AQI Pegasos World recenzie
Odporúčanie 67 %
Poloha 70 %
Šport a zábava 85 %
Izby 65 %
Strava 80 %
Personál 77 %
Sasa Pay
Zdroj:
Google - automatický preklad

Fantastický hotel, veľmi dobré služby a všade neuveriteľne čisto. Rezervovali sme dva týždne all inclusive, rodinnú izbu. Môžem povedať, že posteľ je na náš vkus trochu tvrdá, ale potom, čo sme hovorili s hosťami, zariadili, aby sme dostali ďalší matrac. Naše izby boli čisté a pekné. Je tu množstvo aktivít ako futbal, stolný tenis, šípky, lukostreľba, guľa a iné pre deti prispôsobené ich veku, ale aj pre dospelých. Všetci zamestnanci, s ktorými sme sa stretli, boli priateľskí a všetci chcú, aby ste mali najlepší možný čas. Jedlo je fantastické, majú veľmi veľký výber a čerstvé jedlo, ktoré zostáva do poslednej minúty pred zatvorením. V tomto hoteli nie sú skúpi na jedlo, ovocie a kávu. Tobogány a všetky tyče, ako aj celé zariadenie sú dobre udržiavané a na situáciu vždy dohliadali plavčíci. Jemná zmrzlina sa podáva od 11-18 večer a food truck, ktorý podáva hranolky s rôznymi druhmi ochuteného kečupu, je otvorený od 14-18.
Ako vždy sme boli aj v kúpeľoch, kúpili sme si kúpeľný balíček s tureckým hammamom a množstvom masáží, dobre vyškolený personál, ktorý sa o nás staral.
Existuje niekoľko obchodov, ktoré predávajú oblečenie, topánky/papuče, tašky, darčekové predmety a šperky.
Všetko za rozumné ceny hotela.
Je to rodinný hotel s veľmi dobrou atmosférou.
Vyskúšali sme tu reštaurácie Ala Carte a turecká je najlepšia zo všetkých.
O Pegasus World môžeme povedať len pozitívne veci a plánujeme navštíviť hotel budúce leto. Veľká vďaka všetkým v hoteli. Uvidíme sa znova Pegasus World, tento hotel môžem vrelo odporučiť.
Glenn Skogmo
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ďakujeme za výlet, Pegasos World – dovolenka s chuťou neba a zároveň tvrdého klopania na dvere.
Začnime jedlom – pretože tu doručujete takmer všade. Bufety sú ako tanier jedla z malého kontinentu a dospelí aj deti si zvyčajne nájdu niečo, čím si zasýtia žalúdok. Zvyčajne áno – pretože po 12 hodinách cesty s malými deťmi a hladom, ktorý by mohol prevrátiť vola, nás neprivítalo… nič. Ani kúsok na dohľad. Našťastie bol personál konečne ústretový a naškrabal niečo, čo pripomínalo večeru. Takže palec hore pre nich – trochu neskoro, ale dobré.
Rezervácia tematických reštaurácií cez recepciu Nazar? Jednoduchá a plynulá. Takmer sme sa cítili ako VIP. Veľká vďaka za to.
Ale potom – noci. Alebo to, čo sme sa snažili nazvať nocami. Pretože tu sa dostávame k nedobrovoľnej ponuke hotelovej zábavy: nočné klopanie na dvere o 3:30 ráno, hlučné rodinné terapie u suseda a toľko búchania na stenu, že sme si mysleli, že sme ubytovaní v boxerskom tábore. Keď som prvýkrát otvoril dvere verandy, aby som sa postavil „tým aktívnym“, zmizli ako rosa pred slnkom – aj by mali, bleskurýchlo na ústupe.
Nahlásili sme to. Reakcia? No, strážnici sa zdvorilo usmiali, trochu prikývli – a rozumeli asi toľko, koľko fľaša s vodou na skúške z nórčiny. V hoteli plnom zahraničných hostí by minimálna požiadavka mala byť: rozumieť rozdielu medzi „pomoc“ a „ahoj“.
Celkovo: Skvelý hotel, dobré jedlo, milí ľudia – ale nabudúce dúfam v tichších susedov a že strážnici budú vedieť rozdiel medzi „verbálnym napadnutím“ a „výhľadom na verandu“.
Tero Hallikainen
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na ceste do Nazaru sme zostali v tomto hoteli týždeň. Mali sme dva byty s našimi príbuznými. V jednom z bytov vôbec nefungovala klimatizácia – teplota sa po celý čas držala medzi 27,5–29 stupňami, v miestnosti bolo cítiť výrazne vlhký a zatuchnutý zápach.
Išli sme dať spätnú väzbu na recepciu v nedeľu, druhý deň našej dovolenky. V pondelok bol na návšteve údržbár a povedal, že klimatizácia funguje normálne. V utorok prišiel opäť merať teplotu infračerveným teplomerom. Namieril zariadenie na klimatizáciu a povedal: „tu ukazuje 22 stupňov“, ale ovládač na stene ukazoval 28. Keď som na to upozornil, povedal, že to nie je pravda. Potom zmeral dlažbu, ktorá ukazovala 25 stupňov. Len na moju žiadosť (aj nasilu) meral z výšky jedného metra od steny – výsledok bol 28 stupňov.
Najhoršie však bolo, keď údržbár volal na recepciu o situácii a personál recepcie sa do telefónu smial. Rovnaké ponižujúce správanie sa zopakovalo aj pri inej príležitosti, keď sa počas upratovacej návštevy stratili sandále v inom byte (uteráky boli odobraté v rovnakom čase). Išiel som sa na to opýtať, ale personál recepcie sa medzi sebou len smial. Naozaj podradné správanie personálu hotela.
Spätná väzba pre Nazara:
Pri rezervácii zájazdu sme sa pýtali, či má hotelový bufet kalorické štítky. Nazar nám povedal, že neexistujú žiadne – iba informácie o alergii. Na mieste sa však ukázalo, že štítky s kalóriami boli pridané do bufetu tesne pred naším príchodom. Takže informácie boli zastarané alebo nesprávne uvedené. Záležitosť vyšetrovali niekoľko dní; diskusia začala v pondelok a pokračovala až do stredy.
V stredu nám Nazar povedal, že hotel nám ako kompenzáciu sľúbil extra jedlo à la carte. Informácia však prišla neskoro – všetky časy už boli rezervované na zvyšok našej dovolenky. Keby nám o tom povedali skôr, možno by sme si stihli zarezervovať jedlo včas.
Navyše za problém s klimatizáciou, ktorý trval štyri noci, Nazar ponúkol vrátenie 50 € – čo je vzhľadom na naše skúsenosti úplne smiešna suma. Odškodnenie odôvodnili tým, že sa o probléme dozvedeli až v utorok, aj keď sme ho Reapaamu nahlásili už v nedeľu.
Nová miestnosť neustále zapáchala odpadovými vodami. Časom som si na vôňu zvykol, no zážitok z dovolenky to samozrejme nezlepšilo a ani som nemal odvahu to niekomu spomenúť.
Tento hotel nemôžem odporučiť, najmä rodinám s mladými ľuďmi. Usporiadanie jedál a nespoľahlivé sľuby môžu spôsobiť ďalší stres.
Navyše, správanie personálu hotela bolo miestami až urážlivé. Od Nazara by som očakával jasnejšiu komunikáciu a spravodlivejšiu politiku odmeňovania.
Łukasz Bloch
Zdroj:
Google - automatický preklad

Úžasné miesto na strávenie rodinnej dovolenky. Ponuka animácií/zábavy pre dospelých a deti je naozaj bohatá. Hotel je naozaj jeden veľký komplex s mega bazénom a niekoľkými menšími bazénmi pre deti, záhradou, ihriskami pre deti a blízkym prístupom na pláž/more (priamo z areálu hotela na pláž). Môžete vidieť starostlivosť o rastliny, ako sú kvety v areáli a tesne pred ním.
aysegül bulat
Zdroj:
Google - automatický preklad

S hotelom sme boli veľmi spokojní. Jedlo bolo veľmi rozmanité a chutné. Koncept hotela, bazénov a aquaparku bol krásny. Emre z animačného tímu nás hostil svojou vrelou, priateľskou a zábavnou osobnosťou. Naša kamarátka Maya, aj keď sme nerozumeli jazyku, nám svojou vrúcnou, láskavou a usmievavou tvárou spôsobila vzrušenie zo strieľania šípov. Mužstvo bolo celkovo tolerantné a vrúcne. Čašníci boli tiež veľmi dobrí ľudia. Veľmi nás to potešilo.
Katarzyna Matrypuła-Konarzewski
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý hotel, odporúčam hlavne s malými deťmi, veľa atrakcií. Vrátil by som sa tam aj druhýkrát. Obsluha v hlavnej reštaurácii bola skvelá, najmä Suleyman, Yunus, Kamile. Vždy sa usmieva a vytvára skvelú atmosféru. Najmä, keď mojej dcére pripravovali narodeniny. Cez deň sa veľmi snažili sfúknuť sviečky na košíčku, pripravili jej nádherný farebný nealko nápoj a večer sa postarali o tortu, celá atmosféra je zničená, keď príde na stôl, ktorý na nás čakal krásne pripravený s čerstvými kvetmi. Najmä by som chcel odporučiť úžasnú dámu, ktorá nás zaviazala Guest Service Gaye. Vždy ochotný, milý a trpezlivý. Obrovská vďaka!
Dominik Tryniecki
Zdroj:
Google - automatický preklad

Špičkový hotel, krásna záhrada a infraštruktúra.
Kültür ve Turizm
Zdroj:
Google - automatický preklad

Do hotela sme dorazili o 7:00 dňa 16.05.2025. Ochranka zastavila naše auto, spýtala sa na naše mená, skontrolovala, či existuje záznam a oznámila nám: "NÁJAZD JE DNES O 14:00, NEMÔŽEME VÁS UBYTOVAŤ V HOTELI, ZAVOLAL SOM NÁŠMU MANAŽÉROVI, NÁŠ SPRÁVCA IM POVEDAL, ABY SA PRECHÁDALI A VRÁTILI SA O 12:00." Áno, to nie je vtip, povedal: "NECHAJTE ICH KRÁSŤ DO 12"! Potom sme povedali, že chceme hovoriť s manažérom, hovorili sme po telefóne a s GRACE tohto manažéra, ktorého meno sme sa dozvedeli, bolo Murat, sme mohli počkať v hale až do nášho času registrácie. S touto milosťou nám táto osoba menom Murat tiež nariadila, aby sme opustili halu a nepotulovali sa po ostatných častiach hotela až do nášho času registrácie!!! Tento edikt sme neposlúchli a išli sme do reštaurácie a naraňajkovali sme sa. Vďaka bohu, že nám neprikázali dať im 10 tyčiniek za každé sústo, ktoré zjeme! S týmto konceptom dovolenkujeme už roky, no s takouto situáciou sme sa stretli prvýkrát. Dokonca aj ten, kto je v tomto sektore nováčik, vie, že hostia, ktorí prídu do hotela ráno v deň registrácie, dostanú náramok a registrácia na izbu bude vykonaná najneskôr o 14:00 v závislosti od dostupnosti. Naša dovolenka sa začala veľmi nepríjemne, ako hrubými a zhovievavými rečami ochrankára pri vchode v to ráno, tak aj nepríjemným, neskúseným a „urobil som to, hotovo“ pána Murata, ktorý nie je vidieť ani v spodnej časti sektora. Keď sme v to ráno vysvetlili situáciu recepčným (ktoré boli veľmi milé), boli veľmi prekvapení a ZAVOLALA NÁM OCHRANA, A POVEDALI SME IM, ŽE MÁME REGISTRÁCIU A ABY ICH PUSTILI. Vyjadrili svoje prekvapenie a nasadili nám náramky so slovami "AKO MOHOL NIEČO TAKÉ UROBIŤ?" Okolo poludnia za nami prišiel manažér Front Office pán Saim a ospravedlnil sa za chybu a hrubosť, ku ktorej došlo ráno, a vyjadril svoj smútok a úprimné rozpaky. Jeho tón bol mimoriadne zdvorilý a jeho prístup bol taký, ako sa očakávalo od profesionálov v tomto sektore. Potom sme sa usadili v našej izbe. Ako niekto, kto bol v tomto hoteli na dovolenke už dvakrát; Ak odhliadneme od nepríjemností, ktoré sme zažili, odporučil by som hotel? Áno, chcel by som. Ak však nechcete zažiť nepríjemnosti, aké sme zažili my, navrhujem, aby ste sa v hoteli prihlásili v dňoch, keď ľudia, ktorých som spomínal vyššie, nemajú voľno. Pretože sa tu nestretnete s inou nepríjemnosťou, neskúsenosťou či hrubosťou, ktorá vám naruší morálku...
Život je napriek všetkému; Dovolenka bola pekná aj napriek pánovi Muratovi...
Pekné sviatky všetkým...
gyöngyöske tóth
Zdroj:
Google - automatický preklad

som velmi spokojna. Veľmi pekný bazén, veľmi pekná pláž. Personál hotela bol nápomocný, priateľský a zdvorilý. Jedlo bolo chutné, čerstvo pripravené z miestnych surovín. Šéfkuchár bol veľmi nápaditý a taký hotel vhodný pre deti.
Yasemin K.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bolo nám super. Animácia bola pekná, v hoteli nám veľmi pomohol DJ Serkan Işınay. Ďakujeme, opravilo naše nedostatky. Počas nášho pobytu v hoteli sme sa veľmi hanbili. Ďakujeme mu. V hoteli sme boli druhýkrát. Plánujeme prísť aj budúci rok. Nám sa to veľmi páčilo. Potešila nás aj pozornosť nočného manažéra pána Murata.
Tomasz Łyczewski
Zdroj:
Google - automatický preklad

Určite sa sem ešte vrátim. Skvelý servis. Chutné jedlo. Veľmi veľký výber jedál. Každý deň je niečo nové.
Beth Jones
Zdroj:
Google - automatický preklad

Úžasný hotel, skvelé služby, všetko, čo potrebujete, veľmi priateľský personál. Išiel by znova
Roman Plachý
Zdroj:
Google - automatický preklad

Rodinna dovolená 19.10. - 27.10. 2024
Zvolili sme tento hotel po dlhom výbere z dôvodu že je aj pre rodiny, aquaparku a polohe pri mori. Dvaja dospeli, dve deti deväť a jeden rok.
Izba č.1419 (rodinný s balkónom) bola ako z deväťdesiatych rokov, uštipané dlaždice v kúpeľni, medzery medzi dverami z chodby kde je všetko počuť a budíte sa zakaždým keď sa niečo deje (a bolo toho počuť naozaj veľa z dôvodu netolerantných hostí a starých). V izbe je formular chýb pre pripadne opravy hoteloveho udrzbare, ale to nie je práve moc profesionalny pristup zo hostia maju upozornovat na to co personal vidia mnoho roku. V nahlých prípadoch nie je problém poruchy nahlásiť na recepcii, ale toto je ako s autom čo klope, búcha, vŕzga, ale kým ide, nič neupadne a nikto si nešťazuje, tak prečo robiť údržbu zo? Napríklad nie je počuť z dverí do kúpeľne a spálne potrebujem premazať a vŕzgajú? Chapu zo je hotel naozaj veliky a rozľahli, ale rekonštrukciu a hlavne priebeznú udrzbu izby by to chcelo. Inak bola izba cisty. Hodnotím za 3 hviezdy.
Areal hotela, zelen s chodníkmi je krásny, čistý, naozaj krásne udržovaný, vonkajšie bazény i vnútorné bazény, aquapark, bary a pláž super. Hodnotim za 5 hviezdičiek.
Hlavná obrovská reštaurácia ako taká je v poradku. Odporučil by som zjednodusiť vyber druhu jedla cca o 25%, je toho zbytočná moc. Talire, misky a hrnčeky boli občas spínavé od predchádzajúceho jedla, v hnačke a zvracaní sme sa prestriedali všetkých štyroch. Potom sme radšej ochutnali či nie je niečo pripálené, občas sa stalo zo hranolky smrdeli pripáleným olejom atď. Je tu aj vyčlenená jedálnička pre deticky, raňajky a obedy boli OK, k večeri tu šiel dym z vonkajšieho grilu a to bolo neznesiteľne pre dospelých, nieto pre deti... Hodnotím za horšie 3 hviezdy.
Personal v celom hoteli bol mily, slušny a pracovity.
Viem zo udrzať takto veliky hotel v chode nieco stoji, ale je porad co zlepsovať. Staci skromne...
Ďakujem, Roman Plachy s rodinou.
Stephen Wallage
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je to úplne skvelé, všetko, čo si môžete priať, jedlo bolo prvotriedne, personál hotela veľmi ochotný a priateľský.
Čistenie bolo bezchybné,
Naozaj krásne miesto. určite navštívim
znova a celý zážitok sa mi páčil.
Nič by to nezmenilo veľké ďakujem všetkým zamestnancom takejto fantastickej spoločnosti
Otto Schulz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ist ja comedy was hier manche kommentieren..
Danke für den Top Urlaub. Gerne wieder
+
Viel Platz überall
Riesen gute Essenauswahl
Viele gute Liegen
Bepflanzung
Shows, Strand, Kidsclub
Riesen Pool und Rutschen
Sportangebot und Eisstand
Großes starkes Wifi in Lobby
Freundliche Mitarbeiter
-
Poolbarbühne ab 22uhr zu laut
Preise und Qualität der Shops
_________________________
Die MJ Show und Bolombia waren Wahnsinn!
Für Kinder wird so viel geboten. Auch zu Stoßzeiten haben wir immer einen Tisch bekommen und Liegen!
1 Stern Abzug weil man am Gebäude innen und außen sicher was machen könnte
Wer das Hotel mit 1 Stern bewertet verlangt bestimmt auch, das überall mit ihm deutsch gesprochen wird haha
Anne Orthey
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prišli sme ráno a na recepcii sa k nám správali ako k prosbám. Neexistoval žiadny (!) pozdrav, iba „vyplňte formulár!“ Izba bola pre nás voľná až o 14:00 a bazén by sme si užili, keby v kufri, ktorý sme už odovzdali, neboli.
Zistili sme, že situácia s nápojmi je neuspokojivá. K dispozícii bola neobmedzená voda, čaj a káva z automatu, ale bohužiaľ žiadne čerstvé šťavy / smoothies / mliečne koktaily alebo len za poplatok.
Bohužiaľ miestnosť bola špinavá napriek tomu, že bola čistená takmer denne. Na podlahe často ležali zajačiky prachu alebo vlasy, ktoré neboli poriadne utreté a v kúpeľni boli tyčinky do uší od predchádzajúcich hostí - boli tam aj v deň odchodu.
Manželská posteľ pre dospelých bola pohodlná, ale detské postele boli tvrdé a nepohodlné. Celkovo nábytok naozaj starol.
Jedlo bolo v poriadku, ak ako my zostanete iba týždeň. Boli sme šokovaní, keď sme videli bezlepkový chlieb. Nikto z nás nemá intoleranciu, no čitateľom, ktorým áno, odporúčam: Nechoďte! Boli to ochabnuté krajce bieleho chleba pokryté lepiacou fóliou. Už len pohľad na to bol pre oči urážkou.
Miesto sme vždy našli bez problémov, ale samotné bufety boli veľmi zaneprázdnené, pretože tu nie sú žiadne skutočné pešie ulice a vždy riskujete, že narazíte na iných hostí alebo (mimochodom veľmi usilovný) upratovací personál.
Oblasť bazéna je úžasná! Ponúka skvelý výhľad - ale bohužiaľ iba výhľad, pretože voda bola príliš studená. Nepíšem to preto, že by som bol prehnane citlivý – napriek množstvu hostí boli bazény pre teplotu takmer prázdne. Aký premárnený potenciál!
Ale diapozitívy sú skvelé. Na svoje si príde naozaj každý.
Pláž je tiež krásna a morská voda bola dostatočne teplá na kúpanie. Zaobstarať si ležadlo je však šťastie.
Prihlásil by som sa znova do tohto hotela? Skôr nie.
Jacek P
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli sme s rodinou v druhej polovici júla. Pre mňa je všetko skvelé.
Katarína
Jún 2024
25.06.2024
0x
Izba bola plná komárov a kómare išli z klímy a aj kúpelňe. Kúpelňa smrdela totálne nakolko očivodne tam nebol vyčistení odtok. Personál respektíve upratovačky nám nevymienali postelné a dva krát za celý pobyt nám vymenili uteráky. Jedlo vyzeralo síce pekné ale to je tak všetko.
Čítať celú recenziu
Mária
Sep 2022
26.09.2022
0x
Krásny rozsiahly areál, plný citlivo upravovanej zelene. Fantastické bazény pre deti i dospelých. Strava veľmi pestrá, vždy si bolo čo vybrať. Pláž piesková, vždy voľné lehátka i slnečníky, aj keď pomerne krátky vstup do mora. Veľa animačných programov počas dňa i večer. Veľké i kratšie tobogany. V baroch len domáce alko i nealko nápoje. Vzhľadom k množstvu zelene je tu večer dosť komárov a štípajúcich mušiek.
Čítať celú recenziu
Martin P.
Júl 2016
23.07.2016
1187x
Boli sme prvý krát v Turecku, prekvapilo nás ze všade chceli tip. Treba si zobrať viac mincí. Kedze sa zle zamienaju na recepcii. Rezort bol výborný, no treba si zvyknúť na veľa ľudí počas raňajok, obedov v hlavnom čase. Sú tam dosť rady a teplo. Personál je ochotný no väčšina hovorí len Turecký a Nemecky. Anglicky dosť málo. Pláž je časťou rezortu spolu s barom. Pre deti nie je dostupný relax bazén co znižuje možnosti kúpania pre rodiny. No pre dospelých je to naozaj tichá zóna. Pri detskom bazéne je malo lehátok treba si ich pýtať. Napriek tomu ze je zakázané si rezervovať lehátka veľa ľudí si tam ráno hodí uterák. No počas nášho pobytu sa až na jeden deň dalo nájsť miesto. Na plazi vždy bez problémov. Kvôli teplu odporúčam ísť von ráno do 8 potom pred obedom bazén a vrátiť sa okolo 4 k vode.
Čítať celú recenziu