Leonardo Royal Hotel Mallorca recenzie
Odporúčanie 67 %
Poloha 82 %
Šport a zábava 68 %
Izby 73 %
Strava 77 %
Personál 77 %
Nissren Alhadadd
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nádherné a má veľmi krásny výhľad
Petra Kogej
Zdroj:
Google - automatický preklad

Výborná poloha a mimoriadne príjemne zariadený hotel. Veľmi príjemný personál - na recepcii aj v reštaurácii, vždy k dispozícii. Jedlo špičkovej kvality - veľký a pestrý výber, veľmi chutné, vždy všetkého dostatok - určité jedlo je pripravované pred hosťami. Čistota je na vysokej úrovni. Hotel nemá parkovisko, ale dá sa zaparkovať na uliciach v okolí.
Diana Diana
Zdroj:
Google - automatický preklad

Personál je ústretový a ochotný.
Izby boli v poriadku, ale často neboli veľmi dobre vyčistené. A jedlo bolo v poriadku, ale na jedle pretrvávalo veľa pachov a škvŕn, takže to nebolo veľmi príťažlivé.
Ale ľahko prístupný hotel s veľmi krásnymi plážami priamo oproti!
Laura Ainslie
Zdroj:
Google - automatický preklad

Počas nášho 5 nočného pobytu sme zostali v 4 rôznych izbách. Tri boli v priebehu prvých 12 hodín, čo sme tam boli. Každá z izieb bola špinavá, unavená a nevhodná na daný účel. To, ako je tento hotel 4*, je mimo mňa!
Izba 427 trpela problémami s vlhkosťou na stene. Okrem strašného zápachu v izbe nebola pohovka, ako sa uvádza na fotografiách izby Superior, ale namiesto toho sme našli diery v podlahe, graffiti na stene, nebezpečnú zásuvku, pleseň v sprche. , ošúchané umývadlo v kúpeľni, kúsky dreva chýbajúce v šatníku a trezor, ktorý nefungoval. Boli sme v izbe ani nie pätnásť minút, keď môjho manžela začala bolieť hlava a pociťoval nevoľnosť kvôli silnému smradu vlhka. Rozhodli sme sa vrátiť na recepciu, aby sme zistili, či by sme mohli zmeniť izbu.
618 - žiadna vlhkosť, tento mal pohovku s veľmi podozrivo vyzerajúcimi škvrnami. Bola tam poškodená podlaha a steny, dvere na skrini, ktoré vyzerali ako vykopnuté, plesnivý popolník, ktorý sme museli dať von, pretože tak zapáchal, uvoľnená kľučka na balkónových dverách, zle namontované skrine, ďalšie ošúchané umývadlo, plátno, ktoré bolo tak pokrivené, spodok stál aspoň dva palce hrdo od steny a v sprche bola opäť pleseň.
Môj manžel sa dostal do sprchy, ale bola skrátená - kúpeľňa bola zaplavená, pretože sa upchal odtok sprchy.
Zobudili sme sa okolo polnoci na zvuk tečúcej vody – cez strechu našej hotelovej izby, cez svietidlá, sa v dôsledku búrky valila voda. Zamestnanci súhlasili s tým, že pobyt v miestnosti nie je bezpečný, takže zatiaľ čo recepčný nám opäť našiel ďalšiu izbu, zbalili sme si kufre a zamierili do izby 718.
718 - lepšie ako ostatné dve izby, ale stále má poškodený nábytok, nedokončené opravy stien na viacerých miestach, zle osadenú laminátovú podlahu, kde sa kusy ani nestretli a zle osadené/poškodené soklové lišty.
Keď sme si vymenili izby, bolo už dávno po polnoci v skorých ranných hodinách a v takú neskorú hodinu sme sa neobťažovali vybaľovaním. Akurát sme vyhodili tašky v izbe a rovno sme si ľahli do postele. Opäť k slzám, že naša špeciálna oslava (medové týždne a narodeniny) sa zmenila na živú nočnú moru. Ďalej sme si uvedomili, že sme uviazli v neštandardnom hoteli, ktorý si absolútne nezaslúži hodnotenie 4*. V tomto bode sme chceli byť presťahovaní do iného hotela alebo ísť domov.
Zástupca Jet2 bol v to ráno v hoteli, takže sme mu oznámili celú situáciu. Ako ospravedlnenie sme boli bezplatne povýšení na apartmán (aj keď na druhý deň), o ktorý sme nežiadali, ale radi sme prijali v nádeji, že naše posledné tri dni budú konečne stáť za výlet. To nebolo. Izba 406 (apartmán) mala ošúchané umývadlo, špinavý fén, ktorý som musel zabaliť do uteráka, aby som ho mohol použiť, pretože bol celý lepkavý, poškodený nábytok, stopy po celých stenách od nedokončených opráv, nočné svetlo, ktoré nefungovalo, vydutá sprchová stena a v sprche bola stále pleseň.
Dvakrát sme uviazli vo výťahu. Všetky svetlá zhasli a po stlačení „tlačidla núdzového volania“ sa nepreložilo to, čo bolo povedané.
Platili sme all inclusive. Vzhľadom na zatvorenie hotela na koniec sezóny v deň, keď sme odchádzali, zamestnanci hotelového baru odmietli otvoriť ďalšie fľaše alkoholu, ktoré sa minuli, takže sme mali veľmi obmedzený výber nápojov.
V jednej z chodieb spadla dlhá soklová lišta zo steny a zostala ležať na podlahe. Koberce boli špinavé. Kovové lemovanie schodov na chodbe sa uvoľnilo a spôsobilo nebezpečenstvo zakopnutia.
Je úplne hnusné, že Leonardo má 4* povesť. Celý čas sme boli penalizovaní zanedbanými miestnosťami a nedostatkom výberu nápojov, za ktoré sme zaplatili vopred. Podali sme veľmi dlhú sťažnosť Jet2. Tento hotel by som nikdy nikomu neodporučil a ani sa nevrátime. Záchranou pre hotel je jedlo a výhľad na krásny rezort.