Alan Xafira Deluxe Resort & Spa recenzie

Izby 70 %
Strava 63 %
Personál 60 %
anonym
Termín pobytu: Aug 2014 Recenzia pridaná 14.08.2014 Prečítané 912-krát
50 %
Realita - vzhľad hotela a hlavne jeho okolia nezodpovedal reklame - obrázkom v katalógu cestovnej kancelárie - šikovne zakamuflované "stavenisko" počítačovou grafikou. Hotel ešte nebol dokončený, v tesnej blízkosti hotela bolo stavenisko zrejme budúcich tobogánov a ďalších atrakcií, lemovala ho prašná - neasfaltová cesta. Pri ubytovávaní a stravovaní bol evidentný nedostatok kvalifikovaného personálu. Stravovanie nezodpovedalo skladbou jedál a možností využívania snak barov deklarovanému ultra all inclusiv. Ani ostatné služby – animácie v priebehu dňa, možnosti športového vyžitia nezodpovedali opisovaným službám z charakteristiky hotela v katalógu a vonkoncom nie hotelu s piatimi hviezdičkami, s označením Deluxe. Skladba jedál na raňajky po otvorení jedálne bola výrazne chudobnejšia, ako po hodinovej prevádzke. Výber jedál (až na syry, šaláty a sladkosti) bol pomerne chudobný. Pri večeriach - nápore hostí bol chaos, nedostatok stolov (často špinavých obrusov), stoliček, dlhé rady pri pulte s teplými pokrmami, hlučné a nekultúrne odpratávanie zbytkov stravy z tanierov pomocným personálom do nádob v príručných stolíkoch v tesnej blízkosti stolujúcich V priebehu pobytu vzhľadom na orientáciu izby do vnútrozemia nebolo možné vetrať, ani využívať balkón pre vysokú prašnosť. Nefungovali výťahy, často bolo počuť v nočných hodinách hádky personálu hotela s hosťami. Upratovanie bolo nedostatočné, chladnička na izbe bola nefunkčná, tapety otrhané. Pre 4 osoby boli v šatníkovej skrini 4 ramienka. Hotelová pláž bola špinavá, s nedostatočným servisom, preto sme využívali prostredie a služby akvaparku Eftália Island. Prostredie aj služby akvaparku boli na veľmi dobrej úrovni. Tesná blízkosť mora, piesčitá pláž a veľmi dobrý prístup do mora (viac piesčitý, ako kamenistý, pozvoľný, vhodný aj pre deti a neplavcov) umožňoval bezproblémovo využívať more, bazény, množstvo atrakcií akvaparku (hlavne tobogánov) s dostatočným počtom lehátok, slnečníkov a stolíkov pri mori aj bazénoch. Možnosti stravovania boli na úrovni. Čítať celú recenziu
mamina
Termín pobytu: Júl 2014 Recenzia pridaná 28.07.2014 Prečítané 692-krát
47 %
Hotel nebol dostavaný, roboši vozili materiál vo výťahoch pre klientov. Tá špina a smrad, čo po nich ostal nechcite ani cítiť. Izby nemali odp. koše, poháre, často nefungovala klíma. Nebol postavený aquapark, bowling, fitko, SPA. Upratovačky prevážali svoje materiály vo výťahoch a my sme museli chodiť pešo na 5p. Keď ste niečo chceli, čo chýbalo, povedali o 5 min. nebolo to ani o 2 dni. Hotelová pláž veľmi malá a spoločná s iným hotelom, otrasná. WI-FI nefungujúca. hoteli búchali, vŕtali od 9,00 do 22,00 hod. Hotel je plný hlučných Turkov, zlatí Rusi! Bol to 2* a nie 5* hotel. Čítať celú recenziu