Išiel som na týždňovú dovolenku pre 4 osoby s pomocou cestovnej kancelárie Rainbow. Hotel sa nachádza vo veľmi turistickej lokalite na Djerbe a hoci nebol veľmi blízko centra, ľahko sa tam dostanete taxíkom. Bohužiaľ sme narazili na niekoľko problémov. Niektorí zamestnanci nehovoria dobre anglicky a bolo ťažké ich prinútiť rýchlo vyriešiť problém. Vrelo však odporúčam pána Haithema z recepcie. Bol veľmi milý a svoju prácu robil dobre. Hneď prvý deň nás privítal s úsmevom a dalo sa s ním dobre komunikovať. Celý hotel a izby sú celkom čisté, ale trochu zastarané. Každý deň príde niekto upratovať, no len dočasne ustlať posteľ a pozametať dlážku. Bohužiaľ, v hoteli boli ľudia, ktorí nedostali čerstvé uteráky a nikto neprišiel s novými, napriek mnohým žiadostiam. Moji dvaja priatelia, ktorí zdieľali izbu, mali problém s klimatizáciou. Po zapnutí to vytieklo. Najprv hrdza a potom neustála voda. V dôsledku toho museli zmeniť izby, pretože v predchádzajúcej sa nedala použiť klimatizácia. Na druhej strane som mal v miestnosti kontakt so švábmi. Bohuzial prvy vysiel cez klimu a na druhy den som videl dalsieho, tiez v klimatizacii, co potvrdilo moje podozrenie, ze sa tam zahniezdili. S prvým nám pomohol obsluhujúci, bohužiaľ potom k nám už nikto neprišiel, aj keď na recepcii povedali, že k nám niekoho pošlú. Sú tri jedlá denne a tiež som bol trochu sklamaný z jedla. Samozrejme, bolo veľa dobrých jedál, no aj napriek veľkému výberu je jasné, že hotel sa zameriava na kvantitu, nie kvalitu. Väčšina slaných jedál bola nekorenená alebo suchá a bez chuti. Avšak morské plody, pizza a ovocie boli veľmi dobré. Čo sa týka teplej pitnej vody, spomeniem, že je k dispozícii len ráno. Prejdem k pozitívam, veľmi odporúčam miestneho lekára, ktorý prišiel do hotela. Žiaľ, jeho pomoc a nákup antibiotík boli potrebné, ale vďaka rýchlemu kontaktu s Rainbow ohľadom poistenia a prípadnej pomoci s doručením liekov do hotela prebehol proces veľmi hladko. Lekár poskytol veľkú pomoc a ukázal profesionalitu. Vďaka jeho veľmi dobrej angličtine sa s ním dalo ľahko komunikovať. Hotel ponúka aj množstvo aktivít cez deň aj večer. Animátori sú veľmi otvorení a priateľskí, majú veľa pozitívnej energie a sú pripravení poskytnúť aj akúkoľvek pomoc. V hoteli sú obchody, kde si môžete kúpiť suveníry, toaletné potreby či potraviny. V areáli hotela sú 3 bazény a cesta na pláž je krátka. Lehátka sú zadarmo, no nie vždy sú voľné. V jeden deň boli pri bazéne aj bazáre, kde bolo na výber aj veľa suvenírov. Doláre a eurá je možné zameniť za dináre na recepcii, ale treba pamätať na to, že výmena peňazí z dinárov je možná len na letisku (dináre si nemôžete vziať von ani dovnútra!). Aby som to zhrnul, treba si uvedomiť, že 4-hviezdičkový hotel v Afrike nezodpovedá štandardom 4-hviezdičkového hotela v Európe. Neznamená to, že je veľmi zlé, ale podmienky sú jednoducho vyhovujúce, nikomu by nemali prekážať, ak väčšinu pobytu trávi vonku. Hotel je trochu starý a môže byť problém s vybavovaním niektorých vecí s personálom hotela. Vďaka Rainbow sme sa však vyhli mnohým nepríjemným situáciám a pridalo to pohodlie nášmu pobytu v Tunisku.