Jiva Beach Resort recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 85 %
Šport a zábava 85 %
Izby 92 %
Strava 95 %
Personál 90 %
Emel Vatansever
Zdroj:
Google - automatický preklad

Išli sme s manželkou cez víkend Aj keď to bolo na konci sezóny, bola to veľmi príjemná dovolenka. Počas sezóny určite prídeme.
Jedlo bolo chutné a neuveriteľné, môžete nájsť každý vkus, každý druh je k dispozícii.
Raňajky sú rozmanité a chutné.
Izby sú veľmi čisté
A myslím, že najväčšiu gratuláciu treba dať zamestnancom, je vidno, že milujú svoju prácu ako prví ma pozdravia všetci.🙏🏻
Hotel si môžete vybrať bez váhania V lete som veľa hľadala a nevedela som nájsť vhodný termín Keď som našla termín a dostupnosť, hneď som si ho vybrala.
A povedal som, že som rád, že sme prišli👏🏻🙏🏻
melissa
Zdroj:
Google - automatický preklad

Jiva je jedným z najlepších hotelov, v ktorých som bol dlho. Zamestnanci, najmä vzťahy s hosťami, sú nápomocní a nadšení. Idú nad rámec toho, aby vám poskytli skvelý pobyt. Určite sa vrátime budúci rok. Ďakujeme veľmi pekne za našu fantastickú dovolenku.
AEA
Zdroj:
Google - automatický preklad

Záver sezóny bol pokojný, personál aj zamestnanci boli veľmi dobrí. Najmä personál Lukka Lounge.
Serdar Gürcan UYANIK
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel a izby sú veľmi pekné. Najmä izby s bazénmi sú úžasné. Personál je bez výnimky veľmi priateľský a ochotný. Aj keď bol koniec sezóny, odniesli sme si pekné prázdninové zážitky. Chcel by som poďakovať personálu a manažmentu hotela.
Joanna Walter
Zdroj:
Google - automatický preklad

Stredisko by som ohodnotil ako 4 *, ale bohužiaľ kvôli problémom, ktoré som mal, som ho musel označiť nižšie.
Je to krásne letovisko so skvelými kúpeľnými zariadeniami. Určite odporúčam turecké kúpele a masáž! Mal plaveckú izbu, ktorá bola veľmi priestranná. Posteľ bola veľmi tvrdá, ale požiadala a dostala topper, ktorý pomohol. Veľa úložného priestoru a bezplatné bezpečné používanie. Bazén je veľmi pekný, ale trochu chladný! Barová služba pre plaváreň bola skvelá, a ak niečo chcete, čo nie je uvedené, napíšte do komentárov. Mali sme jeden problém, keď člen personálu rozlial nápoj po celom stole a podlahe, ale odmietol ho vyčistiť. Musel som zavolať na služby pre hostí, aby to vyčistili.
Jedlo na recepcii hlavného bufetu bolo dobré a veľa možností, ale kvôli mojej intolerancii laktózy som bojoval. Zamestnanci priniesli kravské mlieko, keď ho požiadali o mandľové alebo ovsené mlieko alebo povedali, že žiadne nemajú. Bohužiaľ nemôžem mať ani sójové mlieko. Niekoľkokrát sme hovorili s hosťami, ale nanešťastie v tom neboli takí nápomocní. Odišli od nás, keď sme sa k nim pokúsili priblížiť!! Niekedy mali v kávovom vozíku alebo 24-hodinovom bare alternatívne mlieka, ale nie vždy. Káva bola hit alebo miss. Cestovali sme do Starbucks vo Fethiye, čo bolo lepšie a lacnejšie ako Spojené kráľovstvo!
Nemali k dispozícii žiadny dezert bez mliečnych výrobkov a žiadne štítky na dezertoch, ktoré by ukazovali alergény. Väčšina položiek mala štítky, ale vzťahy s hosťami nám povedali, aby sme štítky ignorovali a namiesto toho sa spýtali kuchárov! ! Urobili nám čokoládový dezert bez mliečnych výrobkov, čo bolo v poriadku, ale keď sme požiadali o viac možností, bolo nám povedané, že šéfkuchár nedokázal urobiť nič iné (vrátane koláča bez mlieka). Ak ste vegán, možno budete bojovať ešte viac, najmä s možnosťami večere, keďže sme väčšinu času jedli mäso, kvôli nejakému jedlu varenému na masle.
Celkovo pekný rezort, ale mal nešťastnú skúsenosť s mojou neznášanlivosťou. Bol som v strediskách s menším počtom hviezdičiek, ale mal som viac možností a nemusel som naháňať personál. Chcem len, aby si to ostatní uvedomovali predtým, ako odídu. Miestny supermarket predáva veľa alternatívnych mliek, čo nakoniec robíme.
Bernhard Schweitzer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Teraz sme boli v tomto nádhernom hoteli už po siedmykrát a opäť sme boli veľmi spokojní. Šéfkuchári vykúzlia trikrát denne úžasný bufet, ktorý nesplní žiadne želania. Priateľskosť a zdvorilosť servisného personálu je bezkonkurenčná. Na tomto mieste by som chcel osobitne zdôrazniť angažovanosť manažéra pre styk s hosťami Eylema, ktorý mi pomáhal ako prekladateľ a poradca počas pobytu v nemocnici. S neuveriteľným nasadením ma podporil aj koordinátor služby Tayfun. V jeho starostlivosti sa cítime ako doma; úžasný človek! Obidvom ľuďom na tomto mieste za všetko veľmi pekne ďakujem. Radi naplánujeme našu ďalšiu cestu do tohto skvelého hotela.
Ozan Ahmet Caglar
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nie je na tom nič zlé. Jednoducho rezervujte a užívajte si.
Hodnotím počas pobytu, aby som na to neskôr nezabudol. Jedlo je chutné, personál veľmi pozorný a milý.
Vo vonkajšom areáli si môžete do polnoci dopriať v 4 rôznych baroch.
Na pláži je dokonca chutné jedlo, čo nie je samozrejmosťou.
Izbová služba 1A.
Je toho oveľa viac, ale nemám toľko času. Teraz si užívam živú hudbu vo vonkajšom priestore, ktorá sa koná aj 3-krát týždenne. Urobte si vlastný názor.
Ďakujem JIVA BEACH RESORT!!!
Určite sa ešte vrátim. 👍🏻
juan ignacio raschia
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dávam mu vynikajúci hotel, takmer 5 hviezdičiek, ale je to len môj názor, bufet je jeden, ak nie najlepší bufet, aký som kedy v 5-hviezdičkovom all inclusive hoteli bezpochyby skúšal; Personál je vynikajúci, vždy veľmi nápomocný a pozorný, zariadenia sú vždy veľmi čisté. Na vylepsenie by podla mna boli napoje ktore su podavane s malo ladom a maju co vylepsovat v kazdom smere, kava by sa tiez dala vylepsit a bolo by dobre keby mali niektory z napojovych barov napr so sportom televízor pre hostí. Som si istý, že som na niečo zabudol, ale je to len preto, aby boli ešte lepšie. Pre mňa to bol jeden z najlepších hotelov, v ktorých som zostal a nepochybne sa vrátim s rodinou inokedy😊ďakujem veľmi pekne za všetko🇹🇷👏👌😊🇦🇷
Lim Kian
Zdroj:
Google - automatický preklad

Moja žena a ja sme mali to potešenie zostať v tomto krásnom rezorte minulý týždeň počas našich 15-dňových pokladov Turecka. turné. Stredisko má veľkú plochu a je čisté a dobre udržiavané. Existuje široká škála jedál, ktoré si môžete vybrať a jesť každý deň. Hotelový personál z recepcie, kuchyne a izbovej služby je veľmi zdvorilý, ústretový a vždy sa usmieva. Milujeme pláž vedľa nej a nočná zábava bola skvelá. Stručne povedané, mali sme skvelý a pohodlný pobyt a radi sem znova navštívime.
Shal W
Zdroj:
Google - automatický preklad

Sme z Austrálie a zostali sme v o niečo lacnejších rezortoch na Bali v Thajsku - nie all inclusive, ale s úžasnými raňajkami a službami.
Okolo 2:30 sme sa prihlásili do rodinnej izby bloku 7, ktorá bola priestranná a pekne chladená - izby na najvyššom poschodí nemajú balkóny, cez ktoré je vidieť, takže sa musíte postaviť, aby ste mali výhľad, nie je to v skutočnosti problém, ako sme mali. Nestrávil som tam veľa času a mal som viac tieňa.
Jedlo sme jedli v Paprike na obed a v hlavnej reštaurácii na raňajky a večeru, lepšie, ako som očakával, pokiaľ ide o kvalitu a niečo pre každého. Dezerty vyzerali skvele, ale veľmi priemerná chuť - toľko želatíny v penách, ktoré ste žuvali. Grilované turecké mäso - vynikajúce!
FYI - Horolezecká stena je v nedeľu zatvorená. Hlavným sklamaním nášho pobytu bol hlavný bazén zatvorený od 11:00 po zvyšok dňa, myslíme si, že kvôli hnedému kódu (videl som, ako niečo vylovili), vďaka osobe, ktorá sa rozhodla nekúpať svoje dieťa. plienka!!
Reakcia na to bola dosť slabá, komunikácia o zatvorení nebola jasná a vybavenie v iných oblastiach sa nezvýšilo, aby to kompenzovalo. Napríklad mohli predĺžiť hodiny na šmýkačkách v bazéne s tobogánom a otvoriť tam bar, musel som sa opýtať 4 rôznych ľudí a nakoniec boli k bazénu v lagúne prinesené ďalšie ležadlá.
Nikdy som nebol v rezorte s takouto úrovňou opaľovacích prasiat, ľudia si ich „rezervujú“ na celý deň – normálne, ak idete na obed, nakupovať alebo si zdriemnuť, premiestnite si veci, aby si ostatní mohli oddýchnuť – to tiež stavia personál do ťažkej pozície a nevynútili žiadne odstraňovanie uterákov atď. z nepoužívaných lehátok. Videli sme veľa rezervovaných, ale nikto na nich viac ako 2 hodiny. V deň, keď sme odišli, bol celý bazén v lagúne rezervovaný do 7:30
Augustin Baldovin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Upratovali izbu medzi 14. a 16. hodinou, kedy zavreli šmýkačky a iné aktivity a išli sme do izby spať.
Lekárska ordinácia mi nevydala potvrdenie o zaplatení za poskytnuté služby. Po návrate som si vyžiadal tento doklad o zaplatení, nakoľko som ho potreboval pre poisťovňu. Prešiel viac ako mesiac a neodpovedali mi, ani sa nezdá, že by odpovedali. Kontaktoval som ich cez WhatsApp a telefonicky.
NEODPORÚČAM TENTO HOTEL!!!
Jozef Vrzala
Júl 2022
04.01.2024
0x
Kludný pobyt,málo detí, vyborný animátori, skvelé programi.
Čítať celú recenziu