Titanic Resort & Aqua Park recenzie
Odporúčanie 78 %
Poloha 78 %
Šport a zábava 73 %
Izby 82 %
Strava 80 %
Personál 85 %
Dano Kendrick
Zdroj:
Google - automatický preklad

Po rezervácii sme videli veľa zlých recenzií okolo tohto hotela, v zázname poviem, že toto miesto je úžasné, jedlo, personál, izby sú na špičkovej úrovni, obchody vo foyer sú trochu predražené, ale nie príliš, rovnako ako zájazdy, ale aj tak sa ich oplatí rezervovať, pretože platené fotografie atď. budú doručené na váš stôl. Užili sme si to tak veľmi, že sme si už rezervovali znova a ešte sme odtiaľto neodišli!
David Hošek
Zdroj:
Google - automatický preklad

Za mňa úplne super
Holger W.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi dobre udržiavané a čisté zariadenie.
Žiaľ, po večeroch páchne starou, zatuchnutou vodou.
Zábava má veľký potenciál na zlepšenie. Všetko sa opakuje.
Jedlo je takmer vždy rovnaké a je veľmi ťažké ho zohnať.
Lewis Yates
Zdroj:
Google - automatický preklad

veľmi milý personál by veľmi odporučil dobrú polohu a skvelé jedlo a veľa aktivít a zábavy je skvelé
Jeroen Spaans
Zdroj:
Google - automatický preklad

Navštívili hotel koncom júla s rodinou. Bazény a šmýkačky boli čisté a tiché. Žiadne čiary na diapozitívoch. Jedlo bolo fajn. Čo by ste očakávali od all-inclusive rezortu. Nie špičkovo. Spálne majú klimatizáciu a pohodlné postele. Trochu hlučné, ak máte susedov na poschodí. Personál je priateľský a všetko rýchlo upratuje a upratuje.
Sayda Furstenberg
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najhoršia skúsenosť vôbec – totálne sklamanie
Po úžasnom pobyte v Titanic Royal sme sa rozhodli navštíviť Titanic Resort v očakávaní podobného zážitku – ale ukázalo sa, že to bola obrovská chyba.
To, čo malo byť relaxačným dňom s rodinou, sa rýchlo stalo nočnou morou kvôli šokujúco zlému zákazníckemu servisu v tomto rezorte. Správanie personálu, najmä dozorcu aquaparku Mustafu, bolo neprijateľné. Jeho postoj bol otrasný – úplne nevhodný pre úlohu, ktorá by stála pred zákazníkmi. Nikdy som sa nestretol s tým, že by sa zamestnanec tak pohodlne hádal s hosťami, mával odmietavo rukami a hovoril nám, aby sme išli na recepciu, ak nie sme spokojní.
Ešte horšie bolo, že zvýšil hlas na deti - niečo, čo by sa nikdy nemalo stať, najmä v rodinnom rezorte. Vedúci rekreácie na tom nebol lepšie. Oslovil nás so skríženými rukami, prejavoval nulovú profesionalitu alebo základnú zdvorilosť a za ich správanie sa vôbec neospravedlnil.
Tento rezort je absolútna hanba. Je jasné, že si nevážia svojich platiacich zákazníkov ani nerozumejú tomu, čo znamená správna pohostinnosť. Poslali sme e-mail aj generálnemu riaditeľovi, aby sme vyjadrili svoje obavy, ale dostali sme ešte viac sklamanú odpoveď, ktorá je ďalším dôkazom toho, ako málo sa zaujímajú o spätnú väzbu od hostí.
Prikladám obrázok odpovede od generálneho riaditeľa, aby všetci videli, akí sú neprofesionálni a ako veľmi sa nestarajú o svojich zákazníkov.
E-mail, ktorý zdieľal, veľmi jasne ukazuje, ako rýchlo chcel prípad uzavrieť s mnohými pravopisnými chybami, ktorých by sa generálny manažér nemal dopustiť, a ani jediným ospravedlnením za otrasné správanie svojich zamestnancov. To ukazuje, že nedostatok zákazníckych služieb je zhora nadol.
Toto stredisko vrelo neodporúčam, najmä rodinám s deťmi. V Egypte je veľa lepších možností, kde stále existuje skutočná pohostinnosť a hostia sa správajú s rešpektom.
Dario Zarzio
Zdroj:
Google - automatický preklad

V tomto hoteli sme boli druhýkrát a nemyslím si, že to bude náš posledný. Skvelé jedlo, priateľské služby, fantastický aquapark, čistý a veľmi tichý!
Natalija Bortnikaite
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zo sejfu boli ukradnuté hodinky.
Piotr Szklarczyk
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najväčšie mínus pre zábavu! Boli tam dvaja poľskí zabávači – kde bolo veľa poľských rodín s deťmi. Žiaľ, nebola tam poľština – dievčatá sa asi hanbili... oznámenia boli v arabčine, nemčine, angličtine, ruštine (ktoré tam neboli), češtine, francúzštine a žiaľ, v poľštine NIČ! Cez deň nepodporovali zábavu, len večer pár skupinových tancov pre deti. To je obrovská nevýhoda hotela, ktorý sa primárne stará o rodiny s deťmi.
Pavel Mitev
Zdroj:
Google - automatický preklad

ahoj,
Od chvíle, keď sme prišli do hotela, sa s nami zle zaobchádzal chlapík menom MOHAMED - recepcia. Najprv nám dal iba 1 kartu na izbu a žiadne karty na uteráky, povedal, že ich môžeme dostať ráno. Ale keď sme si ráno išli po karty, povedal, aby sme prišli po 30 minútach, potom znova po 30 minútach a nakoniec sme dostali karty okolo 12:00 (s 2 deťmi, ktoré sa nevedeli dočkať, kedy pôjdu do bazéna). Tiež sme požiadali Mohameda o druhú kartu na dvere - pýtali sme sa viackrát a povedal, že nie, a ja som šiel požiadať o druhú kartu, keď tam nebol a chlap mi dal jednu bez akýchkoľvek otázok.
Prvý deň nás upratovačka zobudila o 8:30 ráno a požiadala o upratanie izby - bola to zlá skúsenosť, najmä v prvý deň.
Počas nášho 14-dňového pobytu v hoteli sme videli, že sa 2 ľudia vážne zranili (1 dieťa). Necítili sme sa bezpečne na šmykľavkách ani v bazéne, kde sme museli strážiť deti, aby sa nezranili. Detské šmýkačky nemali na vrchu žiadne zábrany, len nejaké pískanie zo zeme – vôbec som sa necítila bezpečne, v podstate musíte svoje dieťa držať v bezpečí.
Slnko zostáva staré a láme sa - keď je vietor, odfúkne pokrývku tváre a udrie vás do tváre (to sme zažili viackrát)
Podlahový bazén - je nejaký druh gumy/lino - na niektorých miestach ho zaistili klincami (hrdzavé klince vo vnútri bazéna), tiež sa niektoré klince odlepili od steny bazéna a držia len na gume.
Animačný tím - toto bol najhorší animačný tím, aký sme kedy videli za posledných 10 rokov - každý jeden deň rovnaké piesne, bez zapojenia, neprístupní, nezaujímajú sa o ľudí, ktorí sa na minútu rozprávajú o obrazoch a potom zmiznú. Bolo tam pár vtipných momentov, ale to je všetko. Každý jeden deň boli rovnaké alebo opakované predstavenia - to bolo naše najväčšie sklamanie. Zdalo sa mi, že nikto z tímu Animation tam nechce byť.
Jedlo rovnaké každý jeden deň – je tu pár dobrých jedál, ale opäť je to stále to isté. V reštaurácii lietali nejaké vtáky - čo bolo znepokojujúce. Dostali sme sa do bodu, kedy jeme rovnaké jedlá každý jeden deň. Jedlá, ktoré sme vybrali, chutili pekne, to sa o zvyšku povedať nedá. A mali sme niekoľko problémov s čašníkmi, ktorí nám brali taniere zo stola, keď sme nedojedli (išli sme si dať džús), keď to urobili, všetky naše veci boli stále na stole.
Izby naozaj zlé - môžete vidieť obrázky, ale balkónové dvere sa naozaj ťažko otvárali, pri príchode sme sa sťažovali, že nám dali nesprávnu izbu - mali sme jednu king ben a jednu pohovku pre 4 osoby. Potom MOHAMED povedal, že to je izba, ktorú sme si rezervovali, a priniesli nám prístelku (nikdy ste nič také nevideli) a presťahovali všetok nábytok, takže v miestnosti nebolo doslova žiadne miesto.
Bazény boli špinavé, nebezpečné, naozaj staré. Dlaždice okolo bazéna sú extrémne šmykľavé, keď sa namočia - naše deti sa nám veľakrát pošmykli a to nás prinútilo držať ich za ruku stále a nemohli si poriadne užiť dovolenku. Tiež nie je dovolené skákať vo veľkom bazéne - to naše deti milujú najviac a boli sklamané. Okolo bazénov sú tiež nejaké otvory s plastovými krytmi. Naše deti sa viackrát zranili, keď na ne omylom stúpili.
Počas nášho pobytu sme videli čašníka, ktorý dostal nejaké poháre z masívnej hromady špinavých pohárov (mohli tam byť niekoľko dní) a len ich opláchol vodou z vodovodu a použil - neverili sme vlastným očiam. Od tej chvíle sme prestali používať bary okolo bazéna, iba ten v hoteli.
Trampolína - zatvorená po 18:00, to je absolútny vtip. Vonku je chladnejšie a deti sa môžu hrať a okolo vchodu dajú nejaké lano a povedia, že ho nemôžete použiť. A ak vaše deti vojdú, niekto príde a bude na vás kričať
Georgia Brown
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najúžasnejšia dovolenka vôbec.
Jackie Linton
Zdroj:
Google - automatický preklad

Páčilo sa to, vnúčatám sa to páčilo, vhodné pre deti. Večerná zábava bola úžasná. Veľmi horúce, páčilo sa mi to. Celý personál bol priateľský a ochotný. Exkurzie boli fantastické. Celkovo sme si užili našu dovolenku.
Mohibur Rahman
Zdroj:
Google - automatický preklad

Aké strašné miesto je plné komárov a chcete si oddýchnuť vo vstupnej hale? Zamyslite sa znova, plné komárov a nezapnú klimatizáciu vo vstupnej hale ani na 5 minút počas 7 dní, ani raz v hale nezapli klimatizáciu. Personál je priateľský, služba je v poriadku, nie je to nič úžasné. Izby však nie sú také zlé.
Jake Peralta
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na prvý pohľad to vyzerá pekne, ale...
Príchod do hotela sa otvára do veľkej haly s množstvom kresiel.
Personál je veľmi priateľský a príjemný. Mali sme možnosť vybrať si našu izbu a navštíviť ju pred prijatím. Na druhej strane nikto nehovorí po francúzsky. Hovoria nemecky, anglicky alebo rusky.
Izby sú priestranné. Kúpeľňa bola pomerne veľká s veľkou sprchou, dobrým tlakom vody a horúcou vodou.
Klimatizácia v izbe fungovala dobre. je tu malá chladnička s čerstvou vodou, ktorá sa dopĺňa každý deň.
Akonáhle opadne lesk v očiach, rýchlo si uvedomíte, že zdanie klame.
Povrchová úprava izieb a hotela vo všeobecnosti je slabá.
Niekoľko sprchových prvkov nefungovalo správne.
Jedlo nie je príliš dobré, okrem mongolskej reštaurácie s grilom. Chlieb naozaj nie je dobrý.
Trochu otázna je hygiena, všetci piati máme problémy so žalúdkom napriek tomu, že sme si do nápojov nedali kocky ľadu a pili balenú vodu.
Čerešničkou na torte, pri raňajkách nášho posledného dňa, vidím, ako si asi jeden z manažérov pomáhal s tanierom a vyberal si falafel rukami priamo z podnosu, nechutné a neprijateľné.
Predposledný deň sa večera presunula von, ako keby sme sa zúčastnili veľkej hostiny. Bohužiaľ nebolo dosť stolov pre všetkých. Personál bol poddimenzovaný. Videli sme ľudí jesť na trávniku, na sedacích vakoch alebo aj vo vstupnej hale, kvôli nedostatku miesta. Sme veľmi ďaleko od luxusného hotela.
Zabezpečenie vodného parku je problematické.
Podlaha je po navlhčení veľmi šmykľavá.
Príchod niekoľkých toboganov nie je dostatočne veľký.
Zamestnancom je jedno, či sme dorazili dnu a pred príchodom sme vyčistili vzduch, kým sa ďalší už nespustí do šmykľavky.
Prúd vody z jednej šmykľavky nie je dostatočný a je veľmi ľahké sa v nej zaseknúť = veľmi nebezpečné.
Pristátie ďalšej šmykľavky je problematické a takmer nás poháňa proti cieľovej stene. Množstvo kovových konštrukcií navyše rozožiera hrdza.
Ďalšia šmykľavka je zablokovaná tehlami, je to desivé.
Veľká šmykľavka v tvare U nás zakaždým hodí o stenu, pri zachytení si aj napriek penovej ochrane môžeme veľmi ublížiť. Takáto úroveň nedbalosti nie je prijateľná pre hotel, ktorý sa snaží byť priateľský k rodinám.
Príliš veľa ľudí sa nám snaží predať masáže a iné výlety, to hraničí s obťažovaním. Neustále nás okrádajú výmenným kurzom v obchodoch vo vnútri hotela.
Wifi je hrozná, vôbec nie je vhodná pre hotel tejto veľkosti. Jediné miesto, kde sa môžete trochu spojiť, je v hotelovej hale.
Jediným pozitívnym bodom bolo plávanie medzi rybami v Červenom mori.
Bolo to prvýkrát v Egypte a sklamanie bolo veľké. Už sa nevrátime.
Claudia Schosnig
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny hotelový komplex, najmä pre rodiny s deťmi, veľmi čistý a priateľský personál, na pláž sa dá dostať vlastnou hotelovou kyvadlovou dopravou, ktorá premáva každých 30 minút
Stephan Juliane
Zdroj:
Google - automatický preklad

Izby sú čistené každý deň a celé zariadenie je udržiavané v čistote. Skvelá je aj animácia. Čašníci sú pozorní a rýchlo odpratávajú použitý riad a prinášajú vám nápoje aj bez sprepitného. Priateľské privítanie vás čaká aj na recepcii. Pri večeri sú rôzne témy, ktoré sa po týždni opakujú.
Jediné, čo bolo trochu nepríjemné, je, že hotel je v dráhe letu a nad hotelom často prelietava lietadlo.
Krisztián Gábor
Zdroj:
Google - automatický preklad

Okrem toho, že hotel je Faradayova klietka s
Anna N
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel vykonáva takzvaný overbooking. Dovolenku sme si objednali od 12. septembra, 13-teho sme prišli okolo 1:00 a ukázalo sa, že nie sú voľné izby. V autobuse nás nechali hodinu a odviezli do sesterského Titanicu Royal, kde tiež neboli žiadne miesta. Po pár hodinách dohadovania sme dostali izbu po 5-tej hodine s informáciou, že je len do 12-tej a sme vonku... Obyvateľ nám písal, že o 13-tej nás odvezie k Titanicu Resort a tam by nás čakali izby. A stále rovnaká situácia, ďalšie 3 hodiny čakania na recepcii. Hotel je strašne neusporiadaný. Žiadne ospravedlnenie, skutočne sme cítili odpor zo strany personálu. Dostali sme izbu, ktorá bola sotva čistá. Neodporúčam toto miesto
Boolo super teraz je to ešte lepšie lebo je r
Máj 2024
01.07.2024
0x