Turecko Turecko
TureckoKemerKiris TureckoKemerKiris

Queen's Park Le Jardin recenzie 

20 °C
26 °C
0 m
1:50 h
cca 1:00 h
7 km
500 m

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Queen's Park Le Jardin recenzie
Odporúčanie 83 %
Poloha 82 %
Šport a zábava 80 %
Izby 80 %
Strava 85 %
Personál 85 %
Berin Bradaric
Publikované 25.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Perfect Place for a beautiful vacation!
Kaya Nick
Publikované 25.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
"Toto bol najhorší zážitok z hotela, aký som kedy zažil! Ak sa chcete dobre vyspať, vyhnite sa tomuto miestu. Hudba bola taká hlasná, že som mal pocit, že DJ organizuje párty v našej izbe. Do neskorej noci (alebo skôr do rána!) nebolo možné zaspať. Zdá sa, že tu nie je žiadna zvuková izolácia. Ani slúchadlá s potlačením hluku ma nedokázali zachrániť pred kakofóniou. Prišiel som si sem oddýchnuť, no namiesto toho som dostal bezsenné noci a zničenú dovolenku. Personál mimochodom vôbec nereagoval na sťažnosti. Žiadosti o stíšenie hudby sa stretli buď s výhovorkami, alebo s úplným ignorovaním. Ak chcete zmeniť svoju dovolenku na nočnú moru, vitajte v tomto „úžasnom“ hoteli. Odporúčam všetkým ostatným, aby si hľadali iné miesto, ktoré rešpektuje svojich hostí a ich právo na pokojný spánok!"
22Alyss22
Publikované 25.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
I can't say our stay at the hotel was fully enjoyable, as there were a few major disadvantages. The hotel is Russian-oriented. The staff speaks Russian and mostly their knowledge of English is poor, which is a problem. The staff at the reception isn't very helpful, moreover, the man whose name starts with D. can't be called polite. On our departure we were told a day earlier that we will get a lunchbox. When we were leaving the hotel the man at the reception desk told us that we are not obliged to be given a lunchbox. We left the hotel hungry with a 12-hour trip ahead of us. Is this an appropriate way to treat your guests? Moreover, it was quite cold at the hotel during our stay (the beginning of May, the nights were chilly - 11°C). The air conditioning with heating at the hotel isn't working. Why? We weren't given the answer. We asked for a kettle and we were told to give a 10€ deposit, which is a bit ridiculous, taking into consideration that the kettle was leaking. We asked for another kettle and the other one was leaking too and eventually we gave up. Moreover, no WiFi connection in rooms is a thing that I find hard to comment. You can connect to the Internet near the reception only, if you want anything more than that - you need to pay. This left me speechless. The waiters at the restaurant aren't very caring, also if you don't speak Russian you will have trouble to communicate with them. Often the cutlery is missing and the coffee machine lacks coffee. The microwave was also breaking down every other day. From the advantages - the hotel is beautifully located, with a view of the mountains, by the beach. The green area around the hotel is enjoyable. It's not far from a street with shops. The food at the restaurant is not bad, there's a variety, so everyone can find something edible. Some dishes are outstanding like handmade pasta, pizza and other baked stuff while other are a misunderstanding, eg. half-raw eggs in yoghurt. The small café is a great idea with really tasty cups of coffee being served. There are lots of sunbeds at the beach so it's not a problem to find a free one. All in all, the hotel itself and the staff aren't five star for sure.
Amelia Sękowska
Publikované 24.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel bol skvelý - všetko od jedla až po animačný tím bolo prvotriedne. Celková služba bola tiež veľmi dobrá. Ale to, čo skutočne urobilo tento pobyt nezabudnuteľným, bola jedna výnimočná osoba: Meylis, jeden z čašníkov. Obsluhoval nás počas čínskej à la carte večere a v živote som nestretol niekoho takého milého a oddaného. Bol neustále v pohybe a robil všetko pre to, aby sa každý hosť cítil dôležitý a bolo o neho dobre postarané. Naozaj oceňujem jeho snahu a vrelý prístup – ukradol mi srdce. Ďakujem, Meylis!
Виктория
Publikované 20.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme spokojní s hotelom, dobré jedlo, milý personál, všetko bolo super
nvn grbz
Publikované 30.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Byť starým hotelom malo svoje nevýhody (kúpeľňa páchla ako odtoky, pokazený splachovač), ale veľmi sa nám páčilo, že to bolo priamo na pláži, že na každom rohu boli kaviarne (mimóza, florya atď.), že terénne úpravy boli veľkolepé a chuť jedla skvelá. Všetko prebehlo perfektne, až na arogantný personál v kaviarni Mimosa, ktorý bol cudzích štátnych príslušníkov, mal tmavú pleť, farebné oči a mal na sebe biele mikiny. Pri každom jedle bolo grilované mäso a mäsové guľky. Odchádzali sme šťastní ako rodina. Povedali tiež, že si môžete dať obed a odísť v deň odchodu, čo sa nám veľmi páčilo. Dali sme si jedlo a odišli.
Litov
Publikované 29.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Upratovačka ukradla zo stola 2,50 €, ale hotel bol v poriadku. Výhľad je nádherný!
Fatih Çetin
Publikované 27.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Viem, ze je to perfektny hotel cena a vykon so vsetkym a este viac, su tam nejake vyrusenia, ale dakujem za vsetko, uprimne hovorim, ze chceme prist zas, jedlo priemerne, jedlé, ale chuť by mala byť more trosku viac zvysene, ale poobede sa to nesmie, su tam vlny a spinave bazeny pekne, ciste, akva, primerana uroven barov, super kavicka, super pivko nepite, je tam veľmi dobré nealko pivo, izbu nám upratovali každý deň, ďakujeme sestre, ktorá to upratovala, za pozornosť, hlavne naľavo od vchodu do hotela sedí sama pani, vždy s úsmevom, vzhľadom na to, že je to úmerné peniazom, ktoré sme zaplatili, môžem povedať, že je to veľmi dobré, ďakujem le jardin
Mike Lammerts
Publikované 07.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Animačný tím skvelý!!!!!!Top hotel!
Ergün ÇAKIR
Publikované 07.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Teraz som v hoteli a nie som z toho šoku. Je obrovský rozdiel medzi hotelom, ktorý nás privítal pred 3 dňami a hotelom dnes ráno. K dispozícii je dôstojník na recepcii, ktorý sa k hosťom ubytovaným v hoteli správa skôr ako k zlodejom než k hosťom. Zamestnanec, ktorý neustále vyrušuje a vždy sa vás chce zbaviť. Hasan (napíšem jeho priezvisko, keď si spomeniem) Niekto, kto chce a chce, aby ste čo najskôr opustili hotel. Svojím zaujatým správaním voči rodine, ktorú sme hostili za poplatok z vedľajšieho hotela, ako keby to boli zlodeji, poškodil tureckú pohostinnosť a nepríjemne urobil reklamu hotelu. Naposledy som bol v tomto zariadení pred 21 rokmi a keď porovnám správanie tých rokov so správaním dnes, je to ešte smutnejšie. Buďte sami sebou, premyslite si 4 alebo dokonca 5 krát, kým prídete.
Kristina Lipovska
PobytApr 2013 Pridané03.06.2013 1269x
83 %
Velmi pekny hotel, priamo pri plazi, renovovany v r. 2012, zasadeny do krasnej zahrady. Chvilku trva, kym v nom clovek najde orientaciu, niekomu moze pripominat labyrint. Rodinna izba bola velka, velmi dobre vyriesena a orientovana do tichsej ulicky. Čítať celú recenziu