Filip
TERMÍN POBYTU: 01.08.2018
PRIDANÉ: 29.08.2018
PREČÍTANÉ: 287-krát
Prvá vec - Klimatizácia. Klimatizácia fungovala počas dňa, kým sú návštevníci na pláži a v noci, keď by človek rád spal, je vypnutá a nedá sa spať kvôli teplu. Ak náhodou máte izbu nie pri mori, tak počúvate celú noc frekventovanú cestu. Na recepcii som si vypočul aj zopár rozdielnych príčin, prečo nefunguje. Prvú noc vraveli, že nebolo dosť teplo, aby sa zapla, potom vraveli, že to bude asi technický problém, ďalšiu noc už vraveli, že to tak proste je nastavené. Druhá vec - Personál. Čašníčky a barmanka boli perfektní. Boli usmievaví, snažili sa vyhovieť v každej situácií a nedá sa im vytknúť nič. Recepční sa väčšinu času snažili. Stala sa mi situácia, že sme boli s partiou pri stoloch pool baru v noci a recepčný mi začal hovoriť, že zavolá políciu, lebo robíme hluk, keďže nefunguje klimatizácia a všetci ľudia musia mať otvorené balkónové dvere. Tretia vec - Areál pláž a more. Pláž by mala byť štrková, ale to by musela byť udržiavaná. Polovica pláže bola tvorená z vyplavených morských rastlín, ktoré boli aj v mori. Pláž je orientovaná na východ, čo umožňuje sledovať východy slnka. Nevýhoda tejto orientácie je vysoká hora zo západnej strany, čo dosť skracuje slnečné žiarenie. V areále bola jedna osa na druhej - zavolal by som tam deratizéra. Piata vec - Jedlo. Nanešťastie som patril do skupiny, kde bolo viacej detí. Takže manažér hotela sa rozhodol, že hostí rozdelí na dve skupiny. Čo v praxi vyzeralo tak, že moja skupina sa dostala na list kuchynského vyhadzovača a nikoho z tejto skupiny nepúšťal prvú hodinu z dvoch (ktoré sme mali zaplatené), keď po hodine sme prišli, tak veľakrát z dezertov, ktoré mali byť k dispozícií ostal melón. Po 45 minútach zvykli postupne zhasínať svetlá, aby sme si uvedomili, že už nám neostáva veľa času. Keď som sa na túto tému rozprával s manažérom, povedal mi, že nevidí v tom žiadny problém, že ak sme náhodou hladní, tak poblíž sú supermarkety. Takže All-inclusive light, ktorý som si zaplatil, v managerových očiach vyzeral asi ako polpenzia. Šiesta vec - Bazén. V bazéne bola voda, do ktorej som sa bál chodiť. Ľudia mali ekzémy na zadkoch, kým nepochopili, že sa radšej majú kúpať v mori. Pár prípadov ekzému bolo aj na tvári. Ani som ho nevidel vypustený. Môžem to zhrnúť tak, že mi je ľúto peňazí, čo som zaplatil. Tento hotel je presný príklad toho, že personál sa môže aj roztrhať, ale ak manažér/majiteľ je arogantný, neochotný, nelogický človek, tak hosťovi proste nestačia milé čašníčky a skvelá barmanka.
Prečítať celú recenziu »