TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 06.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Predmet: Sťažnosť týkajúca sa nekvalitných služieb a nespravodlivých poplatkov
Zarezervovali sme si hotel cez Booking.com (13767469582006482883 a 522707331), ale bohužiaľ, kvôli komplikáciám na hraniciach Čiernej Hory a Albánska sme zmeškali náš trajekt a boli sme nútení zmeniť trasu a prísť neskôr, ako bolo plánované. Okamžite sme informovali hotel o situácii dva dni pred check-inom a požiadali sme o zrušenie rezervácie, aby sme mohli prerezervovať na iné dátumy. Naša žiadosť však bola zamietnutá a bola účtovaná celá suma.
Potom sme sa rozhodli prísť o týždeň neskôr a dúfali sme, že vyjednáme zľavu vzhľadom na okolnosti a skutočnosť, že sme už zaplatili za dve noci, ktoré sme nemohli využiť. Namiesto zľavy nám bola ponúknutá nová sadzba, ktorá bola ešte vyššia ako tá, ktorá bola v tom čase uvedená na Booking.com.
Táto skúsenosť ukázala úplný nedostatok starostlivosti o zákazníka a porozumenia. Počas stresovej situácie sme sa cítili skôr využívaní ako podporovaní. Účtovanie nevyužitých nocí, odmietnutie preloženia a následné požadovanie ešte vyššej sadzby je neprijateľné. Takto by sa s pohostinstvom nemalo zaobchádzať – pripadalo mi to skôr ako vydieranie ako služba.
Dúfame, že sa prijmú vhodné opatrenia a že s budúcimi hosťami sa bude zaobchádzať s väčšou empatiou.
Prečítať celú recenziu »