Club Grand Aqua recenzie
Odporúčanie 90 %
Poloha 87 %
Šport a zábava 80 %
Izby 87 %
Strava 87 %
Personál 92 %
Zeliha Övet
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najkrajší hotel, v akom sme doteraz boli, špičková čistota, príjemný personál, lokalita bola naozaj dobrá, jedlo bolo vždy čerstvo pripravené, Osman je najlepší človek 😁💯
Janine H
Zdroj:
Google - automatický preklad

Fantastický hotel, všetko perfektné, bez chýb. Dovolenka snov!! Vrátime sa!
Gamze ŞİMŞEK ÜÇÜNCÜ
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je to neuveriteľne krásny hotel a bol som veľmi, veľmi spokojný. Z celého srdca odporúčam. Pred odchodom som bol zmätený niektorými recenziami, ale keď som ich zažil, uvedomil som si, že nemajú zmysel.
Ismail Erhalac
Zdroj:
Google - automatický preklad

Všetko je dobré, všetko je skvelé 👍👍👍👍👌👌👌👌
Servet Sipar
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi pekné zariadenie, veľmi čistá voda a skvelé šmýkačky. S našimi dvoma deťmi sme si užili veľa zábavy. Jedlo je chutné. Pán Kaya (hlavný šéfkuchár) má všetko pod kontrolou a splní každé želanie hosťa. S pozdravom
Claudia
Zdroj:
Google - automatický preklad

Toto bola naša štvrtá návšteva Club Grand Aqua a vždy nás lákal najmä bazén, pretože rôzne vchody poskytujú viac súkromia. Bohužiaľ musíme povedať, že hotel je veľmi zastaraný a počet zamestnancov sa výrazne znižuje. Prišli sme ráno 19. júna 2025 a privítala nás veľmi nepriateľská recepčná. Hovorila len po anglicky a pre svoju prácu nemala veľké nadšenie. Ako hotel, ktorý slúži takmer výlučne nemeckým turistom, je to podľa mňa absolútny zákaz. Zarezervovali sme si podkrovnú izbu - známu aj ako lacná izba. Táto izba tak silno zapáchala kanalizáciou (mimochodom, aj počas nášho posledného pobytu v roku 2023 to tak silno zapáchalo – takže problém nebol vyriešený), že sme chceli zmeniť izby. Bolo nám povedané, že si môžeme rezervovať ďalšiu izbu za príplatok. Tento komentár som považoval za absolútne poburujúci, takže som sa s tou dámou doslova pohádal a požiadal som o rozhovor s manažérom pre vzťahy s hosťami Orhanom. Až potom sa dala dokopy, zatelefonovala a mohli sme sa presunúť do nezapáchajúcej izby.
Môžete povedať, že hotel nie je na tom finančne dobre. Obmedzujú personál a jedlo. Neexistuje absolútne žiadna rozmanitosť a ja nie som vyberavý človek! Ako pravidelný hosť si vás v tomto hoteli určite nevážia. Toto bol náš posledný pobyt v tomto reťazci.
Michał Broda
Zdroj:
Google - automatický preklad

Profesionálny, priateľský servis. Na každom kroku sa môžete spoľahnúť na pomoc personálu. Aj keď hovoríte iba rodným jazykom, hotelový personál urobí všetko pre to, aby ste pochopili, čo sa deje. Čisté bazény s množstvom lehátok, aby aj napriek vysokej obsadenosti bolo stále miesto. Na výber niekoľko barov pri bazéne, takže to svoje si nájde naozaj každý. Hotel je veľmi priateľský k deťom.
Michał Broda
Zdroj:
Google - automatický preklad

Profesionálna, priateľská obsluha.
Patrycja Walas
Zdroj:
Google - automatický preklad

Odporúčam masáže v kúpeľoch od Jessie, dobrú energiu a skvelý relax. Priateľský hotel, milá obsluha a chutné jedlo.
Max Michels
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bohužiaľ, hotel sa značne zhoršil a izby potrebujú rekonštrukciu.
Boli sme veľmi radi, že sme sa vrátili do hotela, ale bohužiaľ, očakávanie bolo najväčšie.
Priateľstvo na recepcii tiež kleslo; pri odchode nás ani len neprivítali rozlúčkou, bezpečnou cestou, ani sa nás nepýtali na spokojnosť... od 5-hviezdičkového hotela treba naozaj čakať niečo iné...
* Jedlo je prvotriedne, ako by ste tam očakávali.
* Ochota personálu na mieste je tiež dobrá.
* Je to tiež dobré miesto, kam ísť s deťmi.
- Izby sú staré - potrebujú renováciu - Toaleta bola rozbitá
- Tesne klimatizácia - Dcéra sa pošmykla
- Nepriateľský na recepcii
- Samotný hotel by mohol potrebovať ďalšie rekonštrukcie.
Či sa vrátime po našej ôsmej návšteve...uvidíme; tam by sa muselo veľa urobiť, aby sa to stalo.
S pozdravom
M.M
R Stelter
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je tam jednoducho nádherne. Sme tam už tretíkrát, aj keď vždy chceme zažiť niečo nové. Ale tento hotel je jednoducho úžasný. Personál je vždy priateľský a veľmi ústretový, čo málokedy zažijeme. Čistota v tomto hoteli je jednoducho svetová, od príborov a pohárov až po izby a verejné toalety, sú vždy čisté a nikdy nehnusné.
Renirian
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý tematický rezort. Namiesto nudného, zabehnutého bazéna všetko spája lenivá rieka. Môžete tak pokojne preskúmať hotel alebo dokonca v niektorých prípadoch pristupovať k vode priamo z izieb.
Bazén pre deti je skvelý! Boli sme tu koncom mája a bohužiaľ, tobogany atď., boli otvorené len dvakrát po 1,5 hodine. V hlavnej sezóne je to zrejme iné. Ihrisko a detský klub sú roztomilé a sú ideálne na malé dobrodružstvo pre tých najmenších.
Ak chcete niečo viac, zamierte do sesterského hotela, preskúmajte amazonský vodný svet a zažite divokú vodu v Crazy River, preplávajte tunelmi na lenivej rieke, preskúmajte jaskyňu, vyskúšajte veľa šmýkačiek, preskúmajte oveľa väčšie ihrisko atď.
Personál je priateľský, baví sa a hovorí veľmi dobre po nemecky. Počas nášho pobytu sa zdalo, že 95% hostí boli Nemci. Zdá sa, že je to vždy takto.
Pláž je čistá a čistá.
Komplex je dobre udržiavaný a cez ulicu si môžete kúpiť základné veci, ako sú plavky, oblečenie, slnečné okuliare atď.
Bolo tam skrátka krásne, super hlavne pre deti. Určite sa ešte vrátime.
Gonca Akin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Píšem ako niekto, kto sa práve odhlásil z hotela, prišli sme do hotela a naše izby boli dané. Naša izba bola na prízemí, stála na prízemí. Bolo vidieť každého, kto prišiel a odišiel. Keď sme chceli ísť na záchod, na záchode boli zvyšky výkalov, ktoré zmizli, keď sme stlačili splachovač. Znovu sme zavolali na čistenie. Izby pozostávali z dvoch samostatných lôžok. Keď sme prišli ako 3 páry, postele dvoch párov boli samostatné, zavolali sme a požiadali o spojenie postelí. Môžeme využiť zariadenia Aqua a Siden. Ale hotel je taký veľký, že nekončí pri prechádzke. Zamestnanci boli veľmi namosúrení, nikto sa neusmieval, tvária sa, akoby vám dávali to, čo chcete, z vlastného vrecka. Engin Bey je jediný, kto sa usmieva v lobby bare. Jedlo nie je veľmi rozmanité, ale tie, ktoré jete, sú vysoko kvalitné. Alkohol je to isté, koktail, ktorý sa urobí raz, sa nedá urobiť znova. Priemerné alkoholy sú vysoko kvalitné Jack, Olmeca, Baileys. Raki bol raki, ktorého sme vôbec nepoznali. Auto sme zaparkovali na parkovisku. Na parkovisku nie je kamerový systém. Ak niekto poškodí auto, nikto sa to nedozvie. Do hotela určite neprijímajú hostí. Toto bolo pre mňa najviac znepokojujúce. Naši priatelia nás prišli navštíviť večer o 22:00. Išli sme si na hodinu sadnúť a odísť. Nezvládli to. Nebol čas večere ani aktívny čas bazénov. Povedali sme, že necháme preukaz a dostaneme ho, keď odídeme, ale povedali nie. Nakoniec povedali, aby si sadli na 10 minút pred recepciu, ako keby zabávali deti. Je to naozaj smiešne. Bývali sme v mnohých hoteloch. Toto je prvýkrát, čo vidím niekoho, kto neprijíma hostí vo vstupnej hale. Ako vidíte, spokojnosť zákazníkov nie je veľká. Je to miesto, kde je väčšina nemeckých hostí, ale neexistujú usmievaví zamestnanci bez diskriminácie medzi ľuďmi. Nemyslím si, že prídem znova.
Hilal Yıldırım
Zdroj:
Google - automatický preklad

Chcel by som vyjadriť spokojnosť so službami recepcie hotela, upratovaním a vybavením aquaparku. Personál recepcie, poslíčkovia, upratovací tím a manažér hotela zanechali počas nášho pobytu veľmi pozitívny dojem svojou pozornou obsluhou a profesionálnym vystupovaním. Ich priateľský prístup a prístup orientovaný na riešenia boli skutočne ocenené.
Stretol som sa však s niekoľkými sklamaním aspektov týkajúcich sa správania a prístupu zostávajúceho personálu hotela. Bohužiaľ, mnohým členom tímu chýbala pozornosť a teplo, ktoré sa v pohostinskom prostredí očakáva. Ich výrazy tváre boli často ľahostajné alebo nevítané a ich celková komunikácia s hosťami neodzrkadľovala spôsob myslenia v oblasti služieb požadovaný v tomto odvetví. Často chýbal zdvorilý tón, proaktívne vedenie a interakcia orientovaná na hostí – kľúčové princípy v pohostinstve.
Obzvlášť nápadným problémom bol rozdiel v zaobchádzaní medzi tureckými a medzinárodnými hosťami. Celkový prístup k tureckým hosťom sa javil výrazne menej ústretový, čo výrazne ovplyvnilo pocit začlenenia a celkovej spokojnosti. Takéto nezrovnalosti môžu poškodiť vnímanie značky a narušiť lojalitu na domácom trhu.
Táto medzera v kvalite služieb zatienila inak dobre fungujúce prvky hotela. Na udržanie stabilne vysokej úrovne skúseností hostí odporúčam, aby manažment prehodnotil svoje postupy v oblasti ľudských zdrojov a posilnil školiace programy so zameraním na etiketu pohostinstva a angažovanosť hostí na všetkých úrovniach personálu.
📌 Pozitívne aspekty:
• Personál recepcie, poslíčka a upratovania boli pozorní, zdvorilí a orientovaní na riešenia.
• Manažér hotela bol vysoko profesionálny a skutočne sa zaujímal o spokojnosť hostí.
• Čistota izieb a vybavenie aquaparku boli celkovo uspokojivé.
⚠️ Body, ktoré si treba uvedomiť:
• Mnohí ďalší zamestnanci preukázali slabú komunikáciu a všeobecný nedostatok pohostinnosti.
• Mimika bola často prísna alebo uvoľnená a interakcia s hosťom bola minimálna.
• Zdvorilý jazyk a ústretový prístup – nevyhnutné v odvetví služieb – citeľne chýbali.
• V situáciách, ktoré si vyžadujú asistenciu alebo vedenie hostí, bol personál ľahostajný a nereagoval.
🚩 Mimoriadne pozoruhodný problém:
• Tureckým hosťom sa vo všeobecnosti venovalo menej pozornosti a starostlivosti v porovnaní s medzinárodnými návštevníkmi.
Tento nesúlad môže viesť domácich hostí k pocitu druhoradosti, čo ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu.
🔧 Odporúčanie:
• Hotel by mal prehodnotiť svoje HR a školiace procesy a zabezpečiť, aby všetci zamestnanci mali dobré vzťahy s hosťami a komunikačné zručnosti.
🧭 Zdieľam túto spätnú väzbu, aby som pomohla budúcim hosťom robiť informované rozhodnutia a povzbudila hotel, aby zlepšil konzistentnosť svojich štandardov služieb.
Emre B
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostali sme v hoteli na 7 nocí s 2 deťmi.
Všetko je však dosť staré…
Všetci zamestnanci boli veľmi, veľmi milí.
Izby sú normálne, nič zvláštne, ale kúpeľňa mimoriadne silno páchne odpadovými vodami (kanalizácia), najmä v noci. Nahlásili sme to na recepcii, ale problém sa nevyriešil!
Upratovací personál bol veľmi milý a ochotný.
Wi-Fi pripojenie je viac než skromné!
Jedlo nebolo vôbec rozmanité a bolo vždy štandardné.
Čo nám veľmi vadilo, boli večerné predstavenia, ktoré boli vždy na inom mieste, niekedy v Aqua a niekedy v inom hoteli.
Strávili sme viac času v Club Grand Side ako v Aqua. Hotel je celkom vhodný pre rodiny s deťmi s množstvom detských šmýkačiek atď.
Na pláž sa dostanete pešo za 10 minút, ale pravidelne tam premáva aj kyvadlová doprava.
Zamestnanec, ktorý bol zodpovedný za masáže, bol mimoriadne nepríjemný a snažil sa mi predať 60-minútovú masáž s hammamom za 90 EUR.
Tento hotel by sme už nenavštívili ani neodporúčali, pretože v okolí nájdete lepšie hotely s lepšími službami za rovnakú cenu.
x x
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hovorí sa, že ranné vtáča chytí červíka – a my sme mali to potešenie byť v hoteli začiatkom mája, pred hlavnou sezónou. Samotný areál ukázal veľký potenciál, ktorý však prerušila očarujúca zmes neudržiavaných záhonov a stavebných materiálov, ktoré esteticky prekážali. Opravy sú pravdepodobne prebiehajúci projekt, ktorý sa často odkladá do budúcnosti.
Izby? Čisté, priestranné a naozaj pekné. Aj keď nám ostatní hostia hovorili o silne zapáchajúcom odtoku a umývadle, ktoré bolo príliš malé, boli sme s tým naším naozaj spokojní.
Veľká poklona patrí priateľskému a vždy sa snažiacemu, no výrazne poddimenzovanému personálu, ktorý sa naozaj snaží zakryť nedostatky hotela a manažmentu.
Jedlo bolo v poriadku, v priemere s jedným zvýraznením za večer. Zvlášť by som chcel zdôrazniť pôsobivú rozmanitosť: z 25 ohrievačov jedla bolo 15 v prevádzke a 7 z nich bolo vždy naplnených rovnakými pochúťkami. Hranolky, nugetky, špagety, cestoviny s pestom, grilovaná zelenina, pide so syrom a pide s mletým mäsom – skutočný kulinársky výlet.
Zvlášť pozoruhodné je aj hotelové kúpeľné centrum. Personál je taký pozorný a dotieravý, že sa takmer cítite ako celebrita. Bohužiaľ, táto extra dávka pozornosti je taká ohromujúca, že ľudia sa tejto oblasti radšej vyhýbajú, aby našli pokoj a relax.
Bazény a dobrodružné zariadenia? Pôsobivé a krásne – bohužiaľ nie v prevádzke. Večerná zábava bola neokázalá a najlepšia zo všetkého: hoci otváracie hodiny boli zverejnené do 2:00, všetky bary sa o polnoci okamžite zavreli, bez ohľadu na to, či boli hostia stále prítomní alebo nie. Na čo potrebujete svetlo a nápoje? Mali sme jeden druhého. Mimochodom: občerstvenie ako oriešky a čipsy sú za príplatok (od 2,50 €) a zmrzlina bola obmedzená na štyri druhy kopčekovej zmrzliny a dva druhy meniacej sa - za všetky ostatné (Magnum Cornetto a pod.) ste tiež museli zaplatiť.
Mojím osobným vrcholom pobytu bola váha batožiny. Len za 1 euro získate 15 sekúnd napájania, takže zariadenie môžete používať približne 5 sekúnd po spustení. Potom sa to opäť vyplo a hra sa začala znova. Skutočný vrchol 5-hviezdičkového hotela jednoducho nehodný.
Toto bola posledná kvapka, ktorá ma motivovala napísať moju prvú recenziu za 20 rokov dovolenky v Turecku! Existujúce recenzie nás motivovali rezervovať si dovolenku v Grand Aqua a ak sa dá veriť pravidelným hosťom, v minulosti to bolo určite lepšie, ak nie dokonca vynikajúce. Naša skúsenosť bola iná a už sa nevrátime.
V iných systémoch získate vyššiu kvalitu za rovnakú cenu, ak nie nižšiu.
Daniel Roeber
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý hotel. Vrátime sa.
Andre
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásne zariadenie, personál bol vždy na mieste a milý. Jedlo bolo pestré a chutné (mohlo byť trochu horúcejšie).
Ania Makowska
Zdroj:
Google - automatický preklad

Celkovo v poriadku a odporúčam to, najmä mimo sezóny. Veľa bazénov, aquapark - výhodou je možnosť využitia susedného hotela. Dobré all inclusive. Pekné izby, naozaj dobrý štandard pre Turecko. Za jedlo odčítam hviezdičku – je v poriadku, aj keď často vlažné namiesto teplého.
Alexander Becher
Zdroj:
Google - automatický preklad

Tento rok už po tretíkrát v tomto hoteli patrí poloha a vonkajšie priestory (aj verejné) medzi najlepšie v regióne. Mimoriadne priateľský personál. Jedlo sa sotva dá vylepšiť. Podľa môjho názoru sa takáto krajina v bazéne už v Európe nenájde. Veľmi široká, čistá pláž. Prídeme aj štvrtýkrát.