TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 01.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
V hoteli sme bývali od 22.10. do 01.11.2024.
1. Sieť Iberostar potrebuje zmeniť popis hotela, keďže väčšina služieb nie je dostupná a nezodpovedá úrovni Coral.
2. O jedle:
chýba väčšina potravín, žiadne vajcia, žiadne čerstvé ovocie, žiadna čerstvá zelenina, žiadne zemiaky, žiadne krevety. Jedlo je monotónne, veľa produktov je nakladaných. Počas posledných dní nášho pobytu sa v hoteli minulo maslo.
3. Nápoje:
Kvalitný silný alkohol, žiadne šťavy alebo smoothies. Na koktaily nie je dostatok mäty a mlieka.
4. Reštaurácie:
Počas celého pobytu nebola otvorená ani jedna a la carte reštaurácia. V popise hotela sa uvádza, že na úrovni Coral sú rezervácie reštaurácií dostupné každý deň bez obmedzení.
5. Číslo:
Situácia si vyžaduje aktualizáciu, 3 dni nebola teplá voda, nebol tam žiadny mini bar, iba voda.
6. Servis:
Služba je dobrá, pracovníci sa snažia, ale samotné úsilie vás nenaplní.
7. Pláž:
pláž a oceán sú nádherné, o tom niet pochýb.
Prečítať celú recenziu »