TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 28.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Keď som v izbe, v ktorej sme bývali, opravoval sprchu, spadla mi na hlavu a rozťala mi čelo. Záchranár navrhol, že bude aplikovaná sťahovacia páska, pretože tam budú jazvy. Po takejto významnej udalosti sme zo strany hotela nepodnikli žiadne špeciálne a relevantné kroky v rámci spokojnosti zákazníkov. Okrem upevnenia sprchovej hlavice..Veľmi zle to zvládli.
Prvý deň nebol do miestnosti vložený žiadny šampón. Všimli sme si to, keď sme vošli do kúpeľne a zavolali. Volali sme dvakrát. Aj keď sme povedali, že sme zostali v sprche, šampón prišiel o 1,5 hodiny neskôr. Sú takí zaneprázdnení?!? Alebo je úroveň komunikácie medzi nimi taká nízka?!
Detský klub bol nedostatočný. Obrovská oblasť na zlepšenie pre hotel, ako je tento.
Okrem týchto dôležitých negatív sme mali aj pozitívne postrehy pán Egemen v oblasti vzťahov s hosťami bol veľmi nápomocný pri rezerváciách a la cart.
Pán Mert Can v bare bol veľmi zaujatý a nadšený a chcel pripraviť koktail, aký sme chceli.
S veľkým záujmom predstavil hotel pán Furkan, ktorý šoféroval buginu. Kuchári na recepcii vždy so záujmom vypočuli naše požiadavky.
Vo všeobecnosti bola chuť a la carte reštaurácií nízka.
Štýl a čistota hotela boli celkovo príjemné a pekné.
Prečítať celú recenziu »