval po tom, čo som bol v tomto hoteli len 2 dni, uvedomil som si, že niektoré recenzie sú založené na INOM HOTELI - Grand Sapphire Resort, ktorý mal kasíno. Toto je miesto, kde sme sa ja a môj manžel pokazili, pretože jeho PA bolo povedané, aby si rezervoval Grand Sapphrire, ale namiesto toho si rezervovala toto. Napriek tomu to všetko bolo zaplatené, takže sme si mysleli, že si vystačíme, pričom sme očakávali, že to bude aspoň z polovice slušné. Naozaj neviem, čo mám povedať, okrem... ak ste zvyknutí na určitý štandard hotela byť z hotelov vyššej kategórie, reťazcov Doubletree, Shangri-La, Jumeirah atď., NEZOSTÁVAJTE TU. Okolitá lokalita sú v podstate miestne domy a ulice. Väčšina zamestnancov NEHOVORÍ ANGLICKY, vďaka čomu je google prekladač mojím najlepším priateľom. Nechápte ma zle, všetci zamestnanci sú veľmi priateľskí, v jedálni, ako aj v prednom dome atď. Izba, v ktorej sme sa prihlásili ako prvá, ktorá bola nadštandardnou izbou, nemala nič vynikajúce. Chladnička bola hrozná, s vytečenou tekutinou a bez čistenia. Sprchová vanička bola nechutná a špinavá. Okamžite som požiadal o zmenu mojej izby a tiež PA môjho manžela mala podať žiadosť o upgrade kvôli špeciálnej príležitosti. Predný personál nás nechal čakať medzi „čakaním na odpoveď od manažéra“. Nakoniec sme prišli o pár hodín neskôr, keď sme si išli po nejaké jedlo, museli sme sa vrátiť a vybaviť požiadavku – sami sa k vám nevracajú ako správny ZÁKAZNÍK. Povedal, že manažér „zamietol“ žiadosť o upgrade, ale zmení našu izbu. Brali sme to tak, ako nás skúšali. Izba bola aspoň lepšia, moderne vyzerajúci interiér, ale podlahy stále špinavé. Nechali sme to tak. Nasledujúci deň som si vypýtal nejaké chýbajúce slúchadlá z mojej izby, čo bola jediná vec, ktorá nebola uzamknutá v našom trezore (naša chyba) a aby sa skontrolovala cctv. Opäť, pri návrate do hotela ma nikto nesledoval a musel som sa ich ísť opýtať sám. Povedal, že cctv bola skontrolovaná a nič tam, povedal som, že potrebujem vidieť cctv, o ktorej povedal, že manažér zamietol žiadosť, aby som mohol vidieť cctv, pretože to nie je povolené. V tomto bode som povedal, že chcem hovoriť s manažérom sám, na čo povedal, že tu nie je, ale on bude nasledovať a DÁ MI VEDIEŤ, keď bude zajtra. Prišiel zajtrajšok, ale žiadne pokračovanie, zákaznícky servis je hrozný. Nikto z predných zamestnancov House ma tiež nesledoval v súvislosti s touto potenciálnou krádežou. Zdá sa, že túto záležitosť úplne ignorujú. Je to také neprijateľné. Pokračujeme, v bežných hoteloch, v ktorých som zvyknutý bývať, ak mal zákazník nepríjemný zážitok v prvý deň svojho príchodu, manažér by to vynahradil aspoň splnením jednoduchej požiadavky na upgrade - v tomto prípade sa zdá, že manažérku to nezaujíma. Tiež sa nemohla obťažovať prenasledovaním incidentu, ktorý zahŕňa potenciálnu krádež v hoteli, a jednoducho odovzdáva informácie svojmu obmedzenému hovoriacemu personálu, aby sa ku mne vrátil. Niet divu, že sa to odráža v hoteli. Množstvo recenzií, ktoré uvádzajú „dobré raňajky“, ma tiež šokuje. Sú to najzákladnejšie a obmedzené raňajky - žiadne kontinentálne raňajky. Jeden výber šarže vyrobených miešaných vajec, nejaký salah, cereálie a syry. Zamestnanci pred domom sú príjemní a ochotní a myslím, že v rámci svojej úlohy môžu robiť len to, čo môžu a len odovzdávajú posolstvo. V IZBE ŽIADNE ZÁKLADNÉ VYBAVENIE, ako je žehlička. Hovoria, že nám môžu vyžehliť „za poplatok“ – znaky veľmi lacného hotela. Žiadna zubná kefka alebo pasta, župany. Sprcha je základná hlavica s uchytením na stenu. Celkovo je to dobrá voľba pre tých, ktorí hľadajú pár nocí v lacnom hoteli, určite NIE na dovolenku, ktorú si tu chcete užiť a očakávať základný malý luxus.
Berke Karamustafao
Publikované 31.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Ahoj, v prvom rade ako sa máš? si v poriadku? Dobré ráno, prajem pekný víkend. Bol otvorený pre rodinu a vedenie hotela Grand Sapphire City. Svojim kvalitným a usmievavým servisným tímom poskytuje od prvého dňa služby na európske štandardy. Majiteľ firmy je človek s dobrým srdcom, ktorý miluje svoju prácu a školí personál pre daný sektor. Manažér front office víta a odprevadí svojich hostí tým najlepším spôsobom. Manažér front office spĺňa požiadavky svojich hostí tým najlepším spôsobom. S prírodnými gurmánskymi príchuťami v reštaurácii ste úplne iní. S kvalitnými nápojmi a ambicióznymi prezentáciami v bare ste úplne iní. Vaše plány v oblasti upratovania a hygieny sú vždy lepšie. Nech sú vaše modlitby s vami. Vyjadrujem tieto dobré priania, ktoré, ako sa zdá, vychádzajú z môjho srdca. Zostaňte zdraví a naďalej sa držte na vrchole s láskou. Prajem vám dobrú prácu. Vyjadrujem svoju úctu. Studio 37 umenie tanečná hudba berke bodrum yalıkavak tan
Nazlıcan Dirilenoğlu
Publikované 31.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Veľmi čistý a uprataný hotel, jedlo je tiež veľmi rozmanité a chutné, personál je priateľský a ochotný, poloha je dobrá najmä pre tých, ktorí chcú stráviť dovolenku v Maguse.
SHAHIED JAMANS
Publikované 09.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Je to najväčšia spoločnosť na Cypre
Halildilek Tas
Publikované 05.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
V prvom rade by som sa chcel poďakovať rodine Grand Sapphire. Toto je moja tretia návšteva. V prvom rade by som sa chcela poďakovať manažérovi jedla a nápojov pánovi Alimu za záujem a starostlivosť, bolo nám s rodinou super, ďakujem za všetko.
Onder Tahtasakal
Publikované 25.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
S hotelom a službami sme boli veľmi spokojní, lokalita je všade veľmi blízko. Uzavretý Maraş je vzdialený 10 minút autom a 30 minút pešo. Do hotela sa ľahko dostanete. S dopravnou spoločnosťou Kibhas sme dorazili za 45 minút. Odporúčam.😇
shahriar pahlavan
Publikované 25.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Čistá a skvelá poloha. Nenechajte si ujsť masáž a kúpele, je to veľmi pekné
Ruveyda BENK
Publikované 24.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Hotel, ktorý si zaslúži 4 hviezdičky. Nezaznamenali sme žiadne problémy spomenuté v komentároch. Odporúčam vám prísť s rezerváciou. Bazén nie je hlboký, ale dostatočný Jedlo je veľmi rozmanité, najmä šaláty a predjedlá.