Recepcia, bazén a jedálenské priestory sú skvelé. Čistý a pomerne tichý. Vyzerá krásne v noci so všetkými svetlami a nachádza sa na ulici s nízkou premávkou. Pláž je vzdialená len 10 minút chôdze a centrum mesta možno 5 minút, takže to bolo pohodlné.
Pokiaľ ide o jedlo, bolo dobre uvarené, ochutené a chutilo dobre, niekedy dokonca skvelé. Izby sú pomerne veľké a výzdoba je pekná. Môj obľúbený bol priestranný balkón s výhľadom do záhrady a na bazén.
Ako už bolo povedané, existuje niekoľko vecí, s ktorými sme neboli až tak spokojní.
Keď sme dorazili, neboli sme srdečne vítaní, ako hovoria všetky ostatné recenzie, cítili sme sa nechcení. Je pravda, že sme boli dosť skoro, pretože náš let bol v noci, ale to neznamená, že personál nemôže byť priateľský a ústretový, však?
Izby vyzerajú na webovej stránke oveľa novšie a krajšie ako v skutočnom živote. Viem, že je to často tak, no napriek tomu nemáme chuť byť zavádzaní. Samotná izba bola čistá, to isté sa nedá povedať o kúpeľni. Určite potrebuje rekonštrukciu, ale to nebol hlavný problém. Na silikóne komba vane / sprchy boli špinavé / plesnivé časti, celé steny mali mŕtve komáre (to isté v spálni) a záchodová doska mala na sebe škvrny od moču. Nie pod ním, na ňom.
V miestnosti je veľa nábytku, ktorý je veľmi starý a trochu páchnuci. Boli na ňom napísané veci a vyškriabané slová a jednoducho nebolo pekné sa na to pozerať.
Čo nás tiež trochu trápilo, bola skutočnosť, že reštaurácia bola inzerovaná, ale žiadna reštaurácia tam nie je. Nechápte ma zle, podávajú jedlo, ale nemajú kuchyňu, teda nemajú reštauráciu. Jedlo varia niekde inde a potom ho prinesú do hotela, kde sa potom ohrieva v mikrovlnnej rúre. Ako som povedal na začiatku, jedlo chutí dobre, ale často bolo vlažné.
Navyše časy, počas ktorých môžete jesť, sú veľmi krátke. Raňajky boli skromné 1:45 (8:15 - 10:00) a večera sa podávala dve hodiny (7:00 - 21:00). Po 21:00 bolo všetko zatvorené a zamknuté okrem vašich izieb a terasy na poschodí. Bazén bol zatvorený, recepcia bola zatvorená, oblasť stolov a stoličiek bola zatvorená. Nečakali sme to a nikdy predtým som to v hoteli nezažil.
Celkovým hlavným problémom, ktorý sme mali, bola nedostatočná komunikácia. Nepovedali vám, že jedlo sa skutočne nepripravuje v reštaurácii, ako je inzerované, ale vopred sa pripravuje na externom mieste a to znamená, že ak ste si večeru alebo raňajky nezarezervovali spolu s pobytom, museli ste to oznámiť recepcii. deň predtým alebo ráno, že by ste chceli večerať. To viedlo k tomu, že ďalší pár nedostal večeru v prvú noc, pretože im nikto nepovedal, že si večeru musia rezervovať vopred. Chápem, že to robia z environmentálnych dôvodov, ale musíte o tom svojich hostí informovať! Večeru sme mali zahrnutú v našom pobyte, jedlá sa však striedajú a častejšie sme zistili, že nechceme jesť to, čo sa podávalo. Tiež ste si nemohli vybrať, čo budete jesť / objednať, bolo to vziať alebo nechať tak. Jedli sme inde veľa nocí z vyššie uvedených dôvodov, ale vždy sme sa cítili zle, pretože personál vo vás vyvolal pocit, že plytváte jedlom, ak im nedáte včas vedieť, že neprídete na večeru. Pripadalo mi to zvláštne a opäť, nie tak, ako by sme boli skutočne žiadaní.
Taktiež vám nebolo dovolené priniesť si uteráky na izbu k bazénu alebo na pláž, museli ste si priniesť vlastný uterák alebo si od nich požičať uterák za 8 € za použitie. Pri bazéne vám tiež nebolo povolené vlastniť nápoje alebo občerstvenie, ak si však ľahnete pri bazéne, nikto vás nepríde obslúžiť, musíte ísť za ním a požiadať o to, čo chcete, a oni vám to potom urobia. vy (s trochou postoja), keby to mali po ruke. Vo všeobecnosti personál nebol veľmi ústretový, pozorný, zriedka sa usmieval alebo bol v príjemnej nálade.
Bolo pekné, že všetko bolo vegánske, ale to, že to tak je, neznamená, že sa môžete flákať takmer na všetko ostatné.
Koncept dobrý, prevedenie chýba. Dúfam, že v budúcnosti sa v týchto veciach zlepšia.