TERMÍN POBYTU: 26.09.2025
PRIDANÉ: 03.08.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Zostali sme 4 dni. Musím uviesť niektoré nedostatky. Veď sme tu chceli minúť nemalé peniaze, hodiny cestovať a mať dovolenku...
Recepcia neposkytla dostatočné informácie. Pri registrácii povedali iba: "Raňajky sú vedľa baru, 8-10," a to je všetko. Informácií malo byť viac. Mali by byť poskytnuté informácie o kúpeľnom centre, otváracích hodinách bazéna a kde a ako sa nachádzala reštaurácia na obed a večeru...
Cez JollyTur sme si prenajali dvojpodlažnú izbu. Izby boli mimoriadne zle udržiavané. Televízor bol starý a veľmi malý, s poruchami na obrazovke. Chladnička bola veľmi malá a vôbec nechladila ani pri nule stupňov. V obývačke mal byť na podlahe koberec. Izby boli trochu nízke a senzorové svetlo na schodoch bolo chybné, neustále sa rozsvecovalo a zhasínalo, čo bolo v noci trochu obťažujúce. V tejto oblasti neustále plávame v bazéne alebo v mori a v izbách alebo na balkóne mali byť vešiaky na sušenie oblečenia. Niektoré izby ich mali, ale prečo nie my? Hovorí sa, že prístup na internet je k dispozícii v každej miestnosti, ale vo všeobecnosti nefunguje správne. Údržba bazéna by sa mala vykonávať na konci dňa, nie na začiatku dňa. Keď som ráno vošiel do bazéna, na dne bolo veľa častíc chlóru. Možno je to normálne, neviem. Sú tam ležadlá pri bazéne, ale keď som prišiel, na vankúšoch bolo veľa mačacích chlpov. Niektorí ľudia môžu byť alergickí na mačky, preto by sa vankúše mali zbierať večer. Dno detského bazéna je zelené a zanedbané.
Je tam takpovediac kuchyňa, ale je to len vodovodný kohútik, malá chladnička, ktorá nechladí, a hotovo. Mala by tam byť aspoň rýchlovarná kanvica a pár káv, nie je to až také náročné.
Parkovisko je uvedené medzi zariadeniami. Parkovisko je predané a priestor nájdete na cestách pred hotelom.
Nemyslím si, že by hostia mali počuť, ako sa personál hotela medzi sebou rozpráva slangom. Recenzie o hoteli vo všeobecnosti uvádzajú nedostatočnú rozmanitosť raňajok, ale myslím si, že raňajky boli veľmi dobré a pestré. Zanedbaný bol však aj priestor okolo raňajkovej miestnosti s mimoriadne špinavými oknami; vonku to bolo sotva vidno. Malo to byť čisté. Prišli sme ráno na raňajky a na stoloch a stoličkách sme našli mačacie chlpy a špinu. Hľadali sme čistý stôl. Na detskej vysokej stoličke zostali zvyšky jedla. Prečo to nebolo vyčistené? Keď sme ráno prechádzali okolo bazéna, na ležadlách a konferenčných stolíkoch vedľa neho boli poháre, odpadky atď. Neboli vyčistené. Hotel má vážne problémy s čistotou a hygienou. Na balkóne našej izby nebol žiadny popolník. Každý deň sme používali malú fľašu s vodou ako popolník a každé ráno sme ju videli zo stola. Keď vidíš, že potrebujeme popolník, prečo tam nebol? Naozaj musíme o jeden žiadať? Kúpeľňa v našej izbe prešla z horúcej počas sprchy do ľadovej vody. Náš malý zrazu pri kúpaní prechladol, tak dúfam, že neochorie.
Skrátka, prišli sme si sem užiť dovolenku a naplno využiť možnosti, na ktoré máme nárok. Ale naozaj sme neboli spokojní. Je tu skutočný a vážny nedostatok čistoty a údržby. A jeden malý detail: hotel je v pešej vzdialenosti od trhu Dalyan...
Zopakujem to: hotel má vážny nedostatok čistoty a údržby... Bohužiaľ sme neboli s hotelom spokojní. Nikdy som to neodporučil svojim príbuzným, ktorí sa na to pýtajú, a nikdy neodporučím a nechcem ich zahanbiť...
Oh, a je tu niečo, čo som si všimol v recenziách. Všetci, ktorí dali 5 hviezdičiek, napísali svoje recenzie v rovnaký deň, v rovnakom čase a dokonca približne v rovnakom čase. Mohla to byť náhoda, alebo mohli požiadať svojich priateľov a rodinu, aby dali hotelu dobré hodnotenia a pozitívne recenzie. Táto úroveň chvály pre taký hanebný hotel je pre mňa prekvapujúca, takže som nemohol uveriť náhode. :)
Prečítať celú recenziu »