Vita Silva Hotel recenzie
Odporúčanie 59 %
Poloha 57 %
Šport a zábava 63 %
Izby 73 %
Strava 67 %
Personál 73 %
Melek Kaya
Zdroj:
Google - automatický preklad

hotele ilk defa kurban bayramı için rezervasyon yaptırdık selenay hanım çok yardımcı oldu yaptırırken tereddüt ettim aslında hala teredütlerim var sosyal medya hesaplarınıza hotelle ilgili animasyon snackler kahvaltı öğle akşam yemekleri akşam eğlenceleri ile ilgili daha çok video yüklerseniz sevinirim hem doğum günüm için hem bayram tatili yapmaya geleceğiz kötü geçmesini istemiyorum
Angelika Juzwin
Zdroj:
Google - automatický preklad

náš pobyt bol úžasný, personál hotela bol veľmi ochotný a zdvorilý. Všetko, čo potrebujete, je v hoteli (telocvičňa, sauna, dokonca aj obchody), ktorý bol dobrý: D jedlo bolo naozaj chutné a čerstvé, izba bola každý deň upratovaná, všetci animátori boli veľmi priateľskí, rozprávali sa s ľuďmi. Určite sa tam ešte vrátim
belgin belgin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Urobili sme rezerváciu na dovolenku. S mojím synom pôjdeme z Izmiru. Počas rezervácie nás prinútili myslieť si, že je to veľmi starostlivý a priateľský podnik. Dúfam, že nebudeme sklamaní.
Yaşar Kayabaşı
Zdroj:
Google - automatický preklad

S mojimi dvoma sestrami sme mali dovolenku medzi 28.04. / 03.05.2025. Aj keď sa vyskytli menšie nedostatky v dôsledku zmeny vlastníctva, rekonštrukcie a nového procesu otvárania zariadenia, vo všeobecnosti sme boli veľmi spokojní. Chcel by som poďakovať všetkým priateľským zamestnancom, ktorých mená nepoznám alebo neviem spočítať, najmä facility manažérovi Özkanovi Beyovi, majiteľovi Şadiye Hanım, manažérke front office Bora Bey, manažérovi F&B Cüneyt Bey, šéfkuchárovi Mehmetovi Beyovi a dúfam, že budú mať dobrú sezónu. Sám ako pracovník v cestovnom ruchu to odporúčam všetkým svojim priateľom.
BalziZmena
Zdroj:
Google - automatický preklad

Celé zle neodporúčam tento hotel … Namiesto bufetu sme mali alacarte ktorý bol otrasný jedlo slabučké … Keď sme začali riešiť náš problém majitel veľmi neprijemný začal byť a začal na nás obracať kartu nepustil ma k slovu namiesto kompenzacie chcel volat policiu :D neodporucam tento hotel neviem odkial nabral 5* ale toto 5* neni v ziadnom prípade… Asi si sami dali tie hviezdyy :D Komunikácia žiadna delegáta som nevidel za celú dovolenku ani raz … Jeden deň tak pravidlá druhý inak tak aby im to hralo do karát NEODPORUCAM TENTO HOTEL !!! Nedajte sa oklamať ako sme sa dali my … 🫡
Yusuf Küçükkahveci
Zdroj:
Google - automatický preklad

02.05.2025 Momentálne som hosťom hotela. Je to naozaj pekný hotel so všetkým.
Tiež urobili prekvapenie tým, že poslali tortu do našej izby na naše narodeniny. Chcel by som poďakovať vedeniu hotela a personálu.
Çağla Kaygusuz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Keďže vedenie hotela sa chystalo tento rok spustiť prvýkrát prevádzku, zavolali sme, aby sme získali informácie a zistili podrobnosti, ale bez poskytnutia podrobných informácií nám bolo povedané, aby sme si priamo rezervovali, ak chcete.
bypirate
Zdroj:
Google - automatický preklad

Urobili sme rezerváciu ako rodina pre Eid al - Adha. Dúfam, že nebudeme sklamaní. Keď pôjdem, aktualizujem svoju recenziu.
Süleyman YILMAZ
Zdroj:
Google - automatický preklad

Urobil som rezerváciu na pobyt so svojou rodinou v júli. Veľmi sa obávam o našu budúcnosť z Izmiru; Je to 6-7 hodinová cesta pre rodinu a 5-dňový dovolenkový plán, dúfam, že to nesklame. Ak budú v hoteli v roku 2025 ubytovaní ľudia s novým obchodným prístupom, bolo by pre mňa veľmi cenné, keby mohli napísať komentár. Poloha hotela, obchod a služby, ktoré ponúkajú v rámci rezervácie vyzerajú veľmi dobre. Pani Sinemová, zástupkyňa zákazníkov, ktorej konverzáciám dôverujem, má veľký vplyv na hotelové rezervácie. Vopred všetkým prajem pekné prázdniny.
Murtaza Yakar
Zdroj:
Google - automatický preklad

Plánujeme tam ísť s rodinou, bazén je perfektný 🤩
HAYRETTİN DENİZ
Zdroj:
Google - automatický preklad

Keď sme naposledy zostali v Eid al-Adha, bolo to podľa mňa najhoršie zariadenie môjho života. Tí, ktorí si kúpia hotel, budú počúvať tento komentár. V živote som nevidel taký zlý obchod, takže musím vyjadriť svoje váhanie. Zdravím všetkých...
Esra Aletirik
Zdroj:
Google - automatický preklad

HAZİRAN AYI İÇİN REZERVASYON OLUŞTURDUM. TELEFONDA ÇAĞLA HANIM İLE GÖRÜŞTÜM, AKLIMDAKİ SORU İŞARETLERİNİ GİDERDİ. ÇOK AÇIKLAYICI VE TATMİN EDİCİ YANITLAR ALDIM. UMARIM MEMNUN KALIRIZ. KONAKLADIKTAN SONRA YORUMUMU GÜNCELLEYECEĞİM. TEŞEKKÜRLER.
Nurgul Yazici
Zdroj:
Google - automatický preklad

Merhaba geçen sezon kameralar çalışmıyor .Hizrsizlik olayları çok olmuş ve çocuklar için animasyon olayı yokmuş.Yeni sezonda bu durumlara çözüm bulundumu ? Kamera sistemi mevcut mu ? çocuklar için ne tür etkinlikler var ?
Yunus Emre a
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zaujímalo by ma, aké je tu more? Každý písal o negatívnej alebo pozitívnej situácii, ktorú zažil v minulosti, ale ako je to s hotelovými izbami, aké je more, vhodné pre deti, je kamenisté alebo skalnaté? Len keby ich niekto alebo operátor spomenul.
Furkan Sahin
Zdroj:
Google - automatický preklad

2 gün önce yapılan bir yorum var cevap verilmemiş tesettürlü kişiler havuzu kullanamıyor sahile gidecek diye ? Bunun doğruluk payı nedir kullanıma açıkmıdır yazılan gibi havuzu kullanamıyor mu tesettürlü kişi ?
furkan XX
Zdroj:
Google - automatický preklad

Urobili sme rezerváciu, uvidíme, ako bude nová služba. Ak sa mi to nebude páčiť, napíšem sem všetky podrobnosti...
Black Man
Zdroj:
Google - automatický preklad

Minulý rok to bol amelia beach resort. Tento rok bol predaný a názov sa zmenil. K dohode s agentúrami ale zatiaľ nedošlo. Preto váham s rezerváciou už teraz. Neviem ako veriť
Arkadiusz Jedroszka
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na stupnici od 1 do 10 mu dám 2 a to len preto, že bol tichý a to som očakával. Všetko ostatné nezodpovedalo popisu hotela.
Celá budova potrebuje rekonštrukciu a výmenu zamestnancov. Reštaurácia, roztrhané, špinavé stoličky a hojdajúce sa stoly.
Detský bazén má v odtoku jednu hubu, ale vo väčších je to lepšie.
Олег Яремко
Zdroj:
Google - automatický preklad

Odpočíval začiatkom októbra 2024. Horší hotel som ešte nevidel - rady všade naokolo: v reštaurácii, v bare, veľmi špinavý - všade naokolo. Na večeru som meškal 10 minút. nenájdete nič, žiadne voľné miesto, žiadne lyžice, vidličky Personál nie je kvalifikovaný, zdá sa, že pracujú nejakí profánni ľudia z ulice. Keď si sadnete za stôl, niekoho hrozivé sklo na ňom vydrží stáť aj hodinu a nikto ho nebude čistiť. Keď to konečne odnesú, nikto neutrie stôl ani po poznámke Upratujú izby viac-menej normálne. Hotel je jednoducho STRAŠNÝ, neodporúčam nikomu
Adam Calabrese
Zdroj:
Google - automatický preklad

Neodporúčame, jedlo je vždy rovnaké a dokonca ani dobre pripravené, v jedle nie je žiadna soľ, korenie a žiadne iné korenie. V skutočnosti nedostanete vysvetlenie, kde a čo je. V bare sa po večeroch vyrábajú tie isté koktaily vždy iným spôsobom. Voda v bazéne je ako Arktída, ľadová, a preto tam nikto nie je, všetci sú pri mori, ktoré je samo o sebe teplejšie. Jediná vec, ktorá bola v poriadku, bol Bonsai a la carta, ktorý ste si museli rezervovať deň vopred, inak je to nanič.