Dodo, Bratislava
TERMÍN POBYTU: 31.05.2012
PRIDANÉ: 11.07.2012
PREČÍTANÉ: 1425-krát
Až na ten neuveriteľný problém pri príchode sme boli s kvalitou hotela celkom spokojní. Pri príchode nás šofér autobusu zabudol vyložiť v našom hoteli. Šoférovo “tú minits” trvali asi 20 minút. Po úvodných úkonoch nás recepčná zaviedla doprostred strediska, niečo povedala anglickou gréčtinou a zmizla. Až po chvíli sme si uvedomili, že nikde v okolí sa nenachádza izba s našim číslom, a že nemáme tušenie ako sa dostaneme späť na recepciu. Vláčiť sa s kuframi na dvomi deťmi o 11.00 večer po hotelovom komplexe, nie je zrovna činnosť na ktorú sme sa doma tešili. Nakoniec sa nám, po tom ako sme pochopili systém číslovania izieb, podarilo nájsť našu izbu. Medzitým za nami prišiel zamestnanec hotela na prvý pohľad v “nálade”, ktorý nám pomohol s kuframi. Izba bola zatuchnutá. Potuchlinou bolo cítiť hlavne skrine. Na druhý deň ráno sme sa pustili do hľadanie jedálne, kedže sme na recepcii nedostali žiadne informácie o tom, kde sa nachádzajú jednotlivé časti hotelu. Našťastie hotel nie je príliš veľký a veľmi rýchlo sme sa v ňom zorientovali. No aj tak si myslíme, že poskytnúť zopár informácií pri príchode (tak ako to bolo zatiaľ vo všetkých hoteloch) nie je nič ťažké. Avšak podľa delegátky CK je takýto postup normálny. S čím sme ale neboli spokojní je fakt, že popis hotela v katalógu CK nesúhlasil so skutočnosťou. Je rozdiel ísť na pláž 180 m a 450 m v 35°C horúčave. Tak isto pieskovo-kamienková pláž je v skutočnosti kamienková s hrubým pieskom, určite nie s pozvoľným vstupom do mora. Pre malé deti nevhodné. Napriek všetkým pozitívam, by sme sa sem už nevrátili.
Prečítať celú recenziu »