TERMÍN POBYTU: 04.09.2025
PRIDANÉ: 01.09.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Sťažnosť na Check24 – Neprijateľné podmienky počas môjho pobytu v hoteli medzi 27. augustom a 2. septembrom
Vážený pane,
Obraciam sa na vás s veľkým hnevom. Hotel, ktorý som si cez vás rezervoval medzi 27. augustom a 2. februárom, nespĺňal žiadne z kritérií uvedených na vašej webovej stránke; naopak, bola to absolútna hanba.
Podmienky izby:
Namiesto oddychovej dovolenky som dostal hlučnú a dusnú izbu priamo otočenú k turbíne klimatizácie. Izba bola extrémne horúca a nehygienická. Za mojím oknom bol odpad a špinavá plienka.
Servis a personál:
Keď som požiadal o výmenu izby, manažér hotela sa sarkasticky zasmial a povedal, že zmena nebude povolená, aj keď budú izby voľné. Toto je neprijateľný prejav neúcty voči hosťom.
Jedlo a "All Inclusive":
Tu ponúkaná služba "All Inclusive" je úplný podvod:
Alkoholické nápoje sa podávali len do 22:00 a v porovnaní s minulým rokom sa znížili na polovicu.
Jedlo bolo hrozné, chýbalo mu rozmanitosť a často slúžilo ako zvyšky z predchádzajúceho dňa.
Občas sme boli nútení jesť plastovým príborom.
Chýbajúce služby:
Žiadne fitness centrum,
Žiadna požičovňa bicyklov,
Žiadna zo služieb uvedených na vašom webe nie je pravdivá.
Zdravotné problémy:
Obaja s mojimi priateľmi sme kvôli jedlu utrpeli ťažkú otravu jedlom. Dva dni som bol pripútaný na lôžko s horúčkou – v tomto horúcom počasí to bola neznesiteľná situácia.
personál:
Personál bol vo všeobecnosti neúctivý, hrubý, ľahostajný a rušivý.
Obťažovanie zo strany syna majiteľa hotela:
Ďalší mimoriadne škandalózny incident zahŕňa obťažovanie a nevhodné správanie syna majiteľa hotela voči hosťom – niektoré z nich poznám. Takéto správanie je úplne neprijateľné a predstavuje vážnu hrozbu pre bezpečnosť hostí.
Diskriminácia nemeckých hostí:
Okrem toho sa zistilo, že nemeckí hostia sú kategorizovaní podľa rôznych farebných náramkov. Tento typ diskriminácie je nielen neúctivý, ale aj vážnym porušením hotelových štandardov.
Moja požiadavka:
Za týchto okolností požadujem okamžité vrátenie zaplatenej sumy alebo aspoň jej čiastočné vrátenie. Žiadam tiež, aby tento hotel nebol naďalej uvedený na vašej platforme so 4-hviezdičkovým hodnotením a uvedenými nesprávnymi kritériami. V opačnom prípade sú zákazníci úmyselne zavádzaní.
Očakávam rýchlu a záväznú reakciu a primeranú kompenzáciu. V opačnom prípade vyhlasujem, že budem podnikať právne kroky a vec zverejním.
S hlbokou nespokojnosťou.
**************************
Prečítať celú recenziu »