Sueno Hotels Beach Side recenzie
Odporúčanie 70 %
Poloha 78 %
Šport a zábava 78 %
Izby 73 %
Strava 80 %
Personál 75 %
Танюшка Яремчук
Zdroj:
Google - automatický preklad

Jedlo je tu jednoducho vynikajúce - niečo pre každý vkus, vždy čerstvé a dokonale pripravené. Nápoje v baroch si zaslúžia osobitnú pozornosť: sú kvalitné, chutné a podávané s dušou. Personál je neuveriteľne zdvorilý a pozorný, vždy pripravený pomôcť s úsmevom a úprimným záujmom. Ďakujem Zhazira za pomoc s otázkami
Dovolenoval som v mnohých hoteloch v Turecku, ale práve tu som cítil skutočný komfort a starostlivosť. Obzvlášť milo ma prekvapil miniklub: je vždy svieži a útulný, s atmosférou čistoty a radosti. Animácia pre deti je na vysokej úrovni, profesionálna a vzrušujúca. Moje dieťa sa tam každý deň tešilo znova.
Pre rodiny s deťmi je to skutočný raj: množstvo aktivít, zaujímavých podujatí a vrelý prístup ku každému. Je obzvlášť pekné, že na upútanie pozornosti nie je potrebné nechávať sprepitné - jednoducho sa úprimne starajú o každého hosťa.
S dovolenkou som bol veľmi spokojný. Ďakujeme za úžasný zážitok!
Tunç GÖKER
Zdroj:
Google - automatický preklad

Keďže sme nemali žiadne problémy, nemám veľmi o čom písať. Prišli sme na súťaž Maestrobot. Všetko bolo veľmi krásne. Všetok personál je zdvorilý, ochotný a priateľský. Zariadenie je veľmi veľké a je tu veľa aktivít. Zdá sa, že programovanie zvládli vďaka svojim skúsenostiam tak dobre, že je takmer nemožné vidieť pobehovať vystresovaný a nervózny personál. Pokojné prostredie.
Şadi BULAT
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme veľmi príjemnú dovolenku, všetko bolo perfektné.
Poloha hotela, dizajn, izby, jedlo, personál sú veľmi vydarené, vrelo odporúčam, s pozdravom
bilge
Zdroj:
Google - automatický preklad

Steny izieb boli ako papier, s priľahlými izbami sme sa doslova zžili, pre hluk sme nemohli spať, plač dieťaťa a chrápanie vo vedľajšej izbe bolo ako v našej vlastnej izbe. Už nikdy neprídem.
Mehmet Hanifi Gülel
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel je na veľmi peknom mieste a má skvelé vybavenie. Pozornosť zamestnancov je úžasná. Každú minútu sa pýtajú, či máte nejaké požiadavky. Je to lepšie ako mnohé hotely v okolí, pokiaľ ide o pláž, mólo a bazény. Jedlo je chutné a nápoje sú skvelé.
bilge sebilcioglu
Zdroj:
Google - automatický preklad

Všetko bolo veľmi pekné a príjemné v hoteli Sueno Beach's Side, kde som zostal päť dní na služobnej ceste.
Izby a všeobecné priestory sú veľmi čisté, reštaurácie a kaviarne celkom vyhovujúce, aj keď je mimo sezóny, zamestnanci sú veľmi pozorní, ďakujeme za všetko a to, že hotel je priateľský k mačkám, nás tiež rozosmial ☺️
pinar banabak
Zdroj:
Google - automatický preklad

Značka so skvelým servisným prístupom. Bolo to perfektné od A po Z, hlavne ústretovosť všetkého personálu nám urobila dovolenku krajšou.
Гулмира Турабаева
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi sa nám páčili reštaurácie, boli veľmi krásne a jedlá boli veľmi chutné a personál kirgizskej kancelárie mal veľmi dobré služby a všetko sa nám páčilo a chceme prísť znova. Hotel je veľmi krásny a má veľmi dobré podmienky a páčili sa nám všetky kaviarne v hoteli. A KAŽDÝ, KTORÝ CHCE, PRÍDE, ABY IHNED Urobil 14-DŇOVÚ REZERVÁCIU.
Derya Ataç
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je to veľmi pekné, ak tam náhodou budete, určite choďte.
kemal bilgin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prichádzali sme, keď bol prítomný Ebru Gündeş. Môžeme prísť teraz? Nie!
Ufuk Tuncaelli
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostal som od 2. apríla do 6. apríla 2025 kvôli svojej práci. Keď som rozmýšľal, či sem prísť na dovolenku, moja odpoveď bola určite áno. Personál je milý, priateľský a vždy sa stará o vaše požiadavky, jedlo je chutné, všetko, čo vás napadne, je pripravené v kuchyni. Všetko je čerstvé, od dezertov až po ovocie. Môžete si zakúpiť neobmedzené množstvo alkoholických a nealkoholických nápojov. Aj keď je tu toľko vecí, ktoré ma obťažujú, mám malú kritiku voči sušienkam podávaným z baru. Podľa môjho názoru by taniere s občerstvením nemali obsahovať 85 percent praženého cíceru, 10 percent solených arašidov, 2 percent mandlí a 3 percent lieskových orieškov. Vedenie hotela by sa malo touto otázkou zaoberať. Nemali by sme si klásť otázku, či šetria na občerstvení a zároveň poskytujú ovocie, jedlá a nápoje najvyššej kvality. Kvalita je v tomto smere veľmi nízka. Malá kritika. Okrem toho sú vám v rôznych častiach hotela kedykoľvek k dispozícii káva, čaje, sušienky, koláče, zmrzlina a pizza. Izby sú pohodlné, bazény sú viac ako dostatočné. Síce tam neboli žiadne aktivity pre deti, keď som išiel, ale keď sa pozriem na ponúkané zariadenia, sú veľmi postačujúce. Wi-fi bolo počas môjho pobytu veľmi rýchle, myslel som si, že je to zariadenie, kde by som mohol ľahko ísť a zostať.
Berdigul Janteliev
Zdroj:
Google - automatický preklad

Oddýchli sme si v rezorte Sueno v Side z Kirgizska. Služba je tu na najvyššej úrovni.
Personál, ktorý nám slúži, je zdvorilý. Veľmi radi si sem prídeme oddýchnuť. Ak máte možnosť, príďte si oddýchnuť do tohto hotela.
Мухаббат Мамытова
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi sa mi páčil personál, veľmi milý, usmievavý, ochotný. Kuchyňa je nádherná, veľmi chutná, každá reštaurácia je svojim spôsobom krásna. Dizajn krajiny, bazény, hammam, všetko sa mi veľmi páčilo. Určite sa k vám opäť vrátime, aby sme si oddýchli. Oddelenie vzťahov s hosťami Nehir Hanim a Zhazira sú veľmi milí zamestnanci, špeciálne ďakujem dievčatám.
Elif Duru Cantaş
Zdroj:
Google - automatický preklad

Moja mama, otec a ja sme pravidelne vyberali Beach Side už 7-8 rokov. Zakaždým, keď prídeme, sme veľmi spokojní so službami, personálom a jedlom. To, že sa zamestnanci snažia vyriešiť problém čo najskôr, keď máme problém, svedčí o starostlivosti, ktorú venujú. Domy a izby v hlavnej budove sú veľmi čisté a upratané. Keďže sme zostali počas sviatku Ramadán, mohli sme využívať len krytý bazén a kúpele. Bolo to veľmi čisté a tiché. Čo sa týka jedla, všetko sa pripravuje veľmi starostlivo a vyhovuje každému vkusu. Určite vám odporúčam zostať
Ahmet Ak
Zdroj:
Google - automatický preklad

Aj keď je príroda veľmi krásna, hotel je starý a potrebujú nejakú rekonštrukciu v budove a lobby. Hlavná reštaurácia bola dostatočná, ale z nejakého dôvodu sa nám jedlo zdalo veľmi nevkusné. Bolo to pre nich pekné gesto, že si rezervovali miesto v tureckej a la carte reštaurácii a krájali tortu na narodeniny mojej dcéry. Chcel by som sa im za to aj poďakovať. Jedlo v reštaurácii a la carte bolo dobré. Veľkosť izby bola dostatočná. More bolo nádherné a vonkajšie bazény vyzerali veľmi pekne, aj keď sme ich kvôli chladnému počasiu nemohli veľmi využívať. Priestor krytého bazéna bol tiež dostatočný, v bazéne sú nejaké hygienické problémy, ale uvedomte si. Po dovolenke sme si chceli trochu oddýchnuť a zmeniť náladu, no kým sme boli v hoteli, vošlo približne 1100 detí vo veku od 6 do 9 rokov, registrovaných v infraštruktúre futbalového klubu. Odvtedy už nič nebolo ako predtým. Všade kričiace deti, rady pred bufetom a barom, 5 minút sme si nedali pokoj. Keby sme mali vedomosti, podľa toho by sme si vybrali hotel. Vďaka Bohu sme museli na druhý deň odísť, doslova sme utiekli bez toho, aby sme sa obzreli.
Bývali sme a dovolenkovali sme v mnohých 5-hviezdičkových hoteloch v regióne Antalya ako rodina. Aj keď je to hotel s vysokou cenou, tento hotel úplne nesplnil naše očakávania. Za tieto ceny by som si ho už určite nevybral.
çağdaş şimşek
Zdroj:
Google - automatický preklad

1 yıldız bile fazla heryerin kapalı olduğu yemeğin sınırlı olduğu yemeğin bitti dendiği bir otel para ve zaman kaybı
Müslüm KARAARSLAN
Zdroj:
Google - automatický preklad

Sayın ilgili.
Her emek için çok teşekkürler. Dinlendik ve evimize döndük.
Fakat, keyifli bir yemek ve/veya keyifli bir eglence, güler yüzlü bir hizmet, bunları sağlayacak animatör katkısı göremedik. Koridorlar kokuyor. Yorumların birinde gördüğüm, bitli kedi durumu devam ediyor. Yemek çeşitliliği çok kısıtlı.
Biz şirket olarak 330 civarinda oda ile otelinize yerleştik. Bize sezon bitmiş gibi bir ağırlama gerçekleştirildi. Son misafirlerinizde olsak, yaklaşık 900 1000 civarinda insana bu tür sağlıksız ağırlama ve misafirperverlik için affınıza sığınarak teessüf lerimizi bildirmek isteriz.
29 Ekim de otelinizden ayrıldık. Keşke bu kadar kalabalık bir grup için, 28 Ekim gecesi Cumhuriyet bayramı etkinligi yasatabilseydiniz. Çok mutlu olurduk. Bir çok sorunu da tolere edebilirdik.
Bu tesbitlerim kişisel bir tesbit olmakdan uzak aynı zamanda kendi grubumuz içindeki tatil dönüşü geri bildirimler olarak kabul etmenizi de rica edeceğim.
Saygılarımla.
Rabia Nur
Zdroj:
Google - automatický preklad

Po prvé, všade je zatvorené, nie sú tam žiadne aktivity, každý vyžiadaný nápoj je zodpovedaný buď vypredané alebo vypredané. Keďže je sezóna zatvorená, ako hotel sa neobťažujte prijímaním zákazníkov. Pravdepodobne si hovoríte: "Aj tak prídu, poďme to vyriešiť s nízkymi nákladmi." Na izbe nebola ani zubná pasta pre 2 osoby dali do izby skladaciu vec a na ňu hodili posteľ pre 3 osoby. Pre zvuk, ktorý vydáva, nemôžete ani spať. Ostali 2 uteráky pre 3 osoby, myslím, že sa budeme v sušení striedať. Keď poviem, že minibar nie je naplnený, povedali mi, že nezostali žiadne nápoje v plechovke. Je to obchod s potravinami? Čokoľvek chcem piť v hale, je k dispozícii iba 1 pohár, na druhý nestačí. Napríklad v obrovskom hoteli nebol žiadny mliečny kokteil alebo mrazené jedlo a nemohli to urobiť. Až na pár zamestnancov sú neskutočne nešťastní a namosúrení. Ako občerstvenie podávajú misky s pečeným cícerom. Myslím, že jedlo je chutné, ale nie je tam žiadna rozmanitosť a neexistujú žiadne uzavreté konzervované nápoje. Všade je známy ako hotel priateľský k domácim zvieratám a takmer na každom mieste sú vyhradené priestory pre zvieratá, čo je podľa mňa veľmi dobré, ale na stoličkách v reštaurácii sa potulujú mačky, nahlásil som túto situáciu, pretože som alergický , ale nedostal som odpoveď, len to vyhodili :) Radím vám, prečítajte si komentáre predtým, ako pôjdete.
Ongun Yaşar
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bol to najhorší zážitok z hotela, aký som kedy v živote videl a zažil. Jedlo je veľmi zlé, všade sú rady, upratovanie je veľmi zlé, hotel je veľmi starý, zdá sa, že čašníci boli vyzdvihnutí z cesty a nikto z nich nemal žiadne informácie o hoteli, keď sa pýtate miesto, hovoria, že nevieme.
Utiekli sme z hotela bez toho, aby sme zostali jednu noc.
Ezgi Koçak
Zdroj:
Google - automatický preklad

Taká hanba nemôže byť!
Mal by som byť naštvaný, že ľudia išli do tohto hotela s tým, že „poďme tento rok na dovolenku a relaxovať“, alebo by som mal byť naštvaný na peniaze vynaložené na tento hotel? Môže byť všetko také zlé? Mal by som vám povedať o škvrnách od rúžu na pohároch, o rozhryznutom pečive a vrátenom späť do časti s chlebom, o šampónoch a sprchových géloch, ktoré boli použité a zostali nedokončené po tom, čo mi povedali, že izby boli upratané, o nečistých obliečkach, vyteká voda, keď si nastriekate mydlo na umytie rúk? Mnoho iných vecí... 30-45 minút pri nákupe jedla. Čakali sme v rade. Nie, aj keď čakáte v rade... Jedlo je veľmi zlé a hygiena neexistuje. Je tam známa Side street, tam je všetko horšie. More je nádherné a je to Boží dar.
Neodolali sme a odišli predčasne, nezaslúži si žiadne peniaze, ktoré sme zaplatili. “Sezóna sa skončila, preto sa to tak volá”, ale nekončia túto sezónu aj iné hotely? Najhorší hotel, aký som kedy v živote navštívil.