Miranda Moral Beach recenzie
Poloha 72 %
Šport a zábava 38 %
Izby 67 %
Strava 72 %
Personál 67 %
Лёля Мотылёк
Zdroj:
Google - automatický preklad

Oddýchli sme si v hoteli s rodinou koncom septembra. Do hotela sme dorazili okolo druhej hodiny ráno. Boli sme privítaní a okamžite ukázaní do našej izby. Trojlôžková izba bola malá, ale útulná s výhľadom na more. Na izbe bola klimatizácia, TV, chladnička, fén, tri fľaše vody, ktoré sa potom dali doplniť pitnou vodou v reštaurácii. Kúpeľňa bola „unavená“ so šmuhami na strope a škvrnami na stenách, ale celkom funkčná. A čo sa mi páčilo v porovnaní s inými hotelmi v Kemeri - v sprche bola teplá voda kedykoľvek počas dňa!
Izba bola upratovaná každý deň. Ten ale spočíval len v utretí podlahy vlhkou handričkou. A nič viac.)
Posteľné prádlo nebolo vymenené ani raz za dva týždne. Na našu žiadosť boli uteráky niekoľkokrát menené.
Reštaurácia má veľmi útulnú atmosféru: lampáše so sviečkovými lampami, zeleň ovinutá okolo drevených trámov a výhľad na zelené nábrežie. Ale hlavnou atrakciou reštaurácie sú jej zamestnanci: Mustafa a mladší chlap (nepamätám si jeho meno). Celý deň sú na nohách, no vždy s úsmevom, vždy dobre naladení! Mustafa nás zabával najlepšie, ako vedel: vtipmi a vtipmi. Vždy naňho s láskou spomíname!
Jedlo v reštaurácii bolo jednoduché, ale chutné. Nemali by ste očakávať žiadne ozdoby. Ale to nie je to, o čo sme išli. Ale počas našich dvoch týždňov v hoteli sa na večeru podávali steaky zo pstruha asi štyrikrát - veľmi čerstvé a chutné. Vždy boli nakrájané vodné melóny alebo melóny. Mmm!..
Pláž je hneď vedľa hotela. Ležadlá sú pre hotelových hostí zdarma. Miesta bolo vždy dosť. More je nádherné!
A teraz o celkovej atmosfére v hoteli. Je nádherná! Hotel prevádzkuje manželský pár Necdet a Olga. V hoteli sú od skorého rána do neskorej noci. Môžete sa na nich obrátiť s akýmkoľvek problémom a môžete si byť istí, že vám pomôžu, poradia a pokúsia sa vyriešiť všetky problémy. Navždy si spomeniem na situáciu, keď som neskoro večer potreboval lieky pre dcéru a hotelový zamestnanec Guljan ma na Oľgin príkaz odviezol na motorke do službukonajúcej lekárne. Ešte raz ďakujem Olge aj Guldzhanovi!
Majiteľ hotela Necdet je šarmantný muž, ktorý sa snaží, aby bol pobyt hotelových hostí zaujímavý a nezabudnuteľný. Každý večer organizoval zápalné diskotéky, ktoré lákali hostí z iných hotelov. Ďakujem mu za každodenný pocit osláv!
Aby som to zhrnul, môžem povedať, že na túto dovolenku v Kemeri budeme spomínať s vrúcnosťou as ľútosťou, že čas dovoleniek skončil tak rýchlo!)
tolga başaran
Zdroj:
Google - automatický preklad

The hotel is indeed in a great location, but it’s quite old and urgently needs renovation. The staff are friendly, but they’re not honest enough to inform you about the room’s shortcomings before you book it. The room where my spouse and I stayed for one night had a very old, small TV with terrible picture quality and very few channels available. The air conditioner was incredibly noisy. Since it was very late at night when we used it, we didn’t request another room. Additionally, the smell in the room wasn’t pleasant either. I hope the hotel gets the renovation it desperately needs soon.
Alpi Alpi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Personál je veľmi pozorný
ibrahim özecan
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostali sme na 4 noci koncom októbra, aj keď bol koniec sezóny, nezažili sme žiadne negatívne situácie. Chcel by som poďakovať najmä manažérovi reštaurácie Mustafovi, jeho úprimnosť a ústretovosť boli úžasné, dúfam, že sa uvidíme znova.
Татьяна Яковлева
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli sme v tomto hoteli mnohokrát. Prišli sme ráno. Dostali sme jedlo a usadili sa,
nečakali do 14:00, bez príplatku! Naše želania boli zohľadnené pri rezervácii. Osobitné poďakovanie patrí manažérke Olge.
Personál je veľmi milý, pozorný a ústretový. Izby sa často čistia. Dobrí kuchári, jeden z našich rodinných príslušníkov prišiel neskoro v noci. Kuchár ho čakal a nakŕmil ho!
More je 30 m od hotela, teplá a veľmi čistá voda. V blízkosti hotela sú kvety, všetko je polievané a čistené. Boli sme veľmi spokojní ako s ubytovaním, tak aj s reštauráciou.
Cena/kvalita - 100% zhoda. Cítili sme sa príjemne a pohodlne.
Lana Le
Zdroj:
Google - automatický preklad

V hoteli došlo ku krádeži zlata upratovačkou pri upratovaní!!! Personálu hotela a najmä manažérke Oľge to bolo hlboko ľahostajné, napriek tomu, že bola o tom okamžite informovaná! Vedeli sme presný čas krádeže a kto presne to urobil, pretože išlo o premyslenú krádež! Personál hotela sa navzájom kryje a ospravedlňuje! Začali nás obviňovať, že dekorácia leží na stole, a nie v !zaplatenej! Bezpečne! To znamená, že upratovačka má podľa tejto logiky právo ukradnúť akúkoľvek vec! Taktiež tu nie sú žiadne kamery, nikto z vedenia ani nešiel do miestnosti pre zamestnancov, aby sa aspoň pokúsil nájsť ukradnutú vec!
V tomto hoteli sa o vás a vaše veci všetci nebudú starať, budú sa snažiť navzájom sa ospravedlniť a zostanete extrémni.
V tejto situácii bola privolaná polícia a dokonca aj znalci odtlačkov prstov, na polícii bola spísaná výpoveď, podľa všetkých dôkazov polícia naozaj pochopila, že to bolo vopred premyslené a ukradnuté slúžkou, no priamy dôkaz nebol (záznam z r. fotoaparáty a pod.), preto žiaden trest ani nedošlo k vráteniu nášho zlata.
Čerešničkou na torte bolo, že hotel sa 3-krát pokúsil ukradnúť peniaze z bankovej karty s týmito rezervačnými údajmi! Po odchode z hotela ubehli 4 hodiny a začali prichádzať SMS správy, že hotel sa trikrát pokúsil vybrať peniaze z karty, napriek tomu, že všetko bolo zaplatené pri check-ine!! Keď sme napísali hotelu, jednoducho odišli, že to bola chyba (3 pokusy!!!) Rezervačná podpora jednoducho celý čas nereaguje, takže sme mohli jednoducho ukradnúť peniaze z karty a nemohli by sme robiť čokoľvek
O nepríjemných chvíľach. Maximálna neúcta k ukrajinským turistom, všetko je zamerané na ruštinu. Hovorili sme po anglicky, úplne všetci nám odpovedali po rusky! Maximálne ignorujte ostatné jazyky okrem ruštiny
Večer si vypočujete aj 3 hodiny ruskej pop music