TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 27.12.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
S hotelom a reštauráciou Le Relax som mal hlboko sklamaný zážitok. Napriek tomu, že propagovali „flexibilné storno podmienky“, hotel mi odmietol vyhovieť, keď som zistil, že moja žiadosť o zrušenie nebola riadne zaregistrovaná.
Konal som v dobrej viere a kontaktoval som hotel len niekoľko hodín po termíne zrušenia a niekoľko dní pred plánovaným pobytom. Jednoznačne však odmietli zvrátiť úplné nabitie alebo dokonca ponúknuť kompromis, napriek tomu, že mali dostatok času na prerezervovanie izby.
Tento rigidný a nepružný prístup je úplne nerozumný, najmä vzhľadom na to, že som okamžite siahol, aby som problém vyriešil. Zákaznícky servis bol neochotný a odmietavý a uprednostňoval ich prísne pravidlá pred základnou spravodlivosťou a dobrou vôľou.
Ak si ceníte férové zaobchádzanie, transparentnosť a nehnuteľnosť, ktorá sa stará o svojich hostí, dôrazne odporúčam rezerváciu inde. Táto skúsenosť zanechala veľmi negatívny dojem a ľutujem, že som urobil túto rezerváciu.
Prečítať celú recenziu »