Arcanus Hotels Trendline Side recenzie
Odporúčanie 91 %
Poloha 82 %
Šport a zábava 87 %
Izby 88 %
Strava 88 %
Personál 93 %
Sylwia Prus
Zdroj:
Google - automatický preklad

Great hotel ! Fully recommend for families 👪
Kamil Xxx
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli sme na dovolenke v tomto hoteli od 24.05.2025 do 31.05.2025.
Podelím sa s vami o svoje dojmy a postrehy.
Začnime hotelom .. veľmi pekný hotel, dobre udržiavaný a pravidelne čistený. Veľké izby s veľkými balkónmi. Bazén je naozaj pekný, pretože je tu niečo pre deti (mini aquapark) a pre dospelých (zóna 16+, menší bazén), je tu aj hlavný bazén a je naozaj veľký, je tu miesto pre každého.
Hlavný bar sa nachádza vedľa veľkého bazéna. Veľmi veľký výber alkoholov, takže každý si nájde niečo pre seba.
Menší bar sa nachádza na -1 a je jediný otvorený 24 hodín denne a dá sa tam aj najesť, kuchyňa a veľký bar sú v noci zatvorené.
Služba je asi najväčšou výhodou tohto hotela. Milé a priateľské. Pripravte si nejakú zmenu na tipy, keby niečo :)
Je pomerne blízko mora, 15 minút chôdze, ale autobusy z hotela tiež často premávajú. Je tam dostatok lehatok.. bar pri mori je tiez fajn. Veľa alkoholu a jedla. Na večeru nie je potrebné chodiť do hotela, pretože ju môžete jesť na pláži (iba rýchle občerstvenie).
Jedlo bolo naozaj skvelé. Takmer každý deň niečo iné. Od miestnych jedál až po mexické a morské plody. Je tam aj normálne jedlo a prevažuje.
Môžete dokonca organizovať výlety. Miestne autobusy tiež premávajú nepretržite. Odporúčam navštíviť staré mesto v Side.
Neďaleko sa nachádza tržnica Migros a 3 bazáre.
Na bazároch je skvelá atmosféra :)
Teraz názor, prečo 4 hviezdičky a nie 5.
Bazénová zóna otvorená len do 17-17:30 hod.. hlavný bar len do 12:00 hod.. potom treba prejsť cez celý hotel na poschodie -1.. plážový bar otvorený len do 17 hod.. a niekedy sme mali chuť na drink o 19 hod. na pláži.. to je to, čo som z toho dostal...
Monotónnosť tohto hotela je deprimujúca.
Biliard alebo ping pong len do 17:00...ak si vôbec stihnete zahrať..
V hoteli bývali väčšinou Nemci (okolo 50 %), Poliaci (30 %), Rusi (10 %) a 10 % iných národností. Celkovo pokoj.. len niektorí Nemci si myslia, že sú nadradení a je to vidieť aj na ich správaní.
Celkovo to odporúčam! !
Nepozerajte ani na počasie, pretože je premenlivé. Počas nášho pobytu malo pršať 3x, ale bolo horúco a bez dažďa (okrem piatku)
Nebaliť hrubé oblečenie!!! Odporúčam vziať si dostatok tričiek a vzdušného oblečenia.
Çukurova Yıldız S.K
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dobrý deň, minulý týždeň sme boli s manželkou v hoteli. Pokúsime sa spísať všetky pozitívne a negatívne stránky.
Pozitívne aspekty
1 - Všeobecná čistota hotela a izieb je veľmi dobrá.
2-Zamestnanci majú všeobecný záujem.
3- Hlavný bazén je dostatočne veľký a aquapark je pre deti celkom zábavný.
4 - Rozmanitosť jedál je veľmi dobrá a služba čašníkov je veľmi úspešná.
5- Boli sme radi, že hotel mal okrem vašej požiadavky aj malé prekvapenia.
Pekné boli aktivity konané 6. – 19. mája primerané zmyslu a dôležitosti dňa.
Negatívne aspekty
1- Zákusky v cukrárni boli niekedy zatuchnuté.
2 - Kvalita nápojov bola nízka.
3- Najmä čašník pri bazéne sa zaujímal iba o cudzincov.
4- Animačný tím je dosť nedostatočný.
5- Mechanizmus odpadkového koša v umývadle bol poškodený a spôsoboval problémy z hľadiska hygieny. Napriek informovaniu recepcie k zmene nedošlo.
6- Aquapark je pre dospelých veľmi nedostačujúci. Relaxačný bazén je pomerne malý.
7 - Čokolády používané v oblátkovej službe boli veľmi bez chuti a nízkej kvality.
8- Najväčším negatívom pre nás bolo, že cudzinci odchádzali z bazéna, chodili na WC bez papúč a potom sa opäť vracali do bazéna, čo malo negatívny dopad na hygienu.
FATİH BERKE GÜRAYER
Zdroj:
Google - automatický preklad

3 gece 4 gün konaklamamiz an itibariyle bitti otele gelicek olursak olumlu yönleri olumsuz yönlerine göre daha ağır basıyor detay vericek olursam yemekleri çok çeşitli a dan Z ye her detay düşünülmüş fakat lezzette biraz kendilerini geliştirmeleri gerekiyor.Havuz spa ve ortak kullanım alanları temiz bölge personelleri ilgili kokteyl ve içki konusunda gayet yeterli ve bilgililer.Sahil kısmına gelicek olursak çoğu otelde görmediğiniz hizmet mevcut otelle sahil arası 1 km fakat otel 10 dakika aralıklarla ulaşım için servis kaldırıyor 12 ile 4 arası sahilde ücretsiz snack ikramları mevcut pizzasindan hamburgerine gozlemesine kadar otelde olduğu gibi sahildede içecekler için ekstra ücret alınmıyor.Odalar her ihtiyacınızı karşılıyor iğne ipliğinden kesesine kadar mevcut cok ince düşünülmüş detaylar var.Otel çocuklar için daha uygun havuzları ve aquaparki günde 2 sefer 2 saatten açılıyor ve çok eğlenceli.Otelde 7/24 yemek ve içecek imkani mevcut pastane bölümünde yani hiç boş bırakılmıyor sürekli servisleri mevcut.Gelelim olumsuzluklara animasyon ekibinde 1 2 kişi olumsuz tavirlar ve istekler sergiliyor otel yönetiminin bu konuya biraz daha ağırlık vermesini tavsiye ederim.Genel olarak otel güzeldi tekrar tercih edicegim oteller arasında yerini aldı.
BU SENE İCİN TEKRAR OTELLE GORUSTUM GELİP KONAKLAMA YAPMAK İSTEDİK FAKAT 4 GUN SARTİ GETİRİLMİS 3 GUN KALİNAMİYORMUS.
Yasin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel a personál boli skvelí, vždy vyšli v ústrety najmä v Chill bare, nemali problémy získať stoly na raňajky, obed, večeru a bezplatné autobusy na pláž, izba bola každý deň veľmi dobre čistená, bazény boli skvelé, jedlo bolo dobré a vždy sa dalo nájsť ležadlo, znova by som to navštívil
Sylwia Kopeć
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel na nás urobil obrovský dojem - je nový, krásne zariadený a veľmi udržiavaný. Izby sú pohodlné, čisté a celé zariadenie je udržiavané vo výbornom stave. Jedlo na najvyššej úrovni – rozmanité, čerstvé a chutné, každý si nájde to svoje. Hotel mal doslova všetko, čo si vaše srdce môže priať - ideálne miesto na relax a odpočinok.
Poloha je tiež veľkým plusom - v blízkosti mora, vedľa veľkého bazáru a autobusy do mesta zastavujú priamo pri hoteli, vďaka čomu je veľmi ľahké preskúmať oblasť.
Obsluha bola veľmi milá a ochotná, aj keď treba spomenúť jednu nevýhodu – tlak na prepitné bol takmer na každom kroku. Aj keď som chcel niečo urobiť sám, personál ma k tomu takmer donútil a potom čakal, že im zaplatím.
Bazén bol čistý, ale bohužiaľ voda bola príliš studená. Napriek tomu hodnotíme celý pobyt veľmi pozitívne a radi sa do tohto hotela vrátime.
Matthias Garwels
Zdroj:
Google - automatický preklad

Kann ich nur weiterempfehlen
Marian Lamert
Zdroj:
Google - automatický preklad

Byliśmy w tym hotelu w dniach 13-20 kwietnia tego roku. Oceniamy hotel jako bardzo dobry pod względem czystości .
Obsługa w restauracji hotelowej i w barze przy plaży wzorowa. Wybór posiłków bardzo duży. Każdy mógł dostosować menu do własnych upodobań. Napoje zimne i ciepłe bez ograniczeń. W lobby hotelowym również. Zawsze przyjazne i życzliwe podejście personelu do gości. Te odczucia są dużym plusem dla nas. Dowóz busem na plażę bez zastrzeżeń.
Jesteśmy jednak wraz z żoną mocno rozczarowani pod jednym względem : według naszych spostrzeżeń dominującą grupą byli goście z Polski ( w ubiegłym roku Turcję odwiedziło 1,9 miliona Polaków!) Niemiec, Goście anglojęzyczni . Byli również goście z Rosji.Ok. Każdy ma prawo do wypoczynku i korzystania z miejsc sobie wybranych. DLACZEGO we wszystkich informacjach, folderach, opisach są tylko w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim ??? Nie ma ani słowa po polsku!? Nie każdy musi znać angielski !. W moim przypadku nie ma z tym problemu, ale czy tak trudno dodać opisy po polsku ?, ale były osoby bez znajomości języka angielskiego. Byłby to duży plus dla administracji i właścicieli hotelu. W recepcji są zegary pokazujące aktualny czas w niektórych stolicach. A Warszawa ? - to nie jest takie trudne.
Nie wykluczamy ponownego pobytu w Arcanus Trendline z nadzieją, że nasze i innych oczekiwania nie będą trudne do spełnienia.
W odpowiedzi proszę o informację w tej kwestii. Oczekuję również nieszablonowej regułki.
Pozdrawiam
Marian
Alexander T
Zdroj:
Google - automatický preklad

Leider eine negative Entwicklung – wir kommen nicht wieder
Achtung: viele der Bewertungen sind auf Drängen der Mitarbeiter erstellt worden - wir wurden auch angesprochen und es wurde gesagt man muss gut bewerten.
Ich war nun zum dritten Mal in diesem Hotel – leider hat sich die Qualität mit jedem Aufenthalt verschlechtert.
Zimmer:
Die Zimmer sind grundsätzlich in Ordnung, aber nichts Besonderes. Man merkt die typische türkische Bauweise, leider fehlt es an einer gründlichen und nachhaltigen Reinigung. Unsere Reinigungskraft war zwar sehr bemüht und hat gute Arbeit geleistet, jedoch fehlt offensichtlich die Zeit für eine tiefgehende Reinigung. Das macht sich vor allem im Badezimmer bemerkbar.
Essen:
Geschmacklich war das Essen durchweg gut, die Qualität stimmt. Allerdings vermisse ich einen stärkeren türkischen Einfluss in der Auswahl – das Lokalkolorit bleibt leider auf der Strecke.
Getränke:
Die Zutaten und Getränkequalität sind grundsätzlich gut. Allerdings fehlt dem Personal die Kenntnis im Umgang mit Cocktails, Longdrinks oder Kaffeespezialitäten. Hier wird viel Potenzial verschenkt.
Service:
Der Service hat stark nachgelassen. Zwar gibt es Ausnahmen wie z. B. Kellner Kerim, der stets freundlich ist und gute Laune verbreitet, aber der Großteil des Personals ist unaufmerksam, unfreundlich und wirkt teilweise überheblich. Beim Abendessen mussten wir uns mehrfach selbst um Getränke kümmern – das geht gar nicht. Besonders erschreckend war, dass der F&B-Manager währenddessen einfach am Tisch saß und nichts unternahm.
Ein weiteres Manko ist die Sprachkompetenz: Selbst grundlegende Deutsch- oder Englischkenntnisse fehlen häufig. Dass einem nach dem Essen ein „Guten Appetit“ gewünscht wird, ist nur ein Beispiel. Insgesamt fehlt es dem Team an Feingefühl und dem Blick für guten Service.
Gäste:
Das Publikum ist gemischt – viele Russen, Engländer und Niederländer. Leider benehmen sich einige Gäste daneben, besonders am Abend. Es kommt regelmäßig zu starkem Alkoholkonsum und auffälligem Verhalten. Teilweise werden sehr merkwürdige Dinge veranstaltet, die das Urlaubsgefühl stören und unangenehm für andere Gäste sind.
Hotelanlage:
Relativ klein aber es ist alles vorhanden was man benötigt.
Fazit:
Wie bereits erwähnt, wurde das Hotel mit jedem Besuch schlechter. Für uns steht fest: Wir werden nicht wiederkommen.
Yasin
Zdroj:
Google - automatický preklad

The Hotel and Staff were Brilliant, always accommodating especially in the Chill Bar, had no problems getting tables for breakfast lunch dinner and free buses to the beach, room was cleaned very well everyday, Pools were great, food was good and could always get a lounger , would revisit again
ewa Graniewska
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel świeży, czysty. Obsługa uczynna. Goście to głównie Niemcy, ale nie miałam wrażenia żeby byli lepiej traktowani niż my. Pokój przestronny, z widokiem na basen, sprzątany codziennie. Jedyny mankament to cienkie ściany i przy większym obłożeniu głosy niosą się. Jedzenie urozmaicone, trzeba tylko być w początkowych godz posiłków bo później wyczyszczone :-) brawa za kawę filtrowaną do śniadania i ciepłe mleko. Generalnie kawa jest dostępna przez cały dzień, ale z maszyny i smakuje proszkiem ..leżaków przy basenie w bród, nie ma konieczności rezerwacji (my byłyśmy kwiecień/maj) i o dziwo są wygodne, a nie jakieś rozpadające się plastiki. Osobno wydzielony cichy basen jeśli nie chcecie słyszeć dzieci z aquaparku. Okolica cicha, bezpieczna. 2 Migrosy i mnóstwo bazarów. Do SIDe i Manavgatu dojedziecie dolmuszem spod hotelu za 2 EUR. Hotel ma w adresie SIDe, ale faktycznie żeby tam dojechać trzeba pokonać Colakli, Evrenseki i Kumkoy. Także jeśli planujecie wieczorne spacery na starówkę w SIDe, to trochę daleko. Co do wieczornych animacji - głośne ..:-) Generalnie hotel zasługuje na swoje 5 *. Polecam z czystym sumieniem :-)
Mükerrem Güzel
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zaplatili sme cenu za izbu s výhľadom na bazén, ale usadili sme sa na streche. Je to pekný hotel, môžete sa pohodlne ubytovať so svojou rodinou, ale s touto polohou musia byť opatrní, pretože strecha aj roh majú výhľad na bazén.
Prišli sme a zostali s výhľadom na stenu.
Işıl Ece Danışmazoğlu
Zdroj:
Google - automatický preklad

Od otvorenia na novú sezónu sú tam nedostatky, málo čašníkov, na jedlo musíme čakať aspoň 30 minút. Okrem nedostatkov je to veľmi pekný hotel blízko mora, je tu veľa pohostinných mačiek :)
Ana
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel is lovely, food is great, staff is in general very helpful. However, the outside pool is icy cold. Inside there's a smaller pool, which is great and very warm. However, starting 3rd May all of a sudden they closed the indoor pool with a lame story that it's only open in April and October. Wouldn't recommend going there with small kids, because they were always using the indoor pool and a lot of parents got disappointed by the fact that they closed it. Staff was referring to each other (ask the front manager, ask the general manager, go to the customer service desk). Really bad that there was no notice whatsoever. The website also doesn't tell you that it's only open in April and October and shows a photo of the indoor pool. Seems totally logical that it's open all year long or at least during spring and autumn. Last few times that we were in turkey in April/may, there was no closing of the indoor pool in those hotels. One of the reasons we chose the hotel was the indoor pool. Big disappointment for the kids. Won't come back here.
Wow! Want to make an addition to my review of last year (April 2024). All of a sudden the hotel responds to my review, ten months later!
Saying that it is the concept of the hotel to have the indoor pool open only in April and October. However, I don't care about the concept: I want clarity. They should add this information to their description on the website, so that it's clear to everyone. That was my point.
So be careful if you book here: indoor pool only open in April and October!
Lilia Blagoeva
Zdroj:
Google - automatický preklad

Страхотен хотел. Всичко е на ниво.
Интернет има дори и на плажа.
Относно представленията вечер има какво да се желае.
Препоръчвам
Damian Tumiński
Zdroj:
Google - automatický preklad

V prvom roku tohto hotela bolo všetko perfektné, druhý výlet bol iný príbeh. Jedlo bolo skvelé v každom ohľade, poloha hotela bola tiež skvelá. Výhľad z okna, v závislosti od izby, buď vidíte hory a celé Side, alebo hotel vedľa.
NEVYBERAJTE VÝLETY OD OBYVATEĽOV. také slabé, že je lepšie zostať v miestnosti. Zavedú vás na miesta, z ktorých, ako predpokladáme, dostávajú provízie, prehliadka Old Side ani nie je prehliadka, ale tri slová o ruinách a odporúčanie miest, ktoré sú oveľa krajšie ako tie „ukázané“
Potom voľný čas, ktorý začína v priateľskej predajni kebabov.
Dostať sa na výlety trvá veľmi dlho, takže väčšinu dňa premrháme sedením v autobuse alebo návštevou obchodov s oblečením.
Hľadajte výlety s miestnymi obyvateľmi alebo jednoducho choďte na pláž...
Karlheinz Geibel
Zdroj:
Google - automatický preklad

Momentálne som stále v hoteli a bol som tu 3 týždne v apríli, všetko bolo úžasné, teraz sme tu 7 dní a hriankovač bol rozbitý 6 dní - to je nogo na 5 hviezdičiek - okolie bazéna je často znečistené
Raimund Bambey
Zdroj:
Google - automatický preklad

K dispozícii iba 1 sauna, malý výber jedál, málo ponúk a viac vzhľadu ako realita. Príliš málo za cenu.
Temsizi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pri rezervácii hotela som použil Jet 2 na pomoc pri hľadaní dobrého miesta na oslavu môjho 30. výročia. Požiadal som jet 2 o špeciálnu požiadavku na hotel, dostal som potvrdenie, že hotel bol informovaný. Keď sme sa dostali do hotela, nič sa nerobilo, bol som tak sklamaný, dvakrát som kontaktoval jet 2 a povedali, že hovorili s vedením, že nám mali priniesť šampanské a koláč do našej izby. Aké sklamanie z našej oslavy výročia svadby.
Jedlo nebolo skvelé, nebol veľký výber, po 2. dni nás jedlo nudilo.