TERMÍN POBYTU: 05.06.2025
PRIDANÉ: 22.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Krásny výhľad, dobré jedlo, ale chladná mentalita zameraná na peniaze.
Mali sme rezerváciu na večeru. Pýtame sa, či je možné posunúť čas na 18.00 hod. na aperitív, lebo kamarátka sa cez deň zranila a chceme ísť domov skôr. Odpoveď: Áno, ale iba ak skonzumujete 50 € na osobu. Žiadne gesto, žiadna alternatíva, len suchý kalkul na "kompenzáciu storno poplatkov" (upozorňujem, že reštaurácia nebola vôbec plná, nie je to tak, že by sme "premrhali" dve jedlá). Vzali mi bankové údaje, takže som mal nôž na krku, nech sa deje čokoľvek. Nemôžu nastať žiadne nepredvídané okolnosti, buď zaplatíte... alebo zaplatíte. Ale nemôžeš neprísť/nebyť chorý.
Tento druh neosobnej strnulosti je to, čo premieňa krásne miesto na frustrujúci zážitok.
Vraciame sa teda na večeru podľa plánu. Jedlá boli dobré, dobre pripravené a ceny boli relatívne rozumné na strechu tohto postavenia (okrem príplatkov: 8 EUR za malú vodu, 18 EUR za pohár vína, 30 EUR za kokteil atď.).
Ale potom: 15% služba sa automaticky pripočíta k účtu bez varovania. Žiadna verbálna zmienka, a ak je napísaná, je ultra diskrétna. Ale musíte to zvládnuť, aby ste neboli prekvapení ;)
Výsledok: pocit, že ste spravovaní ako peňaženka, nie ako zákazník.
Je to škoda, pretože miesto je krásne, jedlo je dobré (naozaj, je dobré, aj keď množstvá sú samy o sebe smiešne)... ale prístup je všetko, len nie ľudský. Tu sa všetko točí okolo peňazí. A ukazuje to.
Prečítať celú recenziu »