Turunç Premium Otel recenzie
Odporúčanie 71 %
Poloha 77 %
Šport a zábava 70 %
Izby 82 %
Strava 65 %
Personál 73 %
Monica Ciolac
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nedávno sme mali to potešenie zostať v tomto neuveriteľnom hoteli a môžem s istotou povedať, že vo všetkých smeroch prekonal všetky očakávania. Od chvíle, keď sme dorazili, sme sa vďaka personálu cítili skutočne vítaní a počas nášho pobytu poskytovali teplé, pozorné a profesionálne služby.
All-inclusive zážitok bol skutočne 5 hviezdičiek vo všetkých smeroch. Každé jedlo v reštaurácii bolo potešením - krásne pripravené jedlá s pôsobivou rozmanitosťou a špičkovými surovinami. Personál bol informovaný a pozorný, vďaka čomu bol každý kulinársky zážitok výnimočný.
Kúpele boli ďalším vrcholom - pokojné, luxusné a dokonale udržiavané. Procedúry boli výnimočné a terapeuti boli zruční a profesionálni a vytvorili dokonalé prostredie na relaxáciu.
Čistota bola jednoznačne najvyššou prioritou v celom hoteli. Každá oblasť – od izieb až po verejné priestory – bola nepoškvrnená a dobre postarané.
A v neposlednom rade – výhľad. Absolútne úchvatné! Či už ste si to užívali z balkóna, pri bazéne alebo v jedálni, scenéria bola jednoducho nezabudnuteľná a pridala toľko k celkovému zážitku.
Tento hotel vrelo odporúčame každému, kto hľadá luxusný, relaxačný a skutočne 5-hviezdičkový útek. Určite sa vrátim! ďakujem vám chlapci za tieto úžasné spomienky.
Judy Bisnauth
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mimoriadne sklamaný - nie 5-hviezdičkový servis, sotva 3 hviezdičky
Zostal som v tomto hoteli od 17. mája do 24. mája a bohužiaľ, zážitok bol ďaleko od toho, čo som očakával - najmä od nehnuteľnosti, ktorá tvrdí, že ponúka 5-hviezdičkové služby.
Po príchode mi bola pridelená izba určená pre hostí vyžadujúcich ďalšiu pomoc. Nebolo to vhodné, ale našťastie sa to vyriešilo do 15 minút, aj keď mi bolo povedané, že hotel je plne rezervovaný, čo nebolo, pretože bola mimosezóna a bolo to poznať podľa raňajok, obedov a večerí.
Skutočný problém však začal v druhej miestnosti. Dvere by sa nezamykali správne. Dvakrát som navštívil recepciu - prvýkrát jednoducho preprogramovali moju kľúčovú kartu a problém sa tým nevyriešil. Druhýkrát som hovoril s vyšším zamestnancom a odprevadil som ju do miestnosti, aby som jej problém ukázal osobne. Povedala mi, aby som pár minút počkal. Po 20 minútach bez aktualizácií som zavolal na recepciu a bolo mi – šokujúco – oznámené, že je v poriadku nechať izbu odomknutú, napriek tomu, že hotelová politika uvádza, že nezodpovedajú za stratu cenností. Povedal som, že nebudem, kým sa problém nevyrieši, a povedal som, že o niekoľko minút príde technik. Zamestnanec potom náhle ukončil hovor.
Čakal som celkovo 52 minút, kým sa niekto konečne objavil – nie preto, aby som problém vyriešil, ale aby som (nepravdivo) tvrdil, že technik už navštívil. To nebolo možné, pretože som schválne nechal topánky vo dverách, aby boli dvere otvorené, a nikto nevstúpil. Opakované hovory na recepciu zostali bez odpovede – pravdepodobne preto, že číslo izby bolo viditeľné na ID volajúceho.
Nakoniec iný zamestnanec prišiel so vzťahmi s hosťami, aby sa pokúsil ospravedlniť situáciu, a nie ju vyriešiť. Úprimne povedané, nedostatok zodpovednosti a starostlivosti je úžasný.
Tiež sa nemôžem ubrániť otázke, či zlá služba nemôže súvisieť s mojím etnickým pôvodom a pohlavím (žena) – neprijateľná a hlboko znepokojujúca myšlienka, ktorú však nemôžem ignorovať vzhľadom na odmietavý tón a činy, ktoré som zažil. Bol som tiež ignorovaný v hotelovom bare a kúpil som ho do pozornosti barového personálu a našťastie aj hotelový hosť povedal, že som čakal.
Tento pobyt mal byť relaxačnou prestávkou, ale bolo to niečo iné. Tento hotel by som neodporúčal. Ak toto považujú za 5-hviezdičkovú službu, potrebujú seriózne prehodnotenie svojich štandardov.
Nápoje v bare nie sú skvelé a veľmi zriedené. Záviselo to od personálu baru, ale väčšinu dní 1/10 a jedlo sa veľmi opakovalo.
Владимир Ушаков
Zdroj:
Google - automatický preklad

V tomto hoteli sme na dovolenke už niekoľko rokov. Špeciálne poďakovanie patrí manažérke Inne Karadamovej!
Vždy vyzve a pomôže s akoukoľvek otázkou, veľmi pozorný a očarujúci zamestnanec hotela. Boli sme obklopení pozornosťou a starostlivosťou od prvých sekúnd príchodu do hotela personálom recepcie Kerem, Ergun, Kardelen, Maya. Kuchyňa v reštaurácii výborná, všetko čerstvé a chutné, veľmi mi chutili grilované ryby. Chcel by som vyzdvihnúť prácu čašníčky Havvy (očarujúcej, priateľskej a pracovitej) a barmana Muhammada. Vo všetkých oblastiach sme zaznamenali zlepšenie výkonnosti hotela!
Radi prídeme znova!
Olga G.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Toto je náš druhý pobyt v tomto hoteli a už druhýkrát sme nadšení!
Úžasné výhľady, more, jedlo.
Chcel by som spomenúť všetkých zamestnancov hotela, ale najmä Innu, ktorá vždy pomôže a poradí, čašníčku Havvu, ktorá vždy pozorne obsluhuje s úžasným úsmevom, personál recepcie Kerem, Ergun, Maya.
Tento rok sa hotel zmenil k lepšiemu. Všetko v reštaurácii je vždy čerstvé, rozšíril sa sortiment cukroviniek, keď si nemožno vybrať.
Určite sa ešte vrátime!
Jerzy Barański
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel, ktorý stojí za odporúčanie. Dobré služby, skvelé miesto, chutné jedlo.
Len keby sme sa nebavili o bazéne. Nedodržiavanie akýchkoľvek pravidiel, a to aj v minimálnej miere, vrátane zdravotných a bezpečnostných predpisov uložených samotnými manažérmi hotelov. Pri bazéne vládne bezstarostný chaos, jedlo a nápoje sa nosia v sklenených nádobách a vieme, čo sa môže stať, ak sa rozbije riad, keď hostia chodia bosí. Alebo v prípade dnešného Angličana jedlo vysypané na podlahu pri schodisku. Pošmyknutie na úlomkoch a pád zo schodov môže mať za následok vážne zranenie. Ďalšou pochybnou myšlienkou manažérov bolo povoliť odohranie lopty do brány, keď bol celý bazén doslova obliehaný. Ťažká loptička neustále narážala na ľudí relaxujúcich okolo bazéna. Úder takou ťažkou loptou sa mohol skončiť aj tragicky, najmä preto, že okolo bolo veľa detí vrátane dojčiat. Ich rodičia z bezpečnostných dôvodov utiekli z lehátok okolo bazéna. V bezpečnostných pokynoch kúpaliska je tiež uvedené, že skákanie do vody je zakázané a toto hľadisko sa nerešpektuje. Skupina mladých ľudí skočila do bazéna v rôznych konfiguráciách, vrátane backflipov; nerešpektovanie tohto zákazu takmer viedlo ku katastrofe. Na záver, vyhnite sa tomuto hotelu, ak si chcete skutočne oddýchnuť a vrátiť sa domov v zdraví.
zdravý. Ak manažéri hotela nezmenia pravidlá, aby ste si mohli bezpečne oddýchnuť, nechoďte.
Milena Manolova
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý hotel, vynikajúca hodnota za peniaze! Je tu čisto, personál veľmi slušný, pláž pekná, do 10-tej rána zadarmo ležadlá, večerné jedlo by mohlo byť pestrejšie, ale aj tak nebudete hladní. Odporúčam!
Milan Pars
Zdroj:
Google - automatický preklad

Absolútne zlyhanie
Podľa môjho názoru si hotel zaslúži 1 až maximálne 2 hviezdičky, ale rozhodne nie 5 hviezdičiek! Dobré recenzie ma nútia zaujímať sa, či ľudia skutočne zostali v skutočnom 5-hviezdičkovom hoteli a vedia, čo to vlastne 5-hviezdičkový hotel je.
Izby sú veľké, priestranné a naozaj pekne zariadené, ale bohužiaľ miestnosť bola špinavá a nebola správne vyčistená. Nechali sme peniaze navyše pre chyžnú a dúfali sme, že miestnosť bude do istej miery uprataná. Boli však ustlané iba postele a prinesené nové osušky a osušky, ktoré boli bohužiaľ špinavé (veľa žltých a hnedastých škvŕn). Znova sme požiadali recepciu o výmenu osušiek a osušiek. Aj vymenené osušky a osušky mali všade žltkasté a hnedasté škvrny. Nakoniec sme to v zúfalstve vzdali.
V miestnosti bol tiež zápach výkalov a odtokové potrubie drezu presakovalo, takže voda neustále kvapkala. Po trojnásobnej požiadavke na opravu umývadla alebo potrubia sa to našťastie podarilo opraviť.
Zistil som, že jedlo je veľmi nezdravé a bez chuti, pretože väčšina z nich bola veľmi tučná a nevyvážená. Okrem toho tu nebola takmer žiadna rozmanitosť a malý výber.
Čo ma naozaj znechutilo, bolo zamorenie múch, ktoré hotel asi má. Predtým, ako ste si mohli pomôcť bufetom, ste vždy museli odohnať všetky muchy. Často sme tiež našli muchy v jedle alebo muchy plávajúce v nádobe s olivovým olejom na šaláty. Obslužný personál vylovil muchy pohárom namiesto toho, aby nahradil celú nádobu novým olivovým olejom.
Zistil som, že servisný personál je priateľský, ale veľmi lenivý. Objednávky sa takmer nebrali a keď boli objednávky prijaté, nebolo prinesené to, čo bolo objednané, alebo ste sa museli niekoľkokrát pýtať, kedy objednávku dostanete. Zistil som, že obslužný personál sa obával iba zahraničných hostí, ako sú Rusi a Angličania. Servisný personál nás do značnej miery ignoroval.
Mestečko Turunç je veľmi malé a krásne, no bohužiaľ plné obchodov, ktoré ponúkajú premrštené ceny. Našťastie pre nás boli reťazce supermarketov ako Migros a BIM, takže sme mohli nakupovať potraviny za humánne ceny.
Do Marmarisu sa dostanete malým autobusom/dodávkou, ktorá odchádza každú hodinu. Cesta do Marmarisu cez všetky hory a strmé zákruty trvá asi 30 minút.
Celkovo sme výlet oľutovali.
Jediná dobrá vec bol celodenný výlet trajektom na Rhodos. V Grécku môžete za svoje peniaze dostať veľa, najmä pokiaľ ide o služby a kvalitu, a preto sme sa rozhodli, že našu ďalšiu dovolenku určite urobíme v Grécku.
Ann Shulunova
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel sa nachádza vo veľmi krásnej zátoke, malé príjemné nábrežie, veľmi priateľský a priateľský personál. Špeciálne ďakujem Inne za rady a príjemné rozhovory💛
Jedlo bolo bez veľkej rozmanitosti, niektoré boli chutné, niektoré nie také dobré. Väčšinou mäso, rezne boli dosť prepečené a suché.
R
Zdroj:
Google - automatický preklad

Fantastický hotel, veľmi milý a starostlivý personál, všetci super priateľskí a ochotní. Bez poškvrny čisté. Prosím, pokračujte, určite sa sem vrátim! Jedlo bolo veľmi chutné a veľmi rozmanité.
yigit baser
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel odráža svoju prémiovú kvalitu rovnako ako jeho názov. Zostali sme na 4 noci a 5 dní vrátane našich 3 detí. Hotel má koncept, ktorý oslovuje každého v mojej rodine. Bolo nám smutno, že sme odchádzali, ale mali sme neuveriteľný čas so svojimi izbami, pochúťkami, jedlom, personálom a aktivitami. Za všetko by som sa chcel poďakovať svojim kolegom. Špeciálne poďakovanie patrí pani Hicranovej, ktorá sa o nás skvele starala. Ďakujem veľmi pekne od prvého dňa do posledného dňa, keď sme odišli.