Turecko Turecko
TureckoKemerKemer TureckoKemerKemer

Golden Lotus 

17 °C
21 °C
0 m
1:50 h
cca 1:00 h
400 m
500 m

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Vyhľadávanie

nerozhoduje
nerozhoduje
nerozhoduje
nerozhoduje
nerozhoduje
nerozhoduje
Hľadáte iný termín?
Upravte dátum vyhľadávania pobytu
Popis ubytovania
17 °C
21 °C
Pláž: 0 m
Dĺžka letu: 1:50 h
Nakupovanie: 500 m
Od letiska: 1:00 h
Od centra: 400 m
Detská postieľka
Detský bazén
Fitness
Lekárska služba
Masáže
Parkovanie v objekte
Práčovňa
Pre deti (baby friendly)
Priamo na pláži
Reštaurácia
Sauna
Vnútorný bazén
Vodné športy
Vonkajší bazén
Výbava pre deti
Wellness & spa
WIFI dostupná
WIFI zadarmo

Poloha

Hotel Golden Lotus sa nachádza v stredisku Kemer, len 400 m od jeho centra, 500 m od prístavu, 55 km od medzinárodného letiska v Antalyi.

Vybavenie

Príjemný hotel Golden Lotus ležiaci priamo pri kamienkovej pláži neďaleko centra Kemeru má 4 poschodia, 130 izieb, 1 výťah, vonkajší bazén, plavecký bazén, detský bazén, konferenčnú a televíznu miestnosť. K dispozícii je požičovňa motorových vozidiel, Lobby, WiFi, zmenáreň, klenotníctvo, lekár, čistiareň, parkovisko.

Ubytovanie a izby

Štandardná izba
Každá izba má balkón alebo terasu, AC, SAT-TV, telefón, trezor (za poplatok), mini bar (1 x za pobyt nealkoholické nápoje zadarmo), kúpeľňu s WC, vaňou a fénom. K dispozícii sú izby pre hendikepovaných klientov. Upratovanie denne, výmena posteľnej bielizne 3 x týždenne, výmena uterákov denne.

Pláž / Stredisko

Kamienková pláž leží priamo pred hotelom. Ležadlá a slnečníky sú na pláži a pri bazéne poskytované bez poplatku, na móle sú za poplatok. Plážový bar je za poplatok.

Šport a relax

Šport a zábava:
Zdarma je k dispozícii fitnes centrum a stolný tenis. Za poplatok sú šípky, stolný futbal, biliard, vodné športy na pláži, ktoré sú prevádzkované hotelom alebo aj miestnymi poskytovateľmi.

Wellness a zdravie:
Bez poplatku vyskúšajte hammam, saunu alebo parný kúpeľ. Masáže a ošetrenie pleti sú spoplatnené.

Pre deti

Hotel deťom ponúka detský bazén, detský kútik. Detská postieľka je na vyžiadanie.

Môžete taktiež poznať pod názvom:

Hotel Golden Lotus
Golden Lotus
75%
Golden Lotus
44 recenzií
od 435 €

Golden Lotus

Golden Lotus recenzie
Odporúčanie 66 %
Poloha 88 %
Šport a zábava 53 %
Izby 75 %
Strava 72 %
Personál 85 %
Garry Crash
Publikované 04.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Moja žena a ja sme dovolenkovali v hoteli Golden Lotus (Kemer) začiatkom októbra 2024. Samotný hotel (štyri hviezdičky) nie je nič neobvyklé, priemerný hotel. Pláž je úzka, ale so sprchami. Voda v sprche je len studená. Ležadlá na pláži sú tak blízko, že niekedy medzi ne nie je možné vložiť nohu. Na pláži je mólo s ležadlami, no ako sa ukázalo, ležadlo na móle je spoplatnené. Na pláži nie je bezplatný bar s občerstvením a nápojmi, je tu len malý platený bar so skromným výberom. Strava v hoteli je typická pre priemerné hotely a dosť monotónna. K dispozícii je jeden bezplatný bar pre celý hotel pri bazéne. V hoteli neprebiehajú žiadne animácie ani zábava pre hostí. WiFi je zadarmo - žiadna rýchlosť. Môžete použiť iba textové správy, videá alebo fotografie sa nedajú prezerať/odosielať. Štvrtý deň po obede som v izbe nenašiel svoje smart hodinky, ktoré ležali na stole na nabíjačke. Prehľadali sme celú izbu, skontrolovali všetky veci, skontrolovali zásuvky nočných stolíkov a všetko ostatné. Hodinky zmizli spolu s nabíjačkou. Požiadali sme recepciu, aby nám pomohla nájsť hodinky. Prišli dvaja ľudia a spoločne sme hľadali hodinky. Prezreli sme si veci a zdvihli postele, no bezvýsledne. Na recepcii nám povedali, že riaditeľ tam bude ráno a pozrie sa na monitorovacie kamery. V miestnosti nie sú žiadne CCTV kamery, iba na chodbe. Ako by to mohlo pomôcť, nie je jasné. Oslovili sme nášho zástupcu cestovnej kancelárie JoinUp. Povedal, že je veľmi zaneprázdnený a nemôže prísť do hotela, ale odporučil nám, aby sme kontaktovali políciu. Požiadali sme recepciu, aby nám pomohla skontaktovať sa s políciou, ale povedali, že políciu na seba nezavolajú! Rozhodli sme sa počkať do nasledujúceho rána a zavolať políciu sami. Bola tu nádej, že v našej neprítomnosti sa môžu v miestnosti objaviť hodiny. Žiadny zázrak sa nekonal. Na druhý deň sme čakali na riaditeľa. Možno sa objavil, ale nechcel s nami komunikovať. Opätovne sme sa pokúšali kontaktovať zástupcu touroperátora JoinUp, no neozval sa, hoci sa k nemu správy dostali. Na recepcii sme informovali, že chceme zavolať políciu. Dostali sme ponuku zavolať políciu z našej izby, zrejme aby sme nevystrašili ostatných hostí. (Už sme boli zrejme nesprávnymi hosťami.) Ale trval som na tom, že z recepcie zavolám políciu. O pol hodiny neskôr sa objavili dvaja detektívi. Vysvetlili sme, čo sa stalo. Potom sa detektívi nejaký čas nahlas prihovárali ľuďom na recepcii po turecky. V tom čase sa tam zišlo veľa ľudí, upratovačky, bezpečnostná služba a možno aj riaditeľ. Potom nás detektívi vyzvali, aby sme s nimi išli na policajnú stanicu spísať protokol (alebo ako sa tento dokument volá). Na policajnej stanici bolo všetko mimoriadne korektné a zdvorilé. Dokonca nás pohostili koláčikmi. Došlo však k zdržaniu, pretože na podpis protokolu bol potrebný zástupca cestovnej kancelárie JoinUp. Pokúsili sme sa pozvať nášho zástupcu cestovnej kancelárie, ale odmietol. Potom sa polícia pokúsila kontaktovať touroperátora JoinUp, ale aj to sa ukázalo ako nemožné. V dôsledku toho sa našlo riešenie. Polícia pozvala muža (veľmi mu ďakujeme!), ktorý láskavo súhlasil, že bude zastupovať cestovnú kanceláriu a bude pôsobiť ako prekladateľ. Polícia tiež vysvetlila, že my ako hoteloví hostia sme nemali políciu vôbec volať. Mal to urobiť na recepcii alebo zástupcom cestovnej kancelárie JoinUp. Povedali tiež, že máme právo podať sťažnosť na personál recepcie (hotel) v súvislosti s odmietnutím zavolať políciu. Reklamáciu sme nepodali a po podpise protokolu sme boli voľní, no stratili sme dva dni sedemdňovej dovolenky, nerátajúc nervy. Nie je to prvýkrát, čo sme na dovolenke v Turecku. Bývali sme v hoteloch v iných krajinách. Takáto situácia sa nám stala prvýkrát. Všetko sa deje prvýkrát. Hodinky odišli bez stopy a s nimi aj náš dobrý dojem z hotela a personálu hotela, no v pamäti nám navždy zostane nepríjemná spomienka.
Mariusz Torebko
Publikované 03.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Žiadna možnosť pitia piva na pláži Neodporúčam hotel Som ubytovaný od 1. do 10. novembra, tento popis nie je dostupný na stránke hotela
Christina Funkner
Publikované 25.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Hotel potrebuje rekonštrukciu. Kúpeľňa je v katastrofálnom stave. More je veľmi čisté a toto je kamienková pláž.
Garry Crash
Publikované 07.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Moja žena a ja sme dovolenkovali v hoteli Golden Lotus (Kemer) začiatkom októbra 2024. Samotný hotel (štyri hviezdičky) nie je nič neobvyklé, priemerný hotel. Pláž je úzka, ale so sprchami. Voda v sprche je len studená. Ležadlá na pláži sú tak blízko, že niekedy medzi ne nie je možné vložiť nohu. Na pláži je mólo s ležadlami, no ako sa ukázalo, ležadlo na móle je spoplatnené. Na pláži nie je bezplatný bar s občerstvením a nápojmi, je tu len malý platený bar so skromným výberom. Strava v hoteli je typická pre priemerné hotely a dosť monotónna. K dispozícii je jeden bezplatný bar pre celý hotel pri bazéne. V hoteli neprebiehajú žiadne animácie ani zábava pre hostí. WiFi je zadarmo - žiadna rýchlosť. Môžete použiť iba textové správy, videá alebo fotografie sa nedajú prezerať/odosielať. Štvrtý deň po obede som v izbe nenašiel svoje smart hodinky, ktoré ležali na stole na nabíjačke. Prehľadali sme celú izbu, skontrolovali všetky veci, skontrolovali zásuvky nočných stolíkov a všetko ostatné. Hodinky zmizli spolu s nabíjačkou. Požiadali sme recepciu, aby nám pomohla nájsť hodinky. Prišli dvaja ľudia a spoločne sme hľadali hodinky. Prezreli sme si veci a zdvihli postele, no bezvýsledne. Na recepcii nám povedali, že riaditeľ tam bude ráno a pozrie sa na monitorovacie kamery. V miestnosti nie sú žiadne CCTV kamery, iba na chodbe. Ako by to mohlo pomôcť, nie je jasné. Oslovili sme nášho zástupcu cestovnej kancelárie JoinUp. Povedal, že je veľmi zaneprázdnený a nemôže prísť do hotela, ale odporučil nám, aby sme kontaktovali políciu. Požiadali sme recepciu, aby nám pomohla skontaktovať sa s políciou, ale povedali, že políciu na seba nezavolajú! Rozhodli sme sa počkať do nasledujúceho rána a zavolať políciu sami. Bola tu nádej, že v našej neprítomnosti sa môžu v miestnosti objaviť hodiny. Žiadny zázrak sa nekonal. Na druhý deň sme čakali na riaditeľa. Možno sa objavil, ale nechcel s nami komunikovať. Opätovne sme sa pokúšali kontaktovať zástupcu touroperátora JoinUp, no neozval sa, hoci sa k nemu správy dostali. Na recepcii sme informovali, že chceme zavolať políciu. Dostali sme ponuku zavolať políciu z našej izby, zrejme aby sme nevystrašili ostatných hostí. (Už sme boli zrejme nesprávnymi hosťami.) Ale trval som na tom, že z recepcie zavolám políciu. O pol hodiny neskôr sa objavili dvaja detektívi. Vysvetlili sme, čo sa stalo. Potom sa detektívi nejaký čas nahlas prihovárali ľuďom na recepcii po turecky. V tom čase sa tam zišlo veľa ľudí, upratovačky, bezpečnostná služba a možno aj riaditeľ. Potom nás detektívi vyzvali, aby sme s nimi išli na policajnú stanicu spísať protokol (alebo ako sa tento dokument volá). Na policajnej stanici bolo všetko mimoriadne korektné a zdvorilé. Dokonca nás pohostili koláčikmi. Došlo však k zdržaniu, pretože na podpis protokolu bol potrebný zástupca cestovnej kancelárie JoinUp. Pokúsili sme sa pozvať nášho zástupcu cestovnej kancelárie, ale odmietol. Potom sa polícia pokúsila kontaktovať touroperátora JoinUp, ale aj to sa ukázalo ako nemožné. V dôsledku toho sa našlo riešenie. Polícia pozvala muža (veľmi mu ďakujeme!), ktorý láskavo súhlasil, že bude zastupovať cestovnú kanceláriu a bude pôsobiť ako prekladateľ. Polícia tiež vysvetlila, že my ako hoteloví hostia sme nemali políciu vôbec volať. Mal to urobiť na recepcii alebo zástupcom cestovnej kancelárie JoinUp. Povedali tiež, že máme právo podať sťažnosť na personál recepcie (hotel) v súvislosti s odmietnutím zavolať políciu. Reklamáciu sme nepodali a po podpise protokolu sme boli voľní, no stratili sme dva dni sedemdňovej dovolenky, nerátajúc nervy. Nie je to prvýkrát, čo sme na dovolenke v Turecku. Bývali sme v hoteloch v iných krajinách. Takáto situácia sa nám stala prvýkrát. Všetko sa deje prvýkrát. Hodinky odišli bez stopy a s nimi aj náš dobrý dojem z hotela a personálu hotela, no v pamäti nám navždy zostane nepríjemná spomienka.
Irina Semenovskay
Publikované 07.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Boli sme ubytovaní v hoteli Golden Lotus v Kemeri od 28. septembra do 5. októbra. Krásne počasie, teplé more, skvelá nálada na 4. deň dovolenky nám nenávratne pokazilo, keď sme zistili, že na izbe chýbajú digitálne elektronické hodinky spolu s nabíjačkou. Po bezvýsledných pátraniach v miestnosti sme utekali na recepciu o pomoc. Do našej izby bola poslaná pomoc v podobe dvoch ľudí, aby sme mohli pokračovať v pátraní. Pohovka a postele boli zdvihnuté, ale bohužiaľ... neboli tam hodiny. Potom zamestnanci odišli, pravdepodobne si mysleli, že urobili všetko, čo bolo v ich silách. Pokračovali sme v hľadaní na vlastnú päsť, prechádzali sme všetkými vecami. Potom opäť prišli na recepciu a pýtali sa, čo majú robiť. Snažili sa nás ubezpečiť, že aj my sami sme mohli prísť o hodinky na ulici, ale nemalo to nič spoločné. Na personál hotela nezapôsobilo konštatovanie, že hodinky neopustili areál hotela, o čom svedčí aj mobilná aplikácia v telefóne (v čase straty už hodinky neboli detekované). Požiadali, aby sa pozreli na kamery, ale osoba, ktorá by to mohla urobiť, tam bude až zajtra. Na zajtra tieto sľuby pokračovali až do obeda, na záver prečítali informácie z elektronického kľúča a ubezpečili nás, že do miestnosti okrem nás a dvoch upratovačiek nikto nevstúpil. To je všetko. Keď sme povedali, že chceme zavolať políciu, nielenže nám bola poskytnutá pomoc, ale aj to, že nám nikto nepomôže v komunikácii s políciou. Je dobré, že existujú hlasové prekladače a rozprávali sme sa s políciou. Chcem povedať milé slová o tureckej polícii. Všetko sme nahrali a našli pre nás prekladateľa. Patrí im veľká vďaka. A nikto sa v hoteli ani neospravedlnil, že nám pokazil dovolenku.
Všetky recenzie pre Golden Lotus
Otázky a odpovede - Golden Lotus
Koľko stojí zájazd do hotela Golden Lotus?
Cena zájazdu je od 435€ za 7-dňovú dovolenku, vrátane všetkých poplatkov. Ceny sa líšia od sezónnosti a dĺžky zájazdu.
Zobraziť detaily o cenách
Zdroj Dovolenka.sme.sk 31.03.2025 20:03:08
Aké je počasie v blízkosti hotela?
Momentálne je teplota vzduchu 21°C a teplota vody 17°C. Počas hlavnej sezóny môžu byť teploty rozdielne.
Počasie v Turecku
Zdroj Dovolenka.sme.sk 02.04.2025 9:30
Dĺžka letu Turecko
Let trvá približne 1:50 h.
Zobraziť ďalšie podrobnosti
Zdroj Dovolenka.sme.sk 02.03.2025 9:30
Potrebujete poradiť?
Máte otázky ohľadom hotela?
Napíšte nám, čo Vás zaujíma
Požiadavku preveríme a odpíšeme priamo na Váš e-mail v priebehu najbližších dní. V prípade, že potrebujete odpoveď skôr zavolajte na naše telefónne číslo.
02 / 32 202 303
Zavolajte nám, poradíme Po-Pia 9:00 - 18:00