Kapverdy Kapverdy
KapverdySalSanta Maria KapverdySalSanta Maria

Hilton Cabo Verde Sal Resort recenzie 

21 °C
26 °C
0 m
6:30 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Hilton Cabo Verde Sal Resort recenzie
Odporúčanie 88 %
Poloha 88 %
Šport a zábava 77 %
Izby 92 %
Strava 85 %
Personál 82 %
Sergio Candeias
Publikované 10.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Idéalement placé proche du centre ville. Bel endroit, petit déjeuner au top, belle piscine, bar de plage est super. J'aurais mis plus, mais la gérante ne parle pas portugais, c'est dommage ! Et surtout, ils ont un problème avec l'argent. Nous avions une facture de nos consommations tous les jours sous notre porte au lieu de régler ça au check-out comme dans tous les hôtels. C'est désagréable.
alexis berland
Publikované 09.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Ďakujem Lamia za perfektné privítanie!
Felix Mohr
Publikované 08.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme len hosťami reštaurácie v The Bounty Beach Bar. Všetko tam bolo skvelé. Skvelé služby, jedlo je vysokej kvality a ceny pre zvyšok situácie. Ale to si vyberiete sami. Takže sa nemôžete/nemali by ste sa sťažovať. Vrátime sa
Alexander Szarvas
Publikované 08.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Žiadna práca, žiadny stres, Cabo Verde! Túto frázu možno vidieť na celom ostrove Sal. Bohužiaľ, toto príslovie sa hodí aj na náš pobyt v rezorte Hilton Cabo Verde počas posledných dvoch týždňov. Prvý dojem bol celkom dobrý, ale aby som bol úprimný, náš príchod bol takmer o polnoci a neuveriteľne pomalý proces registrácie (20 minút na zákazníka) bol len tolerovateľný, pretože sme netrpezlivo čakali na svoje izby a postele. Len pre upresnenie, tento hotel je uvedený ako 5 hviezdičkové zariadenie. 5 hviezdičiek je definovaný ako medzinárodný štandard…. alebo nie? Poďme k viditeľným veciam (pozri aj priložené obrázky): Všetky dvere miestnosti sú zničené a zdeformované morskou vlhkosťou, v miestnosti nie sú hrnčeky ani poháre na pitie, sprcha striekala a striekala na všetky strany, sprchová hlavica bola pokrytá plesňou, dávkovač toaletného papiera nebol pripevnený k stene, zarážka dverí bola vtipná, keď nebolo možné použiť bežným spôsobom umývadlo v kúpeľni, tlak vody bol minimálny a kohútik na stene a umývadlo sa nenaplnili automaticky, aby sa automaticky nenaplnili čističe, ale museli ísť a požiadať o doplnenie. To všetko sú štandardné veci, ktoré by mali fungovať aj v neohodnotenom hoteli. Ale boli tam aj neviditeľné veci.. Volám na recepciu ... žiadna odpoveď. Po treťom pokuse a rýchlej prechádzke k stolu, kde 5 (päť!!!) recepčných diskutuje o čomkoľvek, ale nedbajú na svoje povinnosti! Ako hosť v takomto hoteli očakávate, že vaša izba bude vybavená povedzme do 15:00. (Úprimne za 270 € na deň, očakávam najneskôr do poludnia!). Počas dobrých dní bola vyčistená a doplnená do 16:00. Nehovoriac o tom, že výmena uterákov často prebiehala neskôr počas dňa ako samostatná dodávka (dobré pre súkromie hostí!). Tak vychvaľovaný Cize Bar bol v poriadku, až na servisný prístup barmanov a čašníkov. Čakanie 20 minút na pivo je neprijateľné. Zhrnuté a nezabudnúť na pozitívne veci... Pláž pred hotelom je sen. Raňajky formou bufetu sú podľa očakávania, veľmi dobré. Ale hotel vo všeobecnosti ani zďaleka nie je 5-hviezdičkovým zariadením, ako je inzerované, maximálne 3 hviezdičky, a preto je príliš drahý!
Xavier Copplestone
Publikované 06.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Úžasný hotel. Všetko o mojom pobyte bolo perfektné. Jedlo, ocenenie, personál, pláž. Dôrazne odporúčam a išiel by som znova, keby som mal príležitosť. Skvelé
Ishteena Boolkah
Publikované 24.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Absolútne neuveriteľný pobyt. Hotel bol úplne krásny a rovnako aj izby. Agentka pred domom, Lamia, bola tak neuveriteľne milá a tak nápomocná. Urobila môj pobyt o 100% lepším. Aké neuveriteľné aktívum mať so spoločnosťou. Ďakujem, Lamia, za všetku vašu pomoc a láskavosť
jose medeiros
Publikované 23.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Dobré vybavenie a služby. Raňajky formou bufetu boli vynikajúce. Izby sú priestranné, čisté a s výhľadom. Veľmi dobre udržiavané záhrady. Na pláži. Ak máte radi pokoj a pohodlie, úplne odporúčame.
gianni litterio
Publikované 02.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Vysoko kvalitný hotel, tiché prostredie, priestory zariadené s eleganciou a noblesou. . Celkovo 5 hviezdičiek.
Nicole Richards
Publikované 01.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Na prvý pohľad bol tento hotel krásny, perfektná poloha vyčistená a dobre udržiavaná. Ale asi po dni si všimnete, že problémy nastolené s toľkými inými recenzentmi, ktorým som sa nezaoberal, boli hlavné problémy. Alergie - v tomto hoteli chvíľu trvalo, kým zaviedol správne postupy, aby sa zabezpečilo, že nedochádza ku krížovej kontaminácii z orechov s jedlom mojej dcéry. Po rozhovore s vedúcim kuchyne, recepčným a zamestnancami a po dvoch dňoch, keď sme boli skutočne frustrovaní, sme boli braní vážne a boli dodržané správne postupy. To je niečo, čo nie som zvyknutý na to, že alergie sa bežne berú veľmi vážne a myslím si, že vo všetkých hoteloch Hilton sa uplatňujú rovnaké vysoké štandardy. JEDLO - jedlo formou bufetu je podpriemerné, veľmi sa opakuje a nemá chuť. Nečakal som to od päťhviezdičkového hotela. Reštaurácia Bounty bola v poriadku, stále jej chýbala chuť, ale po požiadaní o korenie bola lepšia. Ale muchy sú VŠADE... po celom jedle a stoloch a nič sa neurobilo, aby sa im zabránilo. Myslel som si, že som to bol len ja, kto bol sklamaný, ale iní ľudia, ktorí ma oslovili, sa sťažovali na rovnaký problém a jedli inde, aj keď platili polpenziu, ale kvôli alergii mojej dcéry na orechy som si myslel, že je bezpečnejšie jesť len v hoteli. . NECHOROSŤ po pár dňoch sme naozaj ochoreli a bolo to jedlom. Nielen ja, ale aj moja dcéra a ďalší priateľ v hoteli sme mali rovnaké príznaky. To zničilo celý pobyt. Nikdy predtým som nemal otravu jedlom, ale trvalo viac ako dva týždne, kým som sa cítil lepšie a po mesiacoch to stále nebolo 100%. Zamestnanci a vedenie úplne popierajú, ako sa to mohlo stať. Ale keď som pozoroval, čo sa stane po dohadovaní, nikdy som nevidel správne vyčistený stôl alebo prevenciu pred muchami, aby sa dostali do jedla. Myslím, že toto by bola prvá vec, ktorú treba zvážiť. IZBY - izby boli na prvý pohľad pekné, ale balkónové dvere nevyzerali bezpečne a údržba problém vyriešila dvakrát. Naša kúpeľňa, najmä sprcha, bola plesnivá. Snažil som sa vyčistiť oblasť, ale potreboval som bielenie. To je niečo, čo by ste nemali očakávať v päťhviezdičkovom hoteli, ale myslím, že sme zvyknutí na iné štandardy. Celkovo skvelá poloha, hotel potrebuje zlepšenie. V blízkej budúcnosti sa bude vyhýbať hotelom Hilton. Obrázky nižšie boli potom, čo som vyčistil sprchovací kút. Problémy s vodou pri kúpeli.
Tanguy Stephane
Publikované 27.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel nikel, príjemný personál a kvalitné služby
Adriano C.
Publikované 26.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Rezort Hilton Cabo Verde Sal je nepochybne očarujúcim objektom s dobre udržiavanými záhradami a bazénmi, ktoré ponúkajú príjemnú a luxusnú atmosféru. Niektoré negatívne aspekty však celý zážitok zatieňujú. Vonkajšie priestory a bazény sú dobre udržiavané a vytvárajú relaxačné a príjemné prostredie. Ľahký a priamy prístup na jednu z najkrajších pláží so slnečníkmi pokrytými vetvami, ktoré dodávajú prírodný nádych. Dáždniky javia známky opotrebovania a mohli by mať prospech zo starostlivejšej údržby. Plážové osušky sú ošúchané a niektoré majú diery. Ponorené slnečníky: Niektoré slnečníky v prvom rade na pláži sú takmer ponorené v piesku, takže je ťažké postaviť sa bez rizika poškriabania hlavy alebo chrbta. Toto mi spôsobilo malú nehodu! Na pláži ako v bazéne bohužiaľ naďalej platí „politika“, podľa ktorej si hostia nechajú plážové osušky na ležadlách a potom na celý deň zmiznú!!! Pod slnečníkmi občas odpadový papier, cigarety a prázdne poháre a napoly zjedené jablká. Niet pochýb, že zodpovednosť je na tých, ktorí ich opustili, no pozornosť personálu na tieto aspekty spojené s kvalitou, pohľadom zákazníka a pocitom poriadku by mala byť vnímanejšia. Izby, aj keď sú pekné, postrádajú niektoré základné vybavenie, ktoré očakávate od 5-hviezdičkového rezortu, ako sú papuče, župany a stolička v kúpeľni. Ďalej chýba WC kefa, nepríjemný detail. Napriek potenciálu rezortu ponúknuť luxusný zážitok, tieto detaily podkopávajú celkové vnímanie, takže sa zdá, akoby sa stratila časť z piatich hviezdičiek. Vo všeobecnosti je personál v bare pri bazéne a bare Cize veľmi pozorný a priateľský a ponúka dobré služby v týchto oblastiach. Kulinársky zážitok v reštaurácii Magellan je však menej ako hviezdny. Aj keď je personál priateľský a často usmievavý, zdá sa, že mu chýba adekvátne zaškolenie v riadení izby, s vyčerpávajúcimi čakacími dobami a viac pozornosti ako hosťom. Často si všimneme nedostatok prečistenia stola. Bufet v reštaurácii pôsobí ako nekonečný recyklačný veľtrh s opakujúcimi sa, monotónnymi, neatraktívnymi a niekedy nekvalitne pripravenými jedlami. Pult varenia života bol katastrofálny: 17. novembra večer sa pri mäsovom grile zdalo, že zamestnanca vyrušila moja požiadavka pripraviť steak. Večer 18. novembra si obsluha grilu pohmkávala momentálny hit a vydávala sa za frajera; výsledok na tanieri sa nedal jesť, extrémne slaný a nejedlý! Neprijateľným zážitkom bola omeleta podávaná na raňajky 19. novembra, ktorá ešte obsahovala surové vajce!!! Stručne povedané, Hilton Cabo Verde Sal Resort má mnoho silných stránok vďaka svojim úžasným vlastnostiam a okolitým prírodným krásam. Kvalita služieb a kuchyne je však veľmi zlá. Nedostatok školenia personálu (zrejmý napriek vnímanej dobrej vôli) a absencia manažéra miestnosti vážne ohrozujú skúsenosti. Žiaľ, úsmev (aj keď veľmi ocenený) ku kvalitnej službe nestačí. Recykláciu schvaľujem, ale nie do nekonečna na to, aby som našiel tú istú salámu a šunku od raňajok po večeru, recyklovanú a vloženú do iných jedál celé dni. Poloha a letovisko sú veľmi krásne, aj keď niektoré detaily a zlá údržba (ako sú dvere izieb opuchnuté vlhkosťou, rozbité schody a staré slnečníky, opotrebované a dierované plážové osušky) zanechávajú niečo, čo treba splniť. Škoda, všetko je na povrchu veľmi očarujúce, ale nie na úrovni 5 hviezdičiek! Moja celková skúsenosť bola v poriadku, ale tento malý kúsok Sala je úžasný! Hriech!