Moja rodina a ja sme zostali v hoteli JAZ MAKADI STAR & SPA 29. mája 2025 s veľkými očakávaniami vzhľadom na jeho povesť poprednej destinácie v Hurghade. Žiaľ, naše skúsenosti s hotelom boli hlboko pokazené radom neprijateľných incidentov a všeobecným nedostatkom ohľaduplného zákazníckeho servisu, čo ma prinútilo zdieľať tento formálny účet.
Počiatočný bod trenia vznikol pri check-ine. Konfrontoval nás zamestnanec Miňa, ktorý trval na tom, aby videl rodný list mojej dvojročnej dcéry. Bola to nielen neočakávaná požiadavka, ale aj okamžitý pocit nepokoja a predznamenala ďalšie problémy s rezerváciou a celkovo nevítanú atmosféru. Takáto požiadavka bez predchádzajúceho oznámenia je zbytočnou prekážkou pre cestujúce rodiny.
Ohavnejší prípad zlej politiky a diskriminačných praktík sa vyskytol v kúpeľoch. Manažérka kúpeľov Oľga kategoricky zamietla vstup mojej manželke, ktorá nosí burkini z náboženských a osobných dôvodov. Boli sme informovaní, že kúpeľná politika diktuje, že môže vstúpiť iba v bikinách, napriek tomu, že mi bol povolený vstup bez podobného preskúmania. Táto očividná diskriminácia bola hlboko urážlivá, absolútne neprofesionálna a určite neodrážala zariadenie, ktoré by sa malo pýšiť inkluzívnosťou.
K našej nespokojnosti ešte viac prispelo, že sme boli telefonicky informovaní, že prístup do vodného parku bude v deň pokladne zamietnutý. Pre hotel, ktorý sa predáva ako vhodný pre rodiny, je táto politika jednoducho mätúca a nerozumná. Výrazne obmedzuje pôžitok pre rodiny, najmä tie s deťmi, ktoré si chcú pobyt užiť naplno.
Poslednou urážkou nášho už aj tak pokazeného zážitku bol poškodený majetok, ktorý sme objavili pri odchode. Skúter môjho dieťaťa bol neopatrne poškodený počas manipulácie s batožinou hotelovým personálom, čo pridalo citeľnú stratu k nehmotnému sklamaniu, ktoré sme už prežili.
Na záver, náš pobyt v JAZ MAKADI STAR & SPA bol mimoriadne sklamaním. Séria negatívnych stretnutí, od neopodstatnených problémov s rezerváciou pri registrácii a diskriminačnej politiky kúpeľov až po obmedzujúci prístup do aquaparku a poškodený majetok, poukazuje na systémové zlyhanie služieb zákazníkom a nedostatok skutočnej ohľaduplnosti voči hosťom, najmä rodinám. Dôrazne žiadam vedenie spoločnosti JAZ MAKADI STAR & SPA, aby vykonalo komplexnú revíziu svojich zásad a školení personálu, aby sa zabezpečilo, že budúci hostia, najmä rodiny, dostanú úctyhodný, ústretový a vysokokvalitný hotelový zážitok, ktorý môžu očakávať. Táto skúsenosť zanechala nezmazateľnú negatívnu stopu a úprimne dúfam, že nápravné opatrenia sa urýchlene zavedú.
Vážený tím pre vzťahy s hosťami],
Ďakujem, že ste si našli čas a odpovedali na moju spätnú väzbu týkajúcu sa môjho nedávneho pobytu v JAZ Makadi Star & Spa.
Aj keď oceňujem vaše ospravedlnenie a uznanie nastolených problémov, musím vyjadriť, že jednoduché ospravedlnenie dostatočne nevyrieši značné sklamanie a nepohodlie, ktoré sme zažili počas nášho krátkeho pobytu. Incidenty súvisiace s overovacím procesom pri registrácii, skúsenosť mojej manželky v kúpeľoch a zmätok ohľadom vstupu do aquaparku v deň odchodu neboli len malými nepríjemnosťami – vážne ovplyvnili náš celkový dojem z toho, čo sa očakávalo ako relaxačná a príjemná návšteva.
Vo vašej odpovedi som dúfal nielen v uznanie týchto obáv, ale aj v konkrétne gesto na obnovenie našej dôvery vo vašu značku. Ako verný cestovateľ a niekto, kto si vybral vašu nehnuteľnosť na základe jej reputácie, som presvedčený, že by bolo férové a vhodné ponúknuť kompenzáciu – ako napríklad bezplatný nočný pobyt vo vašom zariadení alebo ekvivalentnú alternatívu v rámci skupiny JAZ Hotels Group.
To by znamenalo, že si skutočne ceníte spokojnosť hostí a ste odhodlaní robiť veci tak, ako len slová.
Teším sa na vašu odpoveď a dúfam, že sa nám podarí dosiahnuť uspokojivé riešenie.