TERMÍN POBYTU: 31.05.2025
PRIDANÉ: 04.01.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Bohužiaľ, náš pobyt v hoteli ShellSea Krabi bol mimoriadne sklamaný. Jedlo bolo hrozné - obe reštaurácie v hoteli mali presne to isté menu, ktoré sa počas nášho 10-dňového pobytu nikdy nezmenilo. Boli sme nútení jesť rovnaké jedlá každý jeden deň, čo sa stalo neznesiteľne monotónnym.
Izby boli zle vyčistené, s nedostatkom pozornosti k detailom. Okrem toho bola hlavným problémom klimatizácia v miestnosti - nebolo možné nastaviť teplotu a bola zima. To viedlo k tomu, že som ochorel na bolesť hrdla a nakoniec som dostal zápal mandlí.
Bazén bol ďalším sklamaním, pretože neboli k dispozícii žiadne ležadlá. Museli sme prosiť zamestnancov, aby pre nás a našich priateľov niečo zariadili, čo bolo trápne a neuveriteľne frustrujúce. Pre hotel, ktorý sa predáva ako špičkový, to bolo neprijateľné.
Cena tohto hotela absolútne nie je odôvodnená kvalitou poskytovaných služieb. Okrem toho sa zdalo, že personál nie je ochotný pomôcť, často sa správa, akoby nám robili láskavosť, kedykoľvek sme o niečo požiadali. Ich nedostatočná znalosť angličtiny situáciu len zhoršila.
Tento hotel nemôžem odporučiť – zoznam nedostatkov je príliš dlhý a vzhľadom na prémiovú cenu, ktorú sme zaplatili, drasticky zaostal za našimi očakávaniami.
Prečítať celú recenziu »