Num Hotel recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 43 %
Izby 38 %
Strava 30 %
Personál 67 %
Sasha Mirmovich
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vážený pán/pani,
Píšem, aby som formálne vyjadril svoju nespokojnosť s mojím nedávnym pobytom v hoteli Num, o ktorom som zistil, že je ďaleko pod štandardmi očakávanými od 4-hviezdičkového zariadenia. Chcel by som načrtnúť sériu problémov, s ktorými som sa stretol počas svojho pobytu a ktoré odrážajú nielen zlé služby a vybavenie, ale aj nedostatočnú profesionalitu pri riešení problémov zákazníkov.
Zarezervoval som si pobyt v hoteli s očakávaním pohodlného zážitku, najmä kvôli inzerovanej vírivke v izbách. Pri registrácii neskoro v noci mala prvá izba, ktorá nám bola pridelená, špinavú vírivku. Požiadali sme o zmenu izby a ponúkli nám inú izbu. Vírivka v tejto miestnosti však bola nefunkčná. Po požiadaní o ďalšiu zmenu vírivka v tretej miestnosti sotva fungovala. V žiadnom bode sme neboli informovaní o žiadnych obmedzeniach alebo problémoch týkajúcich sa používania jacuzzi v noci, o čom sme sa neskôr dozvedeli, že tomu tak zrejme bolo.
Okrem sklamania boli raňajky prinajlepšom priemerné. Na podčiarknutie nekvality boli najlepším jedlom palacinky, ktoré boli vyrobené strojovo, bez chuti a nevkusné.
Najhoršou časťou zážitku však bol neprofesionálny a defenzívny prístup personálu, keď sme na druhý deň ráno vyjadrili svoje obavy. Recepčný bol odmietavý a neužitočný a tvrdil, že na mieste nie je žiadny manažér a že ho nemôžeme kontaktovať. Neskôr sme zistili, že to nie je pravda, a podarilo sa nám telefonicky spojiť s manažérkou Estrellou. Žiaľ, naša interakcia s ňou bola ešte šokujúcejšia. Namiesto toho, aby riešila naše obavy alebo ponúkla uspokojivé riešenie, sa s nami hádala, trvala na tom, že sme sa mýlili, a nepriznala si nepríjemnosti, ktoré sme zažili.
Pôvodne nám bola ponúknutá ďalšia noc so zľavou (ani nie ako kompenzácia), ale po zlých skúsenostiach sme jednoducho chceli vrátiť peniaze. Keď sme to vyjadrili, manažér to odmietol. Aby sme sa pokúsili situáciu vyriešiť, navrhli sme zostať ďalšiu noc a zdokumentovať, či vírivka fungovala. Ak áno, úprimne sa ospravedlňujeme za akékoľvek nedorozumenie. Ak by sa tak však nestalo, napísali by sme formálnu sťažnosť a prípadne by sme podnikli právne kroky (keďže v tom momente nám nebolo ani raz vyjadrené ospravedlnenie alebo pochopenie). Na naše prekvapenie manažér zareagoval hrozbou, že nás bude žalovať, ak bude vírivka fungovať. Jej tón, správanie a vyhrážky boli nielen neprofesionálne, ale aj hlboko urážlivé a úplne nevhodné pre niekoho v úlohe, ktorá stojí pred zákazníkmi v údajne nadštandardnom zariadení.
Dúfali sme v relaxačný víkendový útek, ale namiesto toho bol náš pobyt zničený dlhým čakaním, neustálym stresom a úplným nedostatkom rešpektu zo strany personálu. Aby toho nebolo málo, keď som sa spýtal, či niekto z personálu hovorí po anglicky (keďže moja španielčina nie je plynulá), okamžite moju žiadosť zamietli bez toho, aby sa nám pokúsili vyhovieť. To je obzvlášť neprijateľné pre hotel nachádzajúci sa v blízkosti hlavnej turistickej atrakcie, akou je PortAventura, kde možno očakávať medzinárodných hostí.
Úprimne povedané, celý zážitok bol hlboko pod štandardmi, ktoré by sa dali rozumne očakávať od 4-hviezdičkového hotela. Dúfam, že táto spätná väzba podporí výrazné zlepšenia, pretože takáto úroveň služieb a profesionality je neprijateľná. Očakávam vašu odpoveď a primerané riešenie tejto záležitosti.
Hans Beenakker
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dobré izby, čisté a moderné. Servis/správne informácie a podávanie s xmile by sa mohli zlepšiť. Raňajky formou bufetu sú skvelé. Ceny sú mierne.
Monica Rodriguez
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi dobrá skúsenosť. Ideálne na relax vo vírivke.
Personál hotela veľmi dobrá pozornosť.
Určite sa vrátim.