68%
Hodnotenie
Španielsko Španielsko
ŠpanielskoMalorkaS´Arenal ŠpanielskoMalorkaS´Arenal

azuline Hotel Bahamas & Bahamas II recenzie 

21 °C
23 °C
2:10 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

azuline Hotel Bahamas & Bahamas II recenzie
Odporúčanie 50 %
Poloha 73 %
Šport a zábava 60 %
Izby 68 %
Strava 62 %
Personál 72 %
Adrian Mariño Dominguez
Publikované 27.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel je veľmi dobrý, ale v noci sú tu nejaké kohúty, ktoré nezaháľajú.
Lisann
Publikované 25.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Bol som v prístavbe a v noci sa to tu nedalo vydržať. Ozvalo sa búchanie dverami a pobehovanie. Občas to znelo, ako keby vozík s bielizňou spadol zo schodov z najvyššieho poschodia. Na poschodí sa presúval nábytok alebo niečo a bolo to úplne hlučné. Počuli ste, ako susedov mobil vibruje. Ani jeden z nich nebol návštevníkom Ballermanna. Boli to zvuky medzi 0:30 a 2:00 a zobudili by vás. Spať bolo možné len so štupľami do uší. Medzera vo dverách bola taká veľká, že miestnosť bola v noci príliš svetlá, pretože chodba je neustále osvetlená. Jedlo bolo tiež v poriadku, hranolky neboli nikdy skutočne uvarené a neokorenené. Personál bol priateľský, ale už by som si tu nerezervoval.
Ni Do
Publikované 23.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Päť nocí v tomto hoteli a zlá skúsenosť. Je to škoda, pretože potenciál tu je. Príliš hlučné večerné karaoke a horda mladých zákazníkov, ktorí neustále kričia, kričia a tlieskajú. A trvá do 23:00. Ráno pri raňajkách sa čaká minimálne 20 minút pred kávovarom a príliš veľa ľudí súčasne. Čo sa týka stravovania, výber je obmedzený, ale ponúkané je dobré.
L M
Publikované 22.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Ani neviem, kde začať – toto bol zďaleka najhorší zážitok z hotela v našom živote a úplne to zničilo koniec našej dovolenky. Zarezervovali sme si najlepšiu možnú izbu, ale keď sme prišli do hotela, recepčná nám povedala, že ako „darček“ bude náš pobyt teraz zahŕňať služby all inclusive. Hneď som cítil, že niečo nie je v poriadku. Každý týždeň cestujem za prácou a celý čas bývam v hoteloch — nikdy som nedostal takýto „upgrade“ zadarmo a okamžite to vyvolalo červené vlajky. Hneď ako sme vošli do miestnosti, bola to katastrofa. Nebola vyčistená, kúpeľňa páchla odpadovými vodami, všade liezli mravce a dokonca ani klimatizácia nefungovala. Keď som recepčnej povedal, že chceme inú izbu – keďže sme si nerezervovali štandardnú – povedal, že to nie je možné. Potom som požiadal o vrátenie peňazí, aby sme mohli ísť do iného hotela, ale bolo mi povedané, že manažér nie je k dispozícii a budeme musieť počkať do nasledujúceho dňa - nedele. V tú noc sme odišli a zostali inde. Keď sme sa v nedeľu vrátili, manažér povedal, že banky nefungujú pred 12:00 v nedeľu, takže dovtedy musíme počkať. Čakali sme, a keď som o 12:00 znova požiadal o naše peniaze, povedal, že hotel momentálne nemá dostatok hotovosti na vrátenie toho, čo sme zaplatili - takže som nemohol dostať späť ani svoje vlastné peniaze. Neskôr sme zistili, že naša izba mala byť v novom krídle hotela, hneď vedľa. Ale tá izba už bola pridelená niekomu inému a my sme boli umiestnení v starej časti hotela bez toho, aby nám to povedali. Nakoniec nám vrátili 5 nocí z nášho pobytu, ale nechali si jednu noc - a peniaze sme dostali až o dva týždne neskôr. V tom čase už bola celá naša dovolenka zničená. Museli sme si prenajať ďalšie auto, kúpiť nové letenky a skončili sme so stratou viac ako 1 600 EUR – nehovoriac o našom stratenom čase a pokoji. Zamestnanci boli úplne neužitoční a dokonca odmietaví. Cítili sme sa pohŕdaní a týraní. Toto nie je to, za čo sme zaplatili – ďakujeme azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II za najhorší zážitok v našom živote. Už nikdy viac.
jj pemo
Publikované 03.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Muy amables todos el personal, muy buena limpieza de habitación y muy bueno el buffet y el personal del comedor muy atentos, y excelente el espectáculo nocturno.
fedandalucia sg
Publikované 30.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Je to správny hotel s primeranou kvalitou / cenou mimo sezóny. Bohužiaľ bufetová reštaurácia bola celý týždeň preplnená kvôli obmedzenému personálu. Niekedy aj napriek úsiliu niekoľkých čašníkov stálo viac ľudí, ktorí čakali na taniere alebo príbory, ako sedeli pri jedle. Niekoľkokrát sme problém priniesli personálu recepcie, ale bez riešenia. V sobotu napoludnie tam pracovníci zúfalo plakali od hnevu zákazníkov, čo ma prinútilo požiadať na recepcii o niekoho s väčšou zodpovednosťou. Odpoveď bola odrádzajúca: cez víkend tu nie je nikto z administratívy ani manažmentu. Stále čakám na odpoveď na internú sťažnosť. Zaujímavosťou je, že v okolí sa voľne potulujú skupiny kurčiat, ktoré spôsobujú nočné vyrušovanie kohútov.
Miquel Aguilar
Publikované 29.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Pohodlný hotel, celkom dobré jedlo formou bufetu a celkom kompletné služby. Odporúčané
Pegy
PobytAug 2013 Pridané13.09.2013 942x
80 %
Hotel bol príjemný, izby s balkónom upratané každý deň, strava bola dobrá (často boli ryby). Pláž bola ďalej od hotela cca. 10 minút pešo. Po ceste boli samé obchody, takže bolo čo obzerať. Na pláž to išlo jednoduchšie - dole kopcom, z pláže to už bolo do kopca trochu ťažšie (ale dá sa zvládnuť). Pláž bola piesočnatá s až veľmi pozvolným vstupom do mora. Hotel má bazén, ktorý sme ale veľmi nevyužívali. Animácie neboli nič moc, väčinou sa bavili malé deti. V meste bolo každý večer rušno, množstvo barov, diskoték. Blízko hotela veľký aquapark a delfinárium. Veľkou výhodou je, že od letiska je hotel vzdialený tak 10-15 minút autobusom. Čítať celú recenziu