TERMÍN POBYTU: 04.07.2025
PRIDANÉ: 23.12.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Moja skúsenosť v hoteli HG La Molina
Chcem sa podeliť o svoje sklamanie z môjho nedávneho pobytu v hoteli HG La Molina. Mali sme rezerváciu na štyri noci, ale rozhodli sme sa odísť na tretí deň kvôli zlému počasiu. Aj keď chápem, že ich rezervačná politika neumožňuje vrátenie peňazí, myslím si, že mali urobiť výnimku, najmä vzhľadom na problémy, ktoré sme mali počas nášho pobytu.
Toto sú niektoré z problémov, s ktorými sa stretávame:
1. Slabé raňajky: Klobása formou bufetu bola v zlom stave a vo všeobecnosti raňajky nie sú na úrovni 4-hviezdičkového hotela. Kvalita a rozmanitosť boli veľmi obmedzené.
2. Studená voda v sprche: Jedno ráno nám na izbe netekla teplá voda, niečo veľmi nepríjemné, najmä v zasneženom hoteli.
3. Neexistujúce upratovanie: Na tretí deň nám izbu neupratali, takže sme museli použiť rovnaké mokré uteráky z predchádzajúceho dňa.
4. Zlá údržba: Zátka drezu bola zlomená, čo nám bránilo v správnom používaní, keď sme ju potrebovali.
5. Výťah mimo prevádzky: Jeden z dvoch výťahov bol počas celého nášho pobytu mimo prevádzky, čo spôsobilo fronty a jediný funkčný výťah skolaboval.
6. Platené kúpele: Kúpeľný areál nie je zahrnutý v cene pobytu, ale účtuje sa osobitne 25 € za návštevu. Považujem to za neprijateľné v 4-hviezdičkovom hoteli, najmä vzhľadom na vysokú cenu už zaplatenú za noc. Vo všetkých hoteloch tejto kategórie, v ktorých som bol, sú vždy zahrnuté kúpele.
Keďže ide o 4-hviezdičkový hotel, úroveň služieb mala byť oveľa lepšia. Nielenže tieto problémy nevyriešili, ale neprejavili ani empatiu ani flexibilitu tým, že odmietli vrátiť peniaze za poslednú noc.
Je škoda, že na mieste s takým potenciálom nie je manažment na úrovni. Tento hotel by som určite neodporúčal a dúfam, že podniknú kroky na zlepšenie svojich služieb a služieb zákazníkom.
Prečítať celú recenziu »