Serenis Hotel recenzie
Odporúčanie 47 %
Poloha 75 %
Šport a zábava 55 %
Izby 62 %
Strava 67 %
Personál 65 %
Mónika Madaràsz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Strávili sme 6 dní v hoteli Serenis s naším 4-ročným synom.
Čítal som veľa zlých recenzií, niektoré pravdivé a niektoré nepravdivé.
Takže začnime:
recepcia:
prijímanie je zmiešané, niektoré sú milé, niektoré sú strašne nevrlé.
Ak sa niečo spýtate, s odpoveďou vám nemôžem pomôcť, zavolajte do cestovnej kancelárie, kde ste si rezervovali.
Prihlásite sa - dajú vám karty - to je všetko.
To isté pri odhlasovaní.
Izba:
čisté, každý deň upratané, každý deň vyzdobená posteľ Minibar každý deň zásobený - v cene kúpeľňa každý deň uprataná a zásobená (toaletný papier, šampón atď.)
Klimatizácia zanecháva veľa, niekedy je slabá, gril je naozaj špinavý.
Reštaurácia:
Čerstvé, chutné, pestré jedlo, veľký výber, priateľský a pozorný personál, ak máte požiadavku, hneď vám ju prinesú/pomôžu.
Bazény:
Ich voda bola pomerne studená, náš malý chlapec mohol ísť len do šmykľavky. Ako dospelý, ak zvládnete počiatočné ťažkosti, môžete si v nich zaplávať, žijeme vo Švajčiarsku zima 😅
Bazén s vlnami vyzerá dobre len na videu a obrázkoch, každopádne ide skôr o vtip.
Všetky bazény sú čisté a služba je tu tiež milá a pozorná.
animácia:
Super vtipný, milý, pozorný tím.
Výťah:
Myslím, že musíte počkať, pretože "milí" hostia neustále stláčajú gombíky tam a späť, držia výťah atď.
Lekárska služba:
Som na tom závislý!
Od prvej minúty flegmatická, neprívetivá, ústretovosť 0.
Očividne mi to prekáža, pretože na notebooku pozerá seriál.
Medzinárodná karta pacienta + pripoistenie, ktoré som uzavrela s CK....za to keď dieťa ochorie a zvracia chcú 135 Eur len za vyšetrenie Predstavujú súkromnú ambulanciu. Keď sa pýtam, prečo chcú peniaze navyše a prečo poistka nestačí, sestrička sa stále viac hnevá a hovorí, že nie som dobrá matka, lebo potom by som bez slova zaplatila, len aby sa malému lepšie darilo. ... Ak nechcem platiť, tak môžem ísť a on pokračuje v pozeraní filmu 😱😪
Súkromná pláž a kyvadlový autobus sú skvelé - po 4. dni sme zistili, že existuje.
Hammam:
Táto časť má 100 bodov z 10, absolútnych 5*
Počas nášho pobytu sme využili niekoľko služieb.
Služba je fantastická, masáž je fantastická, hammam je sen. Personál je pozorný a milý, všetky informácie o hoteli, ktoré by ste mali mať, dostanete na recepcii.
Ak máte nejaké problémy, opýtajte sa manažéra Nadir-hammam.
Milý, vtipný a nápomocný.
Môžem len odporučiť, aj keď ste ubytovaní v inom hoteli nablízku!❤️
Zhrnutie:
Hotel má svoje nedostatky, ale oni to vedia a snažia sa to zlepšiť.
Personál hotela je milý a pozorný Občas je vidieť ich únavu a prepracovanosť, ale to je v sezónnom pohostinstve bohužiaľ bežné.
Personál recepcie nie je hodný svojho postavenia. Sú to prvé a posledné osoby, s ktorými sa hosť stretáva, alebo ak potrebujú pomoc, sú tvárami hotela.
To robí hotelu medvediu službu.
Napriek niektorým negatívam som prišiel so smútkom v srdci a túžim sa vrátiť.