Vyhľadávanie
Popis ubytovania
Andaman Beach Resort recenzie
Ahnaf Shahriar Abeer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najhoršia pohostinnosť a podpora od Phi Phi Andaman Beach Resort.
Môj trajekt bol o 10:30 a odhlásil som sa okolo 9:40. Keď som požiadal recepciu, aby zabezpečila prepravu mojej batožiny na mólo, odmietli s tým, že o ňu treba požiadať najmenej 1 hodinu pred odchodom. Zvláštne, videl som dostupných nosičov, ktorí sedeli vonku s nosičmi, no recepčná stále odmietala podporu. Veľmi nepriateľské a neužitočné správanie.
Cestoval som s dieťaťom a dvoma veľkými kusmi batožiny. Ich rezort sa nachádza na vzdialenom konci zálivu, aspoň 15 minút chôdze od móla. Napriek mojim prosbám a vysvetleniu mojej situácie neprejavili žiadnu empatiu ani ochotu pomôcť. Personál sa zdal arogantný a úplne mu chýbala základná pohostinnosť.
Svoje dieťa a batožinu som musela nosiť úplne sama. Skutočne šambolský zážitok. Vôbec sa neodporúča.
업무계정
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mal som veľké očakávania kvôli skvelej polohe a krásnej okolitej scenérii. Izba mala slušnú veľkosť a čistotu a základné vybavenie bolo uspokojivé. Tlak vody bol však slabý, takže sprchovanie bolo trochu nepríjemné. Keď som prvýkrát zapol vodu, vyšla čierna voda, čo bolo znepokojujúce. Personál sa tiež zdal trochu nepriateľský, čo bolo trochu sklamaním. Ak by sa tieto aspekty podarilo zlepšiť, umiestnenie a atmosféra by boli v poriadku.
Ensar Lortoğlu
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostali sme v tomto hoteli na tri noci a boli sme veľmi sklamaní. Izba bola špinavá a veľmi stará. Kúpeľňa bola v hroznom stave - dvere boli rozbité, kohútik nefungoval správne a netekla voda. Bazén bol v takom zlom stave, že sme ho nemohli ani použiť, bolo to nechutné.
Trezor nebol vôbec bezpečný, nebol pripevnený k skrini a dal sa odniesť ako kabelku. V porovnaní so susednými hotelmi je toto miesto oveľa horšie. Raňajky boli tiež hrozné, takmer nepožívateľné. Celkovo ľutujeme výber tohto hotela a neodporúčame ho.
Douglas von Walden
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi unavený hotel. Vône v izbách, porucha klimatizácie, mizerná kúpeľňa. Tichá lokalita v blízkosti pláže. Veľmi úsporné raňajky.
Mel Andıç Meertens
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pros
Izby sú pekné. Zoberú vás z móla s batožinou. Osoba, ktorá ma kontaktovala pri rezervácii online, bola milá, aj keď trochu pomalá.
Nevýhody
pri pláži nemajú žiadne ležadlá. Všetkých dali k bazénom. Len niekoľko stoličiek so skutočnými dáždnikmi. Oblasť pláže využívajú na súkromné výlety loďou. Je tiež ťažké pochopiť, ktorá časť patrí do tohto hotela a ktorá časť nie.
Raňajky sú priemerné. Môžete sa nakŕmiť nie tak chutnými vecami, ale väčšinou sa tie v poriadku minú 1 hodinu pred koncom raňajok. A doplnenie prázdnych podnosov im zaberie pomerne veľa času.
A personál bol najhorší hotelový personál, aký som kedy videl. Môžem o tom napísať celý román.
Najprv, keď sme sa prihlásili, požiadali sme o predĺženie pobytu, žena na recepcii povedala, že to skontroluje. Čakal som a spýtal som sa, ona povedala „o chvíľu“. Čakal som a spýtal som sa znova, povedala, že to skontroluje neskôr. Bola k dispozícii, ale nechcela sa s nami zaoberať. Potom som znova kontaktoval osobu, s ktorou som hovoril online, podarilo sa jej predĺžiť náš pobyt.
Zamestnankyne na recepcii nevedia, čo robia. Raz jeden hovorí niečo, druhý hovorí niečo iné. A nikdy sa neospravedlňujú ani nevysvetľujú situácie, ktoré sa pokazia.
Služba práčovne je prémiová, ale zatiaľ najpomalšia v celej krajine. Zamestnanci hotela nám najskôr povedali, aby sme ich vyzdvihli ráno. Išli sme tam a nikto nevedel, čo sa deje. Vyčítali len nočnému manažérovi, že to nevedel. Potom nám povedali, aby sme prišli ráno potom. V to ráno sme mali skorý trajekt, takže sme nesúhlasili. Potom povedali o 19:00 v ten istý deň. Potom sme išli o 19:00, ďalších pár zamestnancov povedalo, že príďte zajtra skôr, ako sa nás na niečo spýtali. Povedali, že nie sú pripravení, pretože „spoločnosť“ mala výpadok elektriny. Aká spoločnosť? Dal som vám svoje oblečenie, ak by som chcel využiť spoločnosť, išiel by som 2 minúty pešo a prenajal by som si to za 10-krát lacnejšie a rýchlejšie, ako ste si účtovali. Nehovoriac o tom, že ste vypočítali každý gram mojej bielizne, ale nebolo to tak vypočítané, pokiaľ ide o načasovanie. Nikdy nepočuť od nikoho ospravedlnenie je veľmi frustrujúce. Správali sa k nám, akoby sme ich rušili. Neviem, či sa tak hrubo správali len k nám.
Stačí využiť neďalekú práčovňu. Aj tak využívajú externú službu. Tento hotel vám účtuje prémiu bez dôvodu. Zaplatil som rovnakú cenu a dostal som to za 3 hodiny na iných miestach. To je smiešne.