TERMÍN POBYTU: 27.05.2025
PRIDANÉ: 30.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
The Club Magic Live Masvavi
Vrchy
Cesta so Sunexpressom bola výborná s dostatkom miesta na nohy aj na zadných sedadlách (rad 26)
Presun autobusom bol v pohode, aj keď sa dlho čakalo.
Samotný hotel v Club Masmavi
WiFi dostupné všade - jednoducho úžasné 😊
Žiadna nechcená háveď sa tu nenachádza.
K dispozícii je tu dostatočný a zdvorilý priateľský personál.
Pláž
Existuje veľa plážových lehátok s ochranou proti slnku bez príplatku.
Samoorganizované výlety
Pred hotelom sú taxíky s dobre organizovanými výletmi, napríklad do Beleku a späť. Ak si zároveň objednáte spiatočnú cestu, dostanete dokonca zníženú cenu a taxík vás príde vyzdvihnúť, keď zavoláte (žiaľ, vodiči neovládajú cudzie jazyky).
Zábava a zábava
Zábava je naozaj dobrá, ale ak to nechcete, existuje veľa chillout zón a barov.
More je čisté, pláž tiež a celý areál je veľmi priestranný.
Personál je veľmi priateľský, aj keď nie všetci sú kompetentní.
Bazény sú mimoriadne čisté a celá záhrada vyzerá veľmi dobre udržiavaná.
Živé stráže k dispozícii pri bazénoch.
Nevýhody
Lounge hudba v chillout bare bola určite príliš hlasná.
Takmer všetky schody v reštauráciách sú bolesťou, pretože majú rôzne výšky a niekedy sú dokonca navrhnuté tak, aby sa zvažovali (najmä v hlavnej reštaurácii a steakovom dome). Potom sú v strede nalepené červené protišmykové pásy hlavná reštaurácia Magico, čo sa stane, keď zídete neskoro večer, môže dôjsť k pošmyknutiu.
Myslíte si, že červená je vonkajší okraj, ale nie je.
Ubytovanie
Stropné svietidlo by bolo ideálne v miestnosti pre optimálne osvetlenie. V boxe, kde je umiestnený aj izbový trezor, je absolútna tma. Mali by ste si priniesť vlastnú baterku.
Na začiatku dovolenky bolo potrebné na požiadanie povysávať vnútornú klimatizačnú jednotku, čo sa však stalo promptne.
Minibar v miestnosti sa dal jednoducho vypnúť, aby sa ušetrila energia a zároveň sa znížil hluk pozadia.
Do reštaurácií
Jedlo je vynikajúce a rozmanité.
Ak by vás obsluhovali v niektorej zo špeciálnych reštaurácií, čakal by som tu trochu viac kompetencií, ale nebolo to tak.
(v našom prípade bohužiaľ steakhouse)
Vzhľad a prostredie boli skvelé, ale náš manažér reštaurácie bol nekompetentný. Filetový steak bol objednaný ako stredný a potom bol podávaný dobre prepečený.
Zemiaky boli staré (ako včera) a podávali sa len vlažné, no nemôžete sa sťažovať, lebo vám nie je rozumieť. Ani v nemčine, ani v angličtine.
Pokladňa (FLOP)
Deň pred pokladňou nám bolo láskavo povedané, že môžeme pokojne zavolať na recepciu o pol hodiny alebo neskôr a vyzdvihnú našu batožinu jedným z elektronických nosičov. Naším cieľom tu bolo znížiť hlukovú záťaž, keďže nás mali vyzdvihnúť o 5:10, tak som tam zavolal o 4:45. Pýtali sa, kedy si mám vyzdvihnúť batožinu - odpovedal som "prosím ihneď." Odpoveď prišla promptne "ste v rade" v nemčine Ste v rade. Poďakoval som sa a zložil. Potom sme si sami odviezli kufre na recepciu, čo samozrejme spôsobilo veľký hluk. Naozaj hanba. Aké ľahké by bolo povedať nám, že to bude ďalších 10 minút alebo tak. Vyzdvihnutie sa skutočne stalo o 5:25.
Moje subjektívne vnímanie môžete brať kriticky alebo ako návrh na zlepšenie.
s pozdravom
Prečítať celú recenziu »