Dobrý deň, rada by som napísala pravdivú recenziu o našej dlho vysnívanej dovolenke. Pred 7 rokmi sme boli na dovolenke v hoteli Les Princess Mahdia. Dlho sme chodili okolo hotela Mahdia Palace a snívali sme o tom, že tam raz určite pôjdeme. V máji tohto roku sme sa rozhodli, že je čas ísť tam. Zo sestrou sme nahovorili partnerov a pridala sa aj partnerova mama s bratom. Skupinka 6 ľudí sme sa tešili na náš pobyt. Od začiatku pobytu však boli len samé problémy. Keď sme prileteli, povedala nám nejaká delegátka iného hotela, že ideme do Nour Palace, lebo tam, kde sme mali pôvodnú rezerváciu v Mahdia Palace, nastali nejaké zmeny a nemáme tam voľné lôžka pre nás. Keď vezmete na vedomie, že v partii cestujúcich som ja učiteľka, ktorá z mesačného platu šetrí cca 60 - 70€ na dovolenku, sestra s priateľom študenti, ktorí brigádujú len preto, aby v lete mohli ísť na vysnívanú dovolenku a do vysnívaného hotela, ide vás čert uchytiť, keď vám toto oznámia hneď po príchode. Chceli nám roztrhnúť partiu, že ja s priateľom a jeho bratom budeme v Nour Palace a moja sestra s frajerom v Mahdia Palace. To sme nedovolili, a tak slečna delegátka povedala, že všetci teda do Nour Palace (autobusom, ktorý na nás ani nečakal podotýkam) a na ďalší deň to máme riešiť s delegátom. Opakujem NA ĎALŠÍ DEŇ. Drzosť najväčšieho zrna podľa môjho názoru presúvať ľudí za jazdy, keď sme určite neboli poslední kupujúci a taktiež neprísť v deň príchodu hostí. Milá pani si neodpustila poznámku, že žiaľ, máme možnosť sadnúť na spiatočné lietadlo. Sestre preškrtla tam pred našimi očami ubytovací list s názvom Mahdia Palace a napísala Nour Palace, čo malo svoju dohru na hoteli. Tak sme šli do Nour Palace, lenže sestru nemali v systéme, tak ju tam nechceli ubytovať. Hodinu sme sa hádali na recepcii a recepčný drzý, že za 20 eur. Potom som zistila, že jeden hovorí nemecky z recepčných, tak som mu dosť dôrazne povedala, čo je vo veci a nech zavolá manažéra, keďže nám nikto nevysvetlil, čo je vo veci. Nakoniec nás ubytovali po cca 15:00 a to mal byť prvý deň dovolenky. Na druhý deň sa dotrepal delegát (ktorý je dôležitý podľa mňa len v prvý a posledný deň dovolenky) a hovoril, že medzi hotelmi už nie sú možné presuny, ale že ak veľmi, veľmi chceme, tak sa poradí s kopou ľudí a môže sa pokúsiť. Pri predstave balenia a ďalšieho sťahovania a strate ďalšieho dňa sme to zamietli. Tak sme ostali v Nour Palace a bola to masovka! 1400 ľudí, polka domácich Tunisanov. Jedáleň večne preplnená, neskutočné rady na vodu, na hlavné jedlo, na hranolky, v snack baroch stále plno. Chýbal aspoň malý bar na pláži, pretože po vodu išiel človek sto rokov, personál okrem upratovačiek bol dosť neochotný a drankal peniaze. Plavčík kradol ležadlá, keď boli prázdne a za úplatok ich dával tým Tunisanom, animácie slabé. Pán delegát nám doniesol lieky proti žalúdočným problémom a mne ich prvýkrát predal za 5 €, inej pani za 9 €. Žiadne potvrdenie ani blok nám nechcel dať, takže aj keď sme poistení, tak nám to nie je nič platné, lebo to nemáme ako doložiť. Pán delegát bol jednoducho prvotriedny klamár. Kurzom, akým prepočítaval dináre na eurá a opačne, nerozumel nikto. No hrôza. No ale akože potom sme sa vykašlali na všetko to zlé a hovorili sme si, že izby sú pekné veľké, výhľad krásny, more krásne, ležadlá sme mali stále. Tak sme to inak trosku poňali. Samozrejme, žalúdočné problémy sme mali, počas celého pobytu niekto z nás šiestich. Mne najlepšie zabrala domáca pred každým jedlom malý dúšok a bolo mi fajn. Človek sa odosobnil a povedali sme si, že sme sa prišli opáliť a oddýchnuť si. Posledná noc, resp. deň dovolenky nás dojal tiež, keďže sme odchádzali z hotela o 2:00 a let bolo 5:20. Vstávali sme o 1 a mali zabezpečené malé raňajky (rozumej staré croasanty, ktoré ja ako celiatik nemôžem a jedla som tým pádom až o 9 ráno v BA). Takže to je tiež také blbé, že siedmu noc sme cestovali vlastne domov.
Prečítať celú recenziu »