FEFE7979
TERMÍN POBYTU: 01.08.2015
PRIDANÉ: 13.10.2015
PREČÍTANÉ: 704-krát
Na recepcii lietajú holuby, ktoré kakajú na ľudí, v reštaurácii mačky, chladiace boxy na raňajkách pokazené, dostali sme alimentárnu gastroenteritídu, strávili 6 dní v horúčkach a z toho dva dni v nemocnici, hrôza. Odpoveď ck: boli sme vo všeobecných obchodných podmienkach oboznámení s nižšími hygienickými návykmi Turkov! Upratovačky z Indie, upratovali len za doláre, inak sa na vás vykašlali, ubytovanie pre Slováka 1, 5 km od mora, na okraji areálu. Nikdy v živote nebudeme cestovať s ck, ktorý v katalógu opisuje Marti Myra ako luxusný päťhviezdičkový rezort! Očista to bola dokonalá a videli ste to aj na záchodov vedľa reštaurácie, ktoré boli permanentne os.... vodnatou riedkou stolicou. ck ale tvrdí, že sa ešte nikto nesťažoval! Reklamačný protokol som vyplnený nevedel odovzdať delegátke, lebo tá sa utajovala a ani na dohodnuté stretnutie radšej neprišla. Dávajte si pozor na ck a čítajte aj malé písmená, aby ste neboli prekvapení z toho, že hnačka s horúčkou je na dovolenke úplne bežná a nie je dôvodom na reklamáciu! Veď ste to predsa podpísali a boli ste na to dôrazne upozornení! Viem si predstaviť aj inak zainvestovať 2800, -€.
Prečítať celú recenziu »