TERMÍN POBYTU: 22.06.2025
PRIDANÉ: 16.06.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Prosím, nesťažujte sa cestovnej kancelárii, pretože vedenie to berie veľmi, veľmi zle.
Mali sme rezervovanú izbu Superior (veľkú a zrekonštruovanú) s výhľadom na more / morskú stranu podľa katalógu. Dostali sme izbu Superior s oknom, ktoré sa nedalo otvoriť, s čiastočným výhľadom na more a balkónom s výhľadom na odbočovaciu dráhu susedného hotela, priamo nad kuchyňou a odpadkovými košmi. Tie sa hlasno vyprázdňovali každé ráno krátko po 5:00 hod.. Ďalej v kúpeľni zapáchal odpad, čo bolo pravdepodobne spôsobené neustále sa vyprázdňujúcim podlahovým odtokom. Vôňa bola intenzívnejšia, keď bežal ventilátor. Tým sa nasal „čerstvý vzduch“ z podlahového odtoku.
Uvedené sme ihneď reklamovali na recepcii a po konzultácii s manažérom nám pani povedala, že iná izba Superior nie je voľná. Sťahovať by sme sa však mohli po dvoch nociach, kedy by bola jedna voľná. S týmto sme súhlasili. Tretí deň sme sa vrátili na recepciu, ale nebola k dispozícii žiadna izba Superior. Mali štandardnú izbu s balkónom a výhľadom na more. Pozreli by sme sa, inak by bola podľa pani zajtra voľná "krásna nadštandardná izba"? Pozreli sme si štandardnú izbu, ale bola menšia a stiesnená s treťou posteľou. Rozhodli sme sa počkať.
Preventívne som informoval TUI. Dostal som e-mail, že hovorili s hotelom a dostali sme izbu podľa popisu v katalógu. Mal som ich aktualizovať. Nasledujúce ráno o 10:00 sme boli späť na recepcii a mladý muž nám povedal, aby sme sa vrátili na poludnie, keď tam bude manažér. Išiel som tam na poludnie a manažér mi povedal, že nič nedostanem, že som hrubý a neocenil som snahu jeho zamestnancov, pretože som sa sťažoval na TUI.
Informoval som TUI a telefonicky hovorili s manažérom. V e-maile tvrdil, že som bol na recepcii hlučný a urážlivý a že v blízkej budúcnosti nebude k dispozícii žiadna lepšia izba. Potom sme sa dohodli s TUI a požiadali sme ich, aby nesledovali, keďže som teraz mal terč na chrbte. Zostali sme v zapáchajúcej miestnosti. Zápach sa zmiernil zakrytím odtoku čistiacou handrou. DÔLEŽITÉ: Upratovačka za to nemôže; urobila skvelú prácu pri upratovaní izby!!!
Hotel bol otvorený v roku 1990, takže nie je priestranný. Hotel bol v posledných rokoch kompletne zrekonštruovaný a je v dobrom a čistom stave.
Jedlo je dobré a celkom chutné. Rozmanitosť a prezentácia jedál sú v súlade so 4-hviezdičkovým hotelom v národnej kategórii. Témy sa opakujú týždenne.
Bazén je veľmi malý, má asi 30 ležadiel. Túto oblasť sme nevyužili. Leňošenie na trávnikoch už tiež nie je povolené.
Pláž je veľká, s jemným pieskom a čistá. Tienidlo a ležadlá sú v zachovalom stave. Nanešťastie, ležadlá a stoly nie sú vyčistené, takže na nich každý deň nájdete zvyšky piesku, jedla a nápojov. „Obsluha pláže“ prináša za „dobrovoľný“ poplatok podsedáky na ležadlá. Tie sú zvyčajne v „smutnom stave“. Zrekonštruované sú aj budovy na pláži, takže sú tam slušné sprchy a šatne. Toalety sú príliš malé na počet ľudí na pláži, ale v poriadku. Čistota sa však v priebehu dňa zhoršuje, najmä u dám! K dispozícii sú len dve kabínky, z ktorých jedna slúži ako sklad. Tip: choďte do záhradnej reštaurácie! Plážová reštaurácia ponúka malý výber jedál a pečú plochý chlieb. Okrem piva a vína tu však nie sú žiadne alkoholické nápoje, takže na gin s tonikom si budete musieť zájsť do baru pri bazéne alebo do záhradnej reštaurácie.
O personálu: Všetci zamestnanci sú veľmi pracovití, niektorí sú ešte neskúsení a väčšina má mrzutý výraz. Pozornosť a usmievavé privítanie/obsluha sú za poplatok. Schránky s tipmi by ste nemali používať, pretože ich používa aj vedenie.
Prečítať celú recenziu »