Vyhľadávanie
Popis ubytovania
Tento text bol preložený automaticky a preto Vas žiadame o pochopenie.
20 °C
21 °C
Pláž: 0 m
Dĺžka letu: 2:00 h
Od letiska: 1:30 h
Aquapark a tobogány
Blízko pláže
Detská postieľka
Detské ihrisko
Detský bazén
Detský kútik
Parkovanie v objekte
Práčovňa
Pre deti (baby friendly)
Reštaurácia
Vonkajší bazén
WIFI dostupná
Kategória: 3 hviezdičky
Umiestnenie:
Tento 3-hviezdičkový hotel sa nachádza v meste Malgrat de Mar priamo pri mori. Barcelona letiska je asi 83 km ďaleko.
Adresa
Passeig Maritime
6-8
08380 Malgrat de Mar
Costa de Barcelona-Maresme
Tel .:
34 93 765 45 00
Fax: 34 93 765 40 66
Vlastnosti:
Celkovo možno povedať, hotel 285 izieb a recepcia s lobby a reštaurácie kryty. Na vonkajšej terase je bar. K občerstvenie bazén pre dospelých a bazén pre deti sú v ponuke. WLAN dostanete odmenu.
ubytovanie
Standard
(cca. 17 m²), izby majú spálňu, kúpeľňu a balkón s výhľadom na bazén alebo na more. Vybaveniu patrí telefón, televízia, trezor, klimatizácia, Wi-Fi pripojenie na internet (za poplatok) a na požiadanie žehlička a rýchlovarnou kanvicou.
deti
Pre mladších návštevníkov je klub detí '. (Otváracia doba závisí na ročnom období)
Stravovanie:
Samoobsluha
Raňajky
Vy môžete pomôcť sami na raňajky formou bufetu (obvykle formou bufetu).
Polpenzia
Raňajky a večere i.d.R. bufet.
plná penzia
Raňajky, obedy a večere i.d.R. bufet.
prenášať informácie:
Transfer do az cieľového letiska je zahrnutá v objednaných služieb. Budete osobne privítal na letisku určenie miestnej sprievodcom alebo hoteli s príslušným identifikáciou a prenesené do Vášho hotela.
V prípade, že hotel je rezervovaná s vlastným pohonom, je prevod nie je v cene!
doplnky z transferov:
Upozorňujeme, že dodatočné náklady na objemného batožinu (napr golfové príslušenstvo, kočíky, padáku, windsurf palube alebo lyže), sa môžu vzťahovať na miestne prevodu. Tieto nie sú zahrnuté v cene zájazdu, a musí byť zaplatená v hotovosti. Registrácia je nutná na to vopred.
Poznámka o predpisoch batožinových/board-stravovanie
Príspevok a jedla zadarmo batožina môžu líšiť v závislosti na leteckej spoločnosti.
Informujte sa s týmto:
Informácie JT Touristik batožinu/palubný catering
http://www.jt.de/gepaeckinformation
Poznámka pre vstupných požiadaviek:
Vstupné požiadavky sa môžu líšiť v závislosti na vašej cesty.
Informujte sa s týmto:
Vstupné požiadavky JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebestimmungen
Poznámka k pobytu/Hodnotenie:
Upozorňujeme, že pre všetkých hostí, ktorí nemajú bydlisko v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Škandinávii, Beneluxu, alebo môže dôjsť s rezerváciu hotela s alebo bez letu v problémov cieľovej oblasti odbavenie na hoteli. V tomto prípade sa očakáva, že hotelieri odmietajú rezervačný miesto, alebo vybrať príplatok.
Umiestnenie:
Tento 3-hviezdičkový hotel sa nachádza v meste Malgrat de Mar priamo pri mori. Barcelona letiska je asi 83 km ďaleko.
Adresa
Passeig Maritime
6-8
08380 Malgrat de Mar
Costa de Barcelona-Maresme
Tel .:
34 93 765 45 00
Fax: 34 93 765 40 66
Vlastnosti:
Celkovo možno povedať, hotel 285 izieb a recepcia s lobby a reštaurácie kryty. Na vonkajšej terase je bar. K občerstvenie bazén pre dospelých a bazén pre deti sú v ponuke. WLAN dostanete odmenu.
ubytovanie
Standard
(cca. 17 m²), izby majú spálňu, kúpeľňu a balkón s výhľadom na bazén alebo na more. Vybaveniu patrí telefón, televízia, trezor, klimatizácia, Wi-Fi pripojenie na internet (za poplatok) a na požiadanie žehlička a rýchlovarnou kanvicou.
deti
Pre mladších návštevníkov je klub detí '. (Otváracia doba závisí na ročnom období)
Stravovanie:
Samoobsluha
Raňajky
Vy môžete pomôcť sami na raňajky formou bufetu (obvykle formou bufetu).
Polpenzia
Raňajky a večere i.d.R. bufet.
plná penzia
Raňajky, obedy a večere i.d.R. bufet.
prenášať informácie:
Transfer do az cieľového letiska je zahrnutá v objednaných služieb. Budete osobne privítal na letisku určenie miestnej sprievodcom alebo hoteli s príslušným identifikáciou a prenesené do Vášho hotela.
V prípade, že hotel je rezervovaná s vlastným pohonom, je prevod nie je v cene!
doplnky z transferov:
Upozorňujeme, že dodatočné náklady na objemného batožinu (napr golfové príslušenstvo, kočíky, padáku, windsurf palube alebo lyže), sa môžu vzťahovať na miestne prevodu. Tieto nie sú zahrnuté v cene zájazdu, a musí byť zaplatená v hotovosti. Registrácia je nutná na to vopred.
Poznámka o predpisoch batožinových/board-stravovanie
Príspevok a jedla zadarmo batožina môžu líšiť v závislosti na leteckej spoločnosti.
Informujte sa s týmto:
Informácie JT Touristik batožinu/palubný catering
http://www.jt.de/gepaeckinformation
Poznámka pre vstupných požiadaviek:
Vstupné požiadavky sa môžu líšiť v závislosti na vašej cesty.
Informujte sa s týmto:
Vstupné požiadavky JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebestimmungen
Poznámka k pobytu/Hodnotenie:
Upozorňujeme, že pre všetkých hostí, ktorí nemajú bydlisko v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Škandinávii, Beneluxu, alebo môže dôjsť s rezerváciu hotela s alebo bez letu v problémov cieľovej oblasti odbavenie na hoteli. V tomto prípade sa očakáva, že hotelieri odmietajú rezervačný miesto, alebo vybrať príplatok.
Ubytovanie a izby
Možnosti ubytovania:
Dvoulůžkový pokoj
pro 2 osoby (možnost 2 přistýlek)
17 m²
koupelna, sprchový kout, WC, fén k zapůjčení na recepci
klimatizace
SAT/TV
telefon
minilednička
trezor za poplatek
balkon
dětská postýlka zdarma pro dítě do 2 let na vyžádání
17 m²
koupelna, sprchový kout, WC, fén k zapůjčení na recepci
klimatizace
SAT/TV
telefon
minilednička
trezor za poplatek
balkon
dětská postýlka zdarma pro dítě do 2 let na vyžádání
Hotel Sorra Daurada recenzie
Poloha 33 %
Izby 67 %
Strava 67 %
Personál 67 %
Agnieszka Brzoska
Zdroj:
Google - automatický preklad
Zostali sme v tomto hoteli v júni. Pre štvorčlennú rodinu s deťmi vo veku 15-16 rokov sme dostali malú izbu s veľkou posteľou a malou prístelkou. Bola to hanba. Bazénové osušky a rýchlovarná kanvica boli k dispozícii za poplatok. Izby boli upratované raz za šesť dní, takže sme museli požiadať o čisté uteráky. Vstup do aquaparku v areáli hotela je vyhradený pre cudzincov. Je to špinavé a špinavé. Neodporúčam to.
Jan Brzóska
Zdroj:
Google - automatický preklad
Katastrofa!!
Izby sú špinavé a špinavé!
Čistenie každé 2-3 dni.
Za všetko sa platí, aj rýchlovarná kanvica stojí 20 eur a hrnčeky 5 eur 😧
Cestovné kancelárie vymazávajú negatívne recenzie zákazníkov, čo je nefér.
Podľa mňa si hotel zaslúži maximálne dve hviezdičky — motel, nie hotel.
Patricia de la Fuente Arcas
Zdroj:
Google - automatický preklad
Skúsenosti v tomto hoteli boli ďaleko za očakávaniami 4-hviezdičkového hotela.
Od začiatku boli nezrovnalosti: na webovej stránke je check-in uvedený ako 13:00, ale v hoteli je 14:00; to isté platí aj o cene parkovania, ktorá nezodpovedá cene inzerovanej.
V izbách je veľký hluk: v sobotu hrala diskotéková hudba do 6:00 (boli sme na treťom poschodí).
„Mini klub“ ako taký v skutočnosti neexistuje; existujú len príležitostné aktivity.
V reštaurácii sú stoly veľmi blízko pri sebe; je to malé a hlučné. Obsluha nápojov je pomalá, keďže sa neviete obslúžiť okrem vody, ktorá vytvára neustále rady. Nealkoholické nápoje a nápoje sú značkové a celková kvalita jedla by sa mohla zlepšiť. Časy jedál sú veľmi obmedzené, čo znamená, že všetci hostia sú preplnení naraz.
Najhoršia časť bola lúpež, ktorú sme zažili prvú noc v reštaurácii. Vedenie personálu bolo sklamaním: málo empatie, žiadna pomoc a odpovede typu „to sa tu nestáva“. Po niekoľkých hodinách na recepcii, kde sme sa zaoberali bábätkami a batoľatami, sa o nás nikto nezaujímal, okrem Chara z upratovacieho tímu a zábavného tímu, ktorí boli jediní láskaví. Sám manažér o dva dni neskôr uznal, že krádeže sú v hoteli bežné.
Jediným pozitívom boli šmykľavky, ktoré si dievčatá veľmi užili.
Celkovo však zážitok nebol ani zďaleka taký, aký by mal byť 4-hviezdičkový hotel.
Marek S
Zdroj:
Google - automatický preklad
Hotel im odoberie all inclusive náramok, ktorý oprávňuje hostí na nápoje pri pokladni (do 10:00), pričom hosťom zostane iba voda. Rainbow, keď organizuje transfer na letisko okolo 20:00, necháva hostí uviaznutých, aj keď si zakúpili možnosť all inclusive. Recepčná uviedla, že je to tak a nechala to tak. Kancelária neodpovedá na e-maily ani spätné hovory. Samotný hotel je veľmi hlučný (hlavne kvôli deťom), klimatizácia je špinavá a neúčinná a je tu častý zápach odpadových vôd. Izby sú zbežne vyčistené, zostáva len to, čo je viditeľné. Pod posteľami je hrubá vrstva prachu. Jedlo je bezchybné, s niektorými chutnými dobrotami, ale aj s niektorými podpriemernými jedlami, ale stále si môžete nájsť niečo, čo si môžete vychutnať.
Miranda
Zdroj:
Google - automatický preklad
Musím povedať, že môj pobyt v hoteli bol náhodný. Pracujem v cestovnom ruchu s niekoľkými hotelmi v inom regióne. Chcel som navrhnúť Ivu, manažérku zábavy, aby sa pridala k našej skupine.
Hovorím to z tejto perspektívy, pretože nakoniec som bol smutný z toho, že som ju nepožiadal o ruku.
Je pravda, že hovoríme o inom regióne, ale je to veľmi profesionálna žena, ktorá vie riadiť zábavnú skupinu. Povedal by som manažmentu, aby sa o ňu postaral.
A blahoželám aj maître d' Laura.
Iva je super profesionálny zabávač.
Tisíc gratulujem!!!